Home » Ашық сабақтар » ABCD елінде

ABCD елінде

Жусипова Райхан Бериковна,
Жамбыл облысы, Сарысу ауданы, Жаңатас қаласы,
«Болашақ» балабақшасы, ағылшын тілі пәнінің
жетекшісі

 

 Мақсаты:

Білімділігі: Жаңа «ABCD» әріптерінен басталатын жаңа сөздерді үйрету. Балаларды ағылшын әліпбиіндегі алғашқы тұрған 4 әріппен, яғни «ABCD» әріптерімен таныстыру. Жаңа apple, ball, car, doll заттардың атауларын дұрыс атай білуге, білімділіктерін арттыру.
Дамытушылығы: Тыңдау және сөйлеу дағдыларын дамыту. Сұраулы «How many?» сөз тіркесін қолдануды дамыту.
Тәрбиелілігі: Ағылшын тілінде санауға баулып, тілге деген жалпы қызығушылыққа тәрбиелеу. Балаларды тапқырлыққа, іздемпаздыққа, ұқыптылыққа, шыдамдылыққа тәрбиелеу.
Әдіс – тәсілі: Түсіндіру, сұрақ – жауап, ойын

Көрнекіліктер: А3 форматтағы суреттер, әліпби плакаты, аудио таспа, ноутбук арқылы арнайы дайындалған презентация.
Билингвиалдық компонент:
apple – алма – яблоко
ant – құмырсқа – муравей
ball – доп – мяч
butterfly – көбелек – бабочка
car – көлік – машина
cake – торт – торт

drum – дауылпаз – барабан

doll – қуыршақ – кукла

Инклюзивтік әлеумет: Өте баяу балалар: Жанерке, Руана

Өте ширақ балалар: Толғанай, Далия
Мотивациялық қозғаушы
Жылулық шеңбері

Балалар шеңберге тұрып, жүректі бір — бірінің қолына беріп жақсы сөздерді айтады.

  • Good morning, children!
  • How are you?

    Ұйымдастырушылық – ізденістік
    Кіріспе бөлім
    — Балалар өткен сабақта біз сендермен түстермен таныстық. Қанеки мына суреттерге қарап сұрақтарға жауап беріңдерші балалар.
    — What colour is it?

    Негізгі бөлім.
    — Балалар тақтаға қараңдаршы. Мұнда не көріп тұрсыңдар?
    (Балалар, ағылшын әліпбиін «Alphabet» деп жауап береді).

Педагог балаларға ағылшын әліпбиімен «Alphabet» таныстырады.

— Ал енді балалар олай болса, біз барлығымыз әліпбиді түгелімен айтып шығайық. Жарай ма? Ол үшін менен кейін қайталаңдар. Repeat after me

(Барлық әліпбиді түгелімен айтып шығады.)

— Балалар бүгінгі тақырыбымызға сай, алғашқы тұрған 4 әріпті қайталап, содан соң мысал келтіріп өтейік.

For example: A, B, C, D.

Letter A – an apple, an ant

Letter B – a ball, butterfly

Letter C – a car, a cake

Letter D – a drum, a doll

  • Балалар, біздің тақырыппен байланысты «Alphabet song» атты әнді орындасақ қайтеді?

A B C D E F G

H I J K L M N O P

Q R S T U V W

Q R S T U V W

X Y Z and now you see

Now I know my ABC

(Педагог балалармен бірге әнді орындап шығады).

— Балалар, бізге математика Патшайымынан хат келіпті. Онда бірнеше тапсырма беріпті. Соны орындайық. Ол тапсырмаларды орындау үшін балалар, ең алдымен «How many?» — Қанша? сұрағына жауап беруді үйренуіміз керек.

(Балалар сұрақты меңгереді).

— Енді балалар, математика Патшайымының тапсырмаларын орындауға кірісейік.

1 – тапсырма

«Сандарды тура және кері санау». (Үш тілде)

 

2 – тапсырма

Аталған заттардың пішіндерін тап және оларды үш тілде ата.

Күн – дөңгелек, круг, circle

Кітап – төрбұрыш, квадрат, square

Шатыр – үшбұрыш, треугольник, triangle

Жұмыртқа – сопақ, овал, oval

 

3 – тапсырма

«Логикалық есептер»

  1. Бағдаршамда неше көз бар? (үш – три – three)
  2. Адамда қанша саусақ бар? (он – десять – ten)
  3. Аспанда неше күн бар? (бір – один – one)
  4. Сенің қолың нешеу? (екі – два – two)
  5. Үш сиырдың неше мүйізі бар? (алты – шесть – six)

 

— Ал, ендігі кезекте біздің бүлдіршіндер A, B, C, D әріптеріне байланысты жаттаған жаттауларын қабыл алыңыздар.

A is for Apples                        (Далия)

and Apple – trees

You can see apples

on apple — trees
B is for Books                        (Толғанай)

and for Bookcase.

I have many books

in my bookcase
C is for Cat.                           (Медина)

My cat is grey,

And with me

it likes to play
 

D is for Dog                          (Айжұлдыз)

And for Doggy

I have a dog,

In my house

 

Сергіту сәті:

Stand up,

Hands up,

Hands down,

Sit down.

Дидактикалық ойын:

«Draw the picture»

Педагог A, B, C және D әріптерінен келетін сөздерді айтады. Балалар айтылған сөзді ыдыстағы құмға суреттеп салулары керек. Ол үшін педагог:

A B C D E F G

Come again

And play with me

For example: Letter A – apple

Letter B – ball

Letter C – cake

Letter D – drum

Рефлексиялық — түзетушілік:

Педагог оқу – қызметін қорытындылайды. Жаңа сөздерді қайталатады. «How many?» сұрағын пысықтайды.

Бағалау түрі:

Балаларға күлегештер (смайлик) беру.

 Күтілетін нәтижелер:

Орындайды: Жаңа сөздердің дыбысталуын анық орындай алады.

Түсінеді: Жаңадан қолданылған сөздердің айтылуын түсініп, айта алады.

Қолданады: Сәлемдесуді, қоштасуды, санауды, ағылшын тілінде қолданады.

Сіз не дейсіз оқырман?

Е-мэйлыңыз жарияланбайды.