Махамбетова Айжан Беркимбаевна
Ақмола облысы, Бурабай ауданы
Кызылагаш ауылы.
Абылайхан атындағы ОМ жанындағы
«Балдырған» шағын орталығының
ортаңғы топ тәрбиешісі
Білім беру саласы: Коммуникация
Ұйымдастырылған оқу қызметі: Сөйлеуді дамыту
Тақырыбы: «Әжеміз қонақта».
Мақсаты:
— Білімділік: Өзотбасы туралы әңгіме құрап айтуға үйрету. Мақал- мәтел, тақпақтар, өз отбасылары, оның ішінде әже туралы әңгіме құрата отырып, жаңа сөздер мен сөздік қорларын байыту.
— Дамытушылық: Байланыстыра сөйлеу тілін дамыта отырып, оқу қызметіне қызығушылық сезімдерін ояту.
— Тәрбиелік: Отбасы мүшелерін құрметтеуге, сыйлауға тәрбиелеу.
Сөздік жұмыс: отбасы, әже – қарт адам, қария, зейнеткер.
Билингвалды компонент: отбасы- семья- family, ата- дедушка-grandfather, әже- бабушка- grandmother, ана- мама- mother, әке- отец- father, аға- брат- brother,әпке-сестра- sister.
Шаттық шеңбері:
Бір шаңырақ астында,
Тату- тәтті тұрамыз.
Бірге ішеміз астыда,
Бірге сайран құрамыз.
Балалар шаттық шеңберге тұрып, қимыл — қозғалыспен көрсетеді.
Ұйымдастыру кезеңі:
Тәрбиеші:
- Балалар терезеден айналамызға көз жүгіртіп қарасақ, көптеген зәулім үйлерді көреміз.Ол үйлерде кімдер тұрады?
Балалар толық жауап беруге тырысады.
— Үйлерде тұрғындар (адамдар) тұрады.
Миға шабуыл:
Онсыз қызық жоқ маған,
Онсыз бақыт жоқ маған.
Ол әр баланың панасы,
Ол не екен балалар?
-Дұрыс айтасыңдар балалар, ол отбасы екен.
Ғажайып сәт:
Әже қонаққа келеді.
-Амандасады.
— Сәлеметсіз бе?
-Бізге қонаққа кім келді?
-Әже.
Тәрбиеші: әжені төрге отырғызып, бүгін біз отбасы туралы балалармен әңгімелесіп отыр едік.
Әже: балалар кімнің үйінде әжесі бар?
Ерасыл, Аңсар, Аяна қолдарын көтеріп әжелері бар екенін айтады.
Тәрбиеші: Әже өзімен тапсырмалар ала келіпті. Балалар әженің тапсырмаларын орындаймыз ба?
— Орындаймыз деп қуаныштарын білдірді.
І -тапсырма: Әже туралы тақпақ білесіңдер ме?
Ерасыл:
Әжем менің әлі де,
Ұқсамайды кәріге,
Шай қайнатып береді,
Үйдегі бар жанға.
ІІ — тапсырма:Суретпен жұмыс:
Тәрбиеші: Отбасы мүшелерін суреттен тауып атаңдар.
— Әже үйде не істейді?
— Әженің пайдасы бар ма?
— Қалай күн көреді?
— Әже ақшаны қайдан алады?
Балалар суретке қарап отбасы мүшелерін атайды.
-Әже үйде отырады, балаларға ертегілер айтып береді.
— Әже іс тігеді, тоқиды.
— Ай сайын пенсия алады.
ІІІ — тапсырмасы: Мақал — мәтелдерді суретке қарап аяқтаңдар.
Балалар отбасы туралы қысқаша әңгіме құрастырып айтып береді.
Мақал — мәтелді суретке қарап аяқтайды.
ІV – тапсырма:
Ойын: «Кім жылдам?»
Шарты: балалар шашылып жатқан пішіндерден әжеге арнап үйқұрастыру қажет.
Музыка әуенімен әжеге арнап үй құрастыруғa балaлар қызығушылық танытып, шапшаң қатысады.
V- тапсырма:
Тілдік жаттығу:
Шым–шым–шыманашым,
Шім–шім-шімәкешім,
Шым–шым-шыматашым,
Ым–ым-ымәжетайым,
Балалар қайталайды.
Билингвалды компонент:
отбасы- семья- family, ата- дедушка-grandfather, әже- бабушка- grandmother, ана- мама- mother, әке- отец- father, аға- брат- brother,әпке-сестра- sister.
Сөздік жұмыс: отбасы, әже – қарт адам, қария, зейнеткер.
Сөздік қорларын жаңа сөзбен толықтырады
Қорытынды.
—Балалар,бүгін қонаққа кім келді?
— Оқу қызметінің қай кезеңдері қызықты болды?
-Өз отбасыларыңды жақсы көресіңдер ме?
— Қонаққа әже келді.
Балалар өздеріне ұнаған кезеңдерді айтады.
Әженің тапсырмаларын орындағаны ұнады.
Тәрбиеші жақсы қатысқан балаларға жұлдызшалар табыстап мадақтап өтеді.
Ән: «Әжем менің» аяқтау.
Балалар қуанады әнге қосылып айтады.
— Әже рахметін айтып әкелген тәттілерді балаларға үлестіріп қоштасады.
Сау болыңдар, балалар!
Күтілетін нәтиже:
Біледі: өз отбасы туралы әңгіме құрап айтуды;
Білді: әженің зейнеткер, қария адам екенін;
Қолданады: отбасының тату-тәтті болуы керектігін.