Токумбаева Сауле Саматовна
Жезқазған қаласы, №21 ЖББОМ
Графика және жобалау пәнәнің мұғалімі
Жоба модулі — бұл оқушылардың жобалық іс-әрекеттерін орналастыру логикасында құрылған әдісі.Оқу процесіне жобалық-модульдік технологияны енгізудің мақсаттары:
-Оқу нәтижелеріне 100% қол жеткізу;
-Мұғалім мен оқушылар арасындағы «достық» қарым-қатынас;
-Оқушылардың жұппен, топпен жұмыс жасауы;
-Дайындық деңгейін «команда» таңдайды;
-Жеке қарқынмен жұмыс істеу мүмкіндігін қамтамасыз ету;
-Өзін-өзі оқыту орын алады;
Түпкі нәтиже оқытудың бастапқы кезеңінде көрсетіледі.Өзімнің сабақтарымда жобалық әдісін қолданамын. Себебі оқушылардың жобалық іс-әрекеттері инновациялық білім беру түрі ретінде, әрине, шығармашылықты дамытуға ықпал етеді.Оқытудың жобалық формасы, оның шеңберінде оқушылардың логикалық қабілеттері дамиды.Оқушылардың жобалық белсенділігі негізгі параметрлер бойынша жетілген ғылыми топтың ұйымдастырылуымен және жұмыс істеуімен бірдей болады, мұнда жоба мәселесін шешу сонымен қатар оның әрбір қатысушысының ғылыми, мәдени және жеке дамуының нысаны болып табылады.
Оқушылардың жобалық қызметте басшылыққа алынатын жалпы принциптер:
-Бірлескен қызметті ұйымдастыру мазмұны мен формаларының сабақтастығы;
-Жоба әрекетінің ойын сипаты;
-Жобалық қызметтің қалыптастырушы процесі;
-Сұрақ-жауап логикасын талқылау тақырыбын нақтылайтын егжей-тегжейлі түсініктемелермен үйлестіру;
-Фиксация және рефлексия (талқылауға басқа қатысушылардың көзқарастарымен корреляция, талқылау тақырыбымен және берілген тапсырмамен корреляция);
-Қажетті ақпаратқа тұрақты қол жеткізуге сәйкестендіру;
-Интуицияға сену ұсынылады, болжау;
-Оқыту мен өзін-өзі тәрбиелеу қажеттілігін дамыту.
Жобалық қызметтің қалыптастырушы процесі:
-Пікірталас нәтижелерін шығарған кезде, бағалауға деген қатынасты бекіту ғана емес, тереңірек талдау;
-Баланың шығармашылық тұлғасын дамыту
-Сындарлы ойлауды қалыптастыру
Жобаның ортақ тақырыбы мұғалімнің тапсырмаларына байланысты таңдалады. Оқушыға немесе топқа берілген нақты тақырып жалпы тақырыппен үйлесуі керек. Жобамен жұмыс жасау кезінде мұғалім консультант рөлінде болады, бұл жерде оған біршама даярланған оқушылар көмектеседі. Барлық жобалық іс-шаралар сындарлы ойлауды қалыптастыруға бағытталған.