Сабекова Гульдана Есенболкызы Қарағанды облысы Бұқар жырау ауданы Ботақара кенті «Сұлтанмахмұт Торайғыров атындағы тірек мектебі» (РО) КММ жанындағы «Балауса» шағын орталығының тәрбиешісі Балабақша – білім мен ортаға бейімделудің тірегі, бастамасы десек, ал тәрбиеші – сол балабақшаның жүрегі, яғни олардың қолында баланың тағдыры тұрады. Біздің мамандығымыздың қыры да, сыры да сол – күн сайын көз алдымызда өсіп, дамып келе жатқан ...
Толығырақ »Мақалалар
Бала тәрбиесіндегі ата-ананың жауапкершілігі
Бейсембаева Нагима Курмашевна Қарағанды облысы Бұқар жырау ауданы Ботақара кенті «Сұлтанмахмұт Торайғыров атындағы тірек мектебі» (РО) КММ жанындағы «Балауса» шағын орталығының тәрбиешісі «Парасат қайда болса сонда, Білім қайда болса биіктік сонда» Жүсіп Баласағұн Отбасы – адам тұрмысын ұйымдастырудың қайнар көзі. Ал, баланың өмірінің қайнар көзі – ата-ана. Кез келген ата-ана өз баласының болашағы жарқын болғанын қалайды және де сол үшін ...
Толығырақ »Мектеп жасына дейінгі балаларға арт-терапияны қолдану ерекшеліктері
Хамитова Саркытжан Амантаевна Қарағанды облысы Бұқар жырау ауданы Ботақара кенті «Сұлтанмахмұт Торайғыров атындағы тірек мектебі» (РО) КММ жанындағы «Балауса» шағын орталығының әдіскері Бүгінгі ақпараттық индустрияның қарқынды даму жағдайында маңызды әлеуеттің бірі білім ресурсының беріктігі болып табылады. Сондықтан да білім беру жүйесінің жаңа парадигмаға ауысуы заңды. Себебі, мемлекетіміздің әлем қауымдастығынан орын алуы, әрине білім индустриясының көрсеткіштерімен өлшенбек. Бұл мәселе еліміздің көптеген ...
Толығырақ »Қазақ тілі мен әдебиеті сабағындағы тіл дамыту жолдары
Касымова Айнагуль Тлеужановна Нұр-Сұлтан қаласындағы № 26 мектеп -гимназиясының қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі Апенова Бейнегуль Тлеужановна Нұр-Сұлтан қаласы ҚазҰӨУ-нің Дарынды балаларға арналған мамандандырылған мектеп-интернаты қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі Қазақ тілін орыс топтарында оқыту әдістемесінің басты мақсаты -сөйлету, ойын еркін жеткізуге, сөздік қорын молайтуға көмектесу, басқаның сөйлеуін түсінуге, яғни, тіл дамыту – оқушыны тілдік тұлғаларды дұрыс қолданып, ...
Толығырақ »Problems and opportunities of Distance Education
Алтынбай Жансая Ардаққызы Түркістан облысы Түркістан қаласы Төле би атындағы «№19 жалпы орта мектебі» КММ ағылшын тілі пәні мұғалімі Education is the path to the future. Before modern society is one of the most important tasks: creating a promising system education capable of preparing the population of our planet for life in new conditions of civilization. Distance learning is a ...
Толығырақ »Мектепке дейінгі ұйымдарда оқытудың белсенді әдістерді қолдану
Бекмуратова Лаура Мырзагельдиевна Түркістан облысы Шардара қаласы «Балауса» бөбекжай-балабақшасының тәрбиешісі Бүгінгі ақпараттық индустрияның қарқынды даму жағдайында маңызды әлеуеттің бірі білім ресурсының беріктігі болып табылады. Сондықтан да білім беру жүйесінің жаңа парадигмаға ауысуы заңды. Мемлекетіміздің әлем қауымдастығынан орын алуы, экономика және әлеуметтік әлеуетінің жоғарылауы, халықаралық деңгейдегі интеграциялық байланыстың дамуы, білім саласының модернизациялануы осы көрсеткіштердің дәлелі болып табылады. Сондықтан да мектепке дейінгі ...
Толығырақ »Оқушылар үйінің тәжірибесі мен инновациясы
Жайлыбаева Сандуғаш Сериковна Қарағанды облысы Ұлытау ауданы «Оқушылар үйі» мемлекеттік қазыналық кәсіпорны филиалының меңгерушісі Әлемдік-тарихи даму контекстегі интеграциялық үдерістер, заманауи тенденциялар, халықаралық байланыстар, жаһандық өзгерістер, модернизациялық зерттеулер білім беру үрдісінің осы жағдайларға бейімделуін талап етеді. Бұл процестің ерекшелігі өркениетті елдердің инновациясын игеру, тәжірибені тарату, жаңа білімді іздестірумен тығыз байланысты. Заманауи білім кеңістігіне ену арқылы, жаңартылған білім беру жүйесінде білім мен ...
Толығырақ »Инклюзивті білім беру жағдайында оқушыларды әлеуметтік-педагогикалық қолдау
Қалтай Ришат Жарасбекұлы Жамбыл облысы Жуалы ауданы № 18 Мәлік Ғабдуллин атындағы орта мектептің әлеуметтік педагогы Әлеуметтік құрылымның демократиялық қайта құрылуы инклюзивті білім берудің қарқынды дамуына ықпал етті, өйткені ол этникалық, тілдік, мәдени ерекшеліктеріне, психофизикалық ауытқуларына қарамастан барлығына кедергісіз кеңістік құруды қамтамасыз етеді. Бүгінгі таңда әлемдік тәжірибеде инклюзивті білім беруді жүзеге асырудың әртүрлі модельдері бар. АҚШ, Финляндия, Норвегия, Франция, Швеция, ...
Толығырақ »Бастауыш сынып оқушыларын кітапқұмарлыққа үйрету тәсілдері
Бекмуханова Ляйля Амантаевна Ақмола облысы, Целиноград ауданы, «Қаражар ауылының жалпы орта білім беретін мектебі» КММ бастауыш сынып мұғалімі. Баланың кітап оқуына құштарлығын арттыру мәселесі қазіргі күнде өте өзекті болып тұрғаны белгілі. Кеңестік кезеңде, тәуелсіздік алған жылдардан кейінгі алғашқы жылдарда кітапханаға жаңа кітап әкелсе, бірден сөреге қойылар қойылмастан, жас оқырмандарымыз қолдан қолға түсірмей, таласып оқығаны белгілі. Қазірде, ғаламтор дамыған заманда , ...
Толығырақ »Инновациялық білім – Тәуелсіздіктің жетістігі
2021 осы жылы еліміз қасиетті Тәуелсіздігінің 30 жылдығына нық қадам басты. Осы уақыт ішінде қаншама білімді азаматтар өз маңдай терімен жетістіктерге жетті, ұрпағы өсті. Қазақстан әлемде мәртебелі мемлекет ретінде орнықты. Осы кезеңде жеткен жетістіктеріміз қандай? Бұл сұрақтарға жауап беріп, өткен жылдарға қорытынды жасап, мемлекетіміздің бүгіні мен келешегі туралы ой толғайтын ...
Толығырақ »