Home » Мақалалар » Медбикенің “жас ата-аналар мектебі” жұмысындағы кәсіби қызметі

Медбикенің “жас ата-аналар мектебі” жұмысындағы кәсіби қызметі

Базарбай Дильназ Ерболатқызы

ШЖҚ «КЕҢЕС ОДАҒЫНЫҢ БАТЫРЫ МӘНШҮК МӘМЕТОВА АТЫНДАҒЫ АҚТӨБЕ ЖОҒАРЫ МЕДИЦИНАЛЫҚ КОЛЛЕДЖІ» МКК

Ғылыми жетекші: Кыдырбаева Райхан Муратбаевна

Аннотация: Қазір біздің елімізде жас ата-аналар, болашақ аналар мектептерінің, акушерлік және гинекологиялық мекемелердің желісі кеңінен дамыған. Сондай-ақ ана мен баланы қорғау мемлекеттің әлеуметтік саясатының басым бағыттарының бірі болып табылады және ол Ресейде мен оның субъектілерінің заң шығарушы және атқарушы органдарының назарында. Қазіргі жағдайда мейірбикенің әйелдің,оның отбасының және жалпы қоғамның денсаулығын сақтаудағы рөлі артып келеді. Дәрігердің тағайындауының техникалық орындаушысының медбикесі кез-келген процедураның мақсаты мен нәтижелерін талдай алатын, мүмкін болатын асқынуларды болжай алатын,, сонымен қатар пациенттермен мотивациялық әңгімелер жүргізе алатын, жүкті әйелдер, олардың күйеулері арасында өте маңызды және жай ғана жас отбасылардың ата-анасы болуды жоспарлайды.
Жас ата аналар мектебі қоғаммен қатынасы және балаларды тәрбиелеу жұмысына негізделеді. Ата-ана мектебі бір мемлекет болып қамтылған соң, бала тәрбиесіндегі қалыпты қамтамасыз етеді.
Жас ата аналар мектебі тиiмдi және экономикалық iс-әрекетi қоғам өмірімен тығыз байланысты,сондықтан да мемлекет немқұрайлы қарап отырмайды. Егер ұзақ уақыт бала тәрбиесiне мемлекет онша қатысты болмаса, қазiр ол мемлекеттiк және отбасылық iс боп саналады. Отбасы балаға адамдар арасында өмiр сүруге үйретедi, оған белгiлi саяси-идеялық көзқарастарды, әлемдi танушылықты, адамгершiлiк нормалар мен ережелердi егедi. Бала отбасыда адамгершiлiк нормаларымен танысады,, үйренедi. Осында балада мiнез-құлық қалыптасады, жеке адамгершiлiк-психологиялық жақтары қалыптасады.

Кілтті сөздер: Жас ата-аналар,мектебі,бала,мемлекет,адамгершілік, мейірбике.

 

Аннотация: Сейчас в нашей стране широко развита сеть школ молодых родителей, будущих мам, учреждений акушерства и гинекологии. Также защита матери и ребенка является одним из приоритетных направлений социальной политики государства и находится в центре внимания законодательных и исполнительных органов России и ее субъектов. В современной ситуации возрастает роль медицинской сестры в сохранении здоровья женщины, ее семьи и общества в целом. Медицинская сестра технического оформления приема врача может проанализировать цель и результаты любой процедуры, спрогнозировать возможные осложнения, а также проводить мотивационные беседы с пациентами, что очень важно среди беременных женщин, их мужей и просто планирующих быть родителями ребенка. молодые семьи.Школа молодых родителей основана на работе над взаимоотношениями с обществом и воспитанием детей. После включения школы родителей в состав одного государства она обеспечивает нормальность воспитания ребенка.Эффективная и экономическая деятельность школы молодых родителей тесно связана с жизнью общества, поэтому государство не смотрит безразлично. Если долгое время государство не очень занималось воспитанием детей, то сейчас это считается делом государства и семьи. Семья учит ребенка жить среди людей, прививает ему определенные политические и идеологические взгляды, знание мира, моральные нормы и правила. В семье ребенок знакомится и усваивает нормы морали. Здесь формируется поведение ребенка, формируются личностные морально-психологические аспекты.

 

 

Ключевые слова: Молодые родители,школа,ребенок,государство,мораль, медицинская сестра.

Annotation: Now in our country there is a widely developed network of schools for young parents, expectant mothers, and obstetrics and gynecology institutions. Also, the protection of mothers and children is one of the priority areas of the state’s social policy and is the focus of attention of the legislative and executive bodies of Russia and its constituent entities. In the modern situation, the role of the nurse in preserving the health of a woman, her family and society as a whole is increasing. A technical nurse for a doctor’s appointment can analyze the purpose and results of any procedure, predict possible complications, and also conduct motivational conversations with patients, which is very important among pregnant women, their husbands, and those simply planning to be parents of a child. young families.

The school for young parents is based on working on relationships with society and raising children. After the parents’ school is included in one state, it ensures the normality of the child’s upbringing.

The effective and economic activities of the school for young parents are closely connected with the life of society, so the state does not look at it indifferently. If for a long time the state was not very involved in raising children, now it is considered a matter of the state and family. The family teaches the child to live among people, instills in him certain political and ideological views, knowledge of the world, moral norms and rules. In the family, the child becomes acquainted with and learns moral standards. Here the child’s behavior is formed, personal moral and psychological aspects are formed.

