Home » Мақалалар (page 149)

Мақалалар

Еңбектің соңы жақсылыққа жетелейді

«Ана  тілі бала тілі» болу керек деген ақын сөзінде жатқан шындық ұлт болашағы –оның ана тілінде дегенді меңзегені болса керек. Бала өмірге келгеннен бастап, өз ана тілінде сөйлеп, ана тілінде білім алып ұлттық тәрбиемен сусындаса ұстаз үмітінің ақталғаны. 16 желтоқсан Тәуелсіздік күні. Бұл күн ұлттық мереке. Өскелең ұрпақтың бойына патриоттық тәрбие сіңіруде маңызды рөл атқаратын айтулы күн. Міне, осындай бағыттағы ...

Толығырақ »

Тәуелсіздіктің биік тұғыры — білімді ұрпақ

Тәуелсіздік – еліміздің баға жетпес байлығы. «Ел еркіндігі» – әлемдегі ең құдіретті сөз. Қазақстан тәуелсіздіктің туын биік көтергеніне, міне, 30 жыл толып отыр. Осы уақыт аралығында Қазақстан әлем таныған тәуелсіз мемлекетке айналды. Өзінің белгіленген шекарасы, діні мен тілі, мемлекеттік рәміздері мен ұлттық құндылықтары, мәдениеті мен салт-дәстүрі бар тәуелсіз зайырлы елдердің қатарына енді. Тәуелсіздікке жету – оңай жолмен келген жоқ, ол ...

Толығырақ »

Оқытуда танымдық теория әдістері  мен заманауи білім беру технологияларын қолдану

Кушербаева Ризаш Жасулановна «Павлодар қаласының № 24 жалпы орта білім беру мектебі» КММ қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі ХХІ ғасырдың басынан ғылым ретінде қалыптастып, сан қырынан зерттеліп келе жатқан когнитивтік лингвистика – тіл мен ойлау арасындағы тығыз қатынастың нәтижесінде қалыптасатын адамзаттың танымдық, ғылыми, мәдени тәжірибесін жинақтайтын ғылым. Тіл біліміндегі таным теориясы – адамның қоршаған ортадағы заттар мен құбылыстарды, дүниені ...

Толығырақ »

Online Mektep платформасындағы сабақ әзірлемелері

Тугумова Гаухар Сейітқазықызы «Павлодар қаласының № 24 жалпы орта білім беру мектебі» КММ қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі «Ұстаздық еткен жалықпас үйретуден балаға» — деп ұлы Абай айтып кеткендей білімді де білгір шәкірт тәрбиелеу ұстаздан басталары сөзсіз. Бәріміз қазіргі уақытты, пандемия кезін, ел болып бастан өткеріп жатырмыз. Бұл жағдай білім жүйесіне де әсерін тигізбей қоймады. Көптеген өзгерістер болып жатыр. ...

Толығырақ »

Кел, балалар, ойнайық! Ойнайық та ойлайық!

Умиева Назира Сабитовна «Павлодар қаласының № 24 жалпы орта білім беру мектебі» КММ қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі Сабақ берген кезде ойын элементтерін қолдану сабақтың тиімділігін сөзсіз арттырады. Ол оқыту барысында оқудың бай материалдарын жақсы меңгеруге, сөйлеу әрекетінде сөздік қорды жан-жақты дамытуға, логикалық ойлауын және оны тілдік қолданыста дұрыс пайдалана білуін дамытуға, интеллектуалдық әрекеттің қасиеттерін жандадыруға мүмкіндік туғызады. Ойынды ...

Толығырақ »

Қазақ тілі мен әдебиет сабағында белсенді әдіс-тәсілдерді қолдану негізінде оқушылардың функционалдық  сауаттылықтарын арттыру

Хайруллина Мадина Дженисовна «Павлодар қаласының № 24 жалпы орта білім беру мектебі» КММ қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі Тұңғыш Президент Н.Ә. Назарбаевтың «Жаңа әлемдегі жаңа Қазақстан» атты халыққа Жолдауында «Қазақстан әлемдегі бәсекеге барынша қабілетті елу елдің қатарына енуі үшін: білімді де зерделі, жан-жақты дамыған дарынды, қабілетті ұрпақ керек» деген. [1] Бүкіл әлемде білім беру жүйелерінің келешек ұрпаққа қандай білім ...

Толығырақ »

Мақал-мәтелдер – сөз маржаны

Асаинова Айнур Рахимбаевна «Павлодар қаласының № 24 жалпы орта білім беру мектебі» КММ қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі Мақал-мәтелдердің құрылымдық ерекшеліктері. Мақал-мәтелдің өң бойында поэзияға тән жинақылық, үнділік, саздылық, ұйқас, ырғақтылық байқалады. Онда артық сөз болмайды. Барлығы өз орнында, екшеленген, сұрыпталған, жымдаса біріккен, ой-өрнек ажыраспас туыстық тапқан, ішкі мазмұнына сыртқы формасы сай үндестік тапқан болып келеді. «Ер дәулеті — ...

Толығырақ »

Диалогтік оқыту арқылы  қазақ тілі сабақтарында оқушылардың шығармашылық қабілетін дамыту.

Аятова Гүлсара Каирбаевна «Павлодар қаласының № 24 жалпы орта білім беру мектебі» КММ қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі Заман талабына сай, педагог оқушыны қалай және неге оқыту не нәрсеге қызықтыра алуы керек? Бұл жерде ең алдымен мұғалімнің кәсіби шеберлігінің дамуына аса маңызды көңіл аудару қажет деп ойлаймын. Сондықтан да мұғалім біліктілігін арттыру барысында, Кембридж бағдарламасының мазмұнындағы 7 модуль идеясында ...

Толығырақ »

Табиғат құбылыстарының метафора арқылы бейнеленуі

Жулдасова Алмагуль Кушкеновна «Павлодар қаласының № 24 жалпы орта білім беру мектебі» КММ қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі Тіл табиғаты, сөз мағынасы күрделі құбылыс болып саналады. Тілде сөз метафорамен түрленіп ажарланады, бейнелі құралға айналады. Метафора ауыстыру немесе ұқсату, яғни  мәтіннің экспрессивтік бояуын жасайтын құрал ғана емес, ол әсемдікті беруге, сөзге жаңа мағына, мәтінге соны мазмұн беруге қызмет етеді. Метафораның ...

Толығырақ »

Тәуелсіздік тұғырым

Башанова Гулзира Султанбековна Алматы қаласы   Жетісу ауданы №108 жалпы білім беретін мектептің ағылшын тілі пәнінің мұғалімі Тәуелсіздік тұғырым Тәуелсіздік – бабалар аңсауы, ұрпақтың қолы жеткен киелі кезең. Тәуелсіздік – таңбасы таста, қаны қара жердің тамырында жатқан құдіретті сөз. Еліміз тәуелсіздіктің бесігінде тербелгелі 25 жыл. Жиырма бес жыл ішінде Қазақстан етек-жеңін жиып, шекарасын бекітіп, өз алдына дербес зайырлы ел болды. Бұл ...

Толығырақ »