Home » Мақалалар » ActivInspire бағдарламасын сабақ беру барысында қолдану ерекшеліктері

ActivInspire бағдарламасын сабақ беру барысында қолдану ерекшеліктері

Ақпараттық коммуникациялық технологиялар пәнінде жаңа материалдарды үйрету барысында оқушылардың когнитивтік белсенділігін, есте сақтау қабілетін, сабаққа қызығушылығын арттыру мақсатында ойын технологияларын пайдаланған жөн.

Қазіргі уақытта әлемнің көптеген елдерінде ақпараттық және коммуникациялық технологияларды кеңінен қолдануға негізделген білім беру жүйесін жаңғыртуға ұмтылуда. Бүгінгі таңда адамзат оқу революциясының шегіне жеткенін растайтын жаңа перспективалар мен керемет оқыту мүмкіндіктері бар. Мектептегі оқу процесін ақпараттандыру — бұл педагогика үшін жаңа құбылыстың дамуына себеп болды.

Мектептегі білім беру және тәрбиелеу деңгейі негізінен педагогикалық үдерістің баланың жасына және жеке дамуына бағытталған психологиясына байланысты. Бұл барлық оқушылардың психологиялық-педагогикалық зерттеулері, оқушылардың жеке даму мүмкіндіктері, бастауыш сынып оқушыларының шығармашылық қабілеттерін айқындау, өзінің жеке белсенділігін нығайту, жеке тұлғаның өзіндік ерекшелігін анықтау, оқудың жетіспеушілігі немесе қанағаттанарлықсыз мінез-құлықтың пайда болуы туралы уақтылы көмек көрсету мақсатында жасалады.

Ойын технологиялары оқушылардың шығармашылық және іздеу деңгейінде ғана емес, сондай-ақ пәндерді оқып-үйренудің күнделікті қадамдарымен қызықты болатын оқудың бірегей нысандарының бірі болып табылады. Ойынның өзектілігі қазіргі заманғы оқушылардың ақпараттануы салдарынан артып келеді. Пәндік-ақпараттық орта бүкіл әлемде шексіз кеңейіп келеді.Мектептің өзекті міндеті — өзін-өзі бағалау және алынған ақпаратты таңдау. Ойын — бұл баланың және адамгершілік тәрбиенің табиғи түрі. Ойынның көмегімен әлемінің көңілділігін есте сақтау, қайталау, бекіту немесе ақпараттың оң және эмоциялық жағынан түстерін ассимиляциялауға мүмкіндік береді, ал ойынның эмоционалдылығы баланың барлық психикалық процестерін және функцияларын белсендіреді. Ойынның тағы бір оң жағы — бұл жаңа жағдайдағы білімнің қолданылуына ықпал ету, яғни, оқушылар оқып үйренген материалын практика түрінде өтеді, оқу үрдісіне әртүрлілік пен қызығушылық тудырады. Мұның бәрі зерттеу тақырыбының өзектілігіне әкелді. Осындай ойын бағдарламаларының бірі ActivInspire.

ActivInspire — компьютер мен интерактивті тақталарды қолдану арқылы оқытуға арналған Promethean жаңа бағдарламасы.

ActivInspire мүмкіндіктері:

  • Сабақты әдеттегі тақтаға ұстай отырып, сабақтың қарқынын бақылап, жаттығуларды орындау.
  • Жазу және сызу, жазылғандарды және қарапайым тақтаға салынғанды өшіру.
  • Класс флипчарттарын кескіндермен, бейнеклиптермен және дыбыспен толтыру.
  • Оқушылардың ойлау қабілетін дамыту үшін әр-түрлі ойындар құрастыру
  • Сабақ жоспарына сәйкес сіздің сабақтарыңыздың мазмұнын және ақпараттың жылдамдығын тез құрастыру.
  • Microsoft Word® сияқты мәтінді немесе тікелей Интернеттен қосыңыз. ActivInspire тіпті қолмен жазылғандарды тани алады және бұл жазуды мәтінге айналдырады.
  • Сауалнаманы белсенді пайдалану –сыныпта қорытынды барысында туындайтын сұрақтарды қою және флипчарттарда алдын-ала дайындауды көрсету.
  • Флипчартқа алынған жауаптарға немесе сабақ жоспарының талаптарына сәйкес тез өзгерістер енгізе алу.
  • Қарапайым және бір мезгілде тиімді құралдарымен ойлау үдерісін ынталандырып, олардың назарын аудару.