Keywords:  Young parents, school, child, state, morality, nurse.

Зерттеудің өзектілігі

Тәрбие кұнделiктi отбасы мүшелерiмен, туысқандармен басқа да отбасы мүшелерi араласатын адамдармен баланың қатынасуы, араласуымен iске асырылады. Бала мектепте, техникум, лицейде, жоғарғы оқу орнында, өндiрiсте еңбекте болса да отбасының тәрбиелiк мiндетi жойылмайды, тәрбиелiк әсер жасөспiрiмдiк кезде, ержеткенде де тоқталмайды. Жақсы ортада өнегелi отбасыда өскен бала өз iс әрекетiнде қоғамдық немесе өз коллективiнiң мүшелерiнiң пiкiрлерін басшылыққа алып қана қоймады,өз туыстарының, жақындарының пiкiрлерi маңыздырақ болады. Туылған кезде бойымызда жоқ, бiрақ бiзге өмiрде керек нәрселердiң бәрi тәрбиемен берiледi. Барлық жеке адам өздерiн қоғамдық пайдалы еңбекпен қалыптастырады.
Әр жылы еңбек еткен адам кезектi еңбек демалысына шығады,, сәтi келгендерi демалыс үйлерiнде, санаторийлерде демалады, тынығады. Сонда да болса ең жақсы демалып тынығатын,физикалық күш жинайтын, моральдық, психологиялық жәрдем алатын жерiмiз отбасы боп табылады. Бiрақ отбасыда қатынастар әр тұрлi қалыптасады: Ұнамды, жағымды және жағымсыз, терiс, бұлар адамға әр түрлі әсер етедi. Мiне, осы жерде отбасының коммуникативтi функциясы-адамдарды қатынасуда, бiрiгуде қанағаттанарлық қажеттiлiгi маңызды роль атқарады.
Социологтар неке мен отбасының рухани-адамгершiлiк негізі махаббат пен парыздық, жауапкершiлiк пен мiндеттiң бiрлiгi деп атап көрсетедi.
Отбасылық қатынастардың ерекшелiгi адамгершiлiк нормаларының, принциптерiнiң ерекшелiгiн анықтайды. Бiрiншi орында ата-ана махаббат, достық пен өзара қамқорлық, ерлi-зайыптылық, ата-аналық, қыздың, ұлдың парызы және өзара қамқорлығы,еркектiк және әйелдiк абырой, бiр-бiрiнiң мақтанышы, ерлi-зайыптылық тазалық, берiлгендiк, өзара сыйластық, рухани және идеялық бiрлiк т.б. алады. Ерлi-зайыптылардың арасындағы әйел мен еркектiң өз аттарына сай болуы.

Зерттеу мақсаты:

Жас ата аналар мектебі жұмысындағы кәсіби қызметтің рөлін анықтауды жүзеге асыру.

  1. Зерттеу міндеттері:

    Жас ата аналар мектебін қалыптастырудағы қоғаммен қатынасты анықтау

  2. Жас ата аналар мектебі жұмысындағы кәсіби қызметтілікті жетілдіруді жүзеге асыру
  3. Жас ата аналар мектебіндегі оқыту бағдарламасын негізге ала отырып, жүйе қалыптастыру.

 

Пайдаланылған әдебиеттер:

  1. Айламазян Э. Н., Рябцева и. К. гинекологиядағы төтенше жағдайлардың шұғыл көмегі. НГМА. Н-Новгород.:1997ж.
    2. Андросова Е. Н., Овруцкая З. Л. Акушерство және гинекология. Анми. М.: 1995 ж.
    3. Блументал П., Н. Макинтош «репродуктивті денсаулық және контрацепция туралы қысқаша нұсқаулық» 1998 ж.
  2. Будко а. а. Санкт — Петербург медицинасының тарихы. СПб., 2003.
    5. Грекова Т. И. Медициналық Петербург. СПб., 2001.
    6. Груздев В. С. Ресейдегі акушерия және гинекология тарихының қысқаша очеркі. СПб., 1906.
    7. Дик Рид. Қорқынышсыз босану. — С-Петербург-Мәскеу-Харьков-Минск,1997.
    8. Довженко г.и. Акушерлік және гинекология клиникасының 125 жылдығына. Л., 1967.
    9. Жукова Е. А., Ризо Е. А.:Жас ата-аналар мектебі» Питер, 2011 ж.
    10. Кретова Н.Е., Смирнова Л. М. Акушерство және гинекология. Медицина. М.: 1993 ж.

 

Аты – жөніБазарбай Дильназ

Ғылыми жетекші: Кыдырбаева Райхан Муратбаевна

 

 

Оқу орны

ШЖҚ «КЕҢЕС ОДАҒЫНЫҢ БАТЫРЫ МӘНШҮК МӘМЕТОВА АТЫНДАҒЫ АҚТӨБЕ ЖОҒАРЫ МЕДИЦИНАЛЫҚ КОЛЛЕДЖІ» МКК
Телефон87717838594
СекцияМедицинские науки
E-maildilnaz.bazarbay.03@mail.ru

Сіз не дейсіз оқырман?

Е-мэйлыңыз жарияланбайды.