Мақалалар
Коучинг үдерісі және оның жаңашыл педагогтардың шеберлігін арттырудағы рөлі
Қазақстан Республикасының педагог қызметкерлерінің біліктілігін арттыру курсының екінші деңгей бағдарламасының мазмұны — «Мұғалімдер оқушыларды ХХІ ғасырға қалай дайындайды?»- деген мәселені шешуге бағытталған. Оқу кезінде және мектептегі практика жүргізу барысында менің түсініп, байқағаным: коучинг үдерісі — әріптестер арасында оқыту тәжірибелерін бірлесіп ойластыру, жаңа тың идеялармен ой бөлісу, сол арқылы мұғалімдер өз жұмыстарының жекелеген салаларын дамыта отырып, анағұрлым жоғары сапалық деңгейге көтеру ...
Толығырақ »Осы жұрт Зұлқарнайды біле ме екен?
Ғұмыры ұзақ болмаса да қазақтың тұңғыш үкіметі – Алашорда үкіметі құрылып, қазақ халқының мемлекеттілікке лайықты ел екені паш етілді. Биыл міне Алашорда үкіметіне 100 жыл толып отыр. Алаш қозғалысының, оның қайраткерлерінің дәрежесін ұрпақа түсіндіру қажет. Алашты өзіміз ғана біліп, сол білгенімізбен мақтану үшін емес, Алаш идеяларын түсініп, оны жүрегімен қабылдайтын жастарды отансүйгіштікке тәрбиелеу үшін түсіндіру керек. Алаш идеясын біржолата ысырып ...
Толығырақ »Білім берудегі жаңа технологияларды қолданудың маңыздылығы
Жас ұрпақ – ер тірегі ертеңіміздің кепілі. Әрбір тәрбиешінің міндеті мектепке дейінгі мекемеге келген тәрбиеленушілерді Отан сүйгіштікке, ақыл-ойын дамытуға, мектепке дайындауға тәрбиелеу. «Еліміздің ертеңі бүгінгі жас ұрпақтың қолында, ал жас ұрпақтың тағдыры ұстаздың қолында» деп білім қызметкерлерінің бірінші құрылтайында сөйлеген сөзінде Елбасы айтқандай ұстаздары өз Отанын шексіз сүйетін, еліміздің болашағына, оның гүлденуіне аянбай үлес қосатын білімді жеткіншектерді даярлау міндеттері күтіп ...
Толығырақ »Балаларға әдемілік пен әдептілік нышандарын бойларына сіңіре отырып және оларды ұлттық бұйымдар арқылы әсемдікке баулу
Басты мақсаты: балаларға ұлтымыздың салт-дәстүрін, өнерін бойларына сіңіріп, ұлттық сана-сезімдерін дамытып, балаларды әдептілік пен әдемілікке баулу. Мектепке дейінгі жастағы көркемдік эстетикалық тәрбиенің өрісі кеңейіп, өз деңгейінде жүргізілуі тәрбиешілердің ұлттық психологияны, халықтық тәлім-тәрбие дәстүрлерін тиянақты меңгеруіне және өз жұмысында сапалы пайдалана білуіне байланысты. Балабақша тәрбиешісі бағдарламалық және оқу-әдістемелік талаптарды орындаушы ғана емес, ол балалармен жүргізілетін тәрбие жұмысында кездесетін күрделі мәселелерді өздігінен ...
Толығырақ »Көптілділік – заман талабы
Білекке сенген заманда , Ешкімге есе бермедік. Білімге сенген заманда , Қапы қалып жүрмелік Абылай хан Көптілділік туралы ойтолғау жазарда көп ойландым. Неден бастау керек? Осы көптілділіктің бізге керегі бар ма, жоқ па деген сауалдар мазалай берді. Ғаламтор, газет-журналдардан мәлімет іздегенімде, қайшы пікірлер, маңдытып ештеңе таппадым. Олай болса, ата-бабамыздың өткен тарихына көз жүгіртсек… Әлемде екінші ұстаз, ...
Толығырақ »Математика сабағында қолданылатын белсенді оқыту әдістері
Әлемді өзгертетін идеялар
Оқушының бойындағы зерттеушілік дағдыны дамыту
«Елдің келешегі бүгінгі жастардың қолында, ал жас ұрпақтың тағдыры ұстаздың қолында» деп Елбасы бізге үлкен міндет артып отыр. Қазіргі заман мектептерінің оқушыларына қойылатын талап та өте жоғары. Олар жоғары дәрежедегі құзіретке ие болу, өз бетімен өмір сүре алу және кәсіби қызметке шығармашылық тұрғыдан дайын болу керек. Мұндай тұлғаны тәрбиелеу үшін елдің білім беру жүйесінде білімді қолдану проблемасы үлкен мәселе болып ...
Толығырақ »Білім беру мазмұнын жаңарта оқытуды дұрыс түсініп жүрміз бе?
2016 жылдың қыркүйек айынан бастап еліміздің білім беру саласына енгізілген білім беру мазмұнын жаңартудың кейбір тұстары ата-аналар қауымына дұрыс жеткізілмей жатқаны мені көп ойландырды. Соның бірі халық арасында да, әлеуметтік желілерде де ең көп айтылып жүрген – мұғалімдер тарапынан «Біз сабақ түсіндірмейміз. Бала өзі түсініп, оқып алады» деген сөздер. Шынымен де мұғалімдердің аузынан дәл осындай сөз шықты ма? Әлде ата-аналар ...
Толығырақ »