Осы бағдарламаны бастау үшін, оны тек алғашқы іске қосу кезінде тексеруіңіз керек. Содан кейін, барлық құралдар мен терезелер қажет болған жағдайда көрсетілетін болады. Олардың біреуін таңдағанда, пайдаланушы ActivInspire әртүрлі функцияларының толық қуатын дереу иеленеді.

ActivInspire бағдарламасымен оқушыларға компьютер құрылғыларын таныстыру тақырыбында сабақ жүргізілді. Сабақтын барысында 3- сынып оқушылары алынды және екі топқа бөлініп өткізілді. Әр топта он екі оқушыдан болды. Бірінші топқа ActivInspire бағдарламасымен сабақ түсіндірілсе, екінші топқа қарапайым тілмен түсіндірілді. ActivInspire бағдарлаасымен оқушыларға компьютер құрылғыларының суреттерімен, әр-түрлі сәйкестендіру ойындарымен түсіндірілді және оқушылар өздерінің көргенін, мұғалімнің түсіндіргенін қолдана отырып өздік жұмыстарын өткізді.

 

     

1-сурет                                                                  2-сурет

Бағдарламадағы қызықты түрлі анимациялық суреттер, ойындар оқушылардың қызығушылығын арттырды. Оқушылар  экран бетіндегі  анимациялық суреттерді сәйкестендіре отырып компьютер құрылғыларын жаттап және қандай қызмет атқаратынын түсініп алды. Ал екінші топқа қарапайым тілмен түсіндірілді және компьютер құрылғыларының суреттері арқылы таныстырылды. Бір күндік  өткізілген сабақ нәтижесін білу мақсатында келесі сабақта екі топтан бірдей бақылау жұмысы жүргізілді. Бақылау жұмысының нәтижесінде бірінші топ жоғары бал жинады және Ақпараттық коммуникациялық технологиялар пәніне деген қызығушылықтары артқандығы байқалады. Ал екінші топ оқушылары төмен бал жинаған және Ақпараттық коммуникациялық технологиялар пәніне шаршаңқы түрде келгендігі байқалады. Ойын барысында баланың күші әрдайым шектеулі және басқа оқушылардың күш-жігерімен реттеледі. Әрбір тапсырма ойынында ол өз ойын мінез-құлқымен басқалардың әрекеттерімен үйлестіруге, басқа адамдарға қатысты белсенді болуға, барлық оқыушылардың  жалпы санындағы кезекке шығудың нәтижесін алдын ала білуге ​​қабілетті болады. Мұндай ойын баланың тірі, әлеуметтік, ұжымдық тәжірибесі болып табылады және бұл тұрғыда әлеуметтік дағдылар мен қабілеттерді оқытуда толыққанды құрал болып табылады.

Қазіргі уақытта мектепте әр оқушының шығармашылық қабілеттерін дамытуға, әр түрлі инновациялық оқу бағдарламаларын енгізуге іске асыруға мүмкіндік беретін ActivInspire бағдарламасықажет. Мұғалімдерді кәсіби даярлаудағы практикалық білімдердің рөлі арта түсуде.Ойын белсенділігі барысында оқыған материалды екінші топ оқушылар бірінші топ оқушылардың материалымен салыстырғанда анағұрлым төмен деңгейде ұмытып, оны пайдаланбаған. Бұл, ең алдымен, ойын органикалық ойын-сауықты біріктіреді, бұл оқушыларды оқу үдерісін қолжетімді және қызықты етіп жасайды, сонымен қатар, білім беру процесіне қатысу, білімді игеру жақсы және күшті болады.

 

Зұлпыхар Ж.Е

Л.Н. Гумилев атындағы Еуразия  ұлттық университеті Информатика кафедрасының доценті, п.ғ.к.

Жоланова Қарлығаш Бақтиярқызы

Л.Н. Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университетінің «6М011100- Информатика» мамандығының магистранты

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

One comment

  1. Айгерим

    isabekovaaigerim61@gmail.com

Сіз не дейсіз оқырман?

Е-мэйлыңыз жарияланбайды.