Магашова Жулдыз
Алматы қаласы,
«N157 бөбекжай-балабақшасы» КМҚК,
қазақ тілі педагогы
ҰІӘ: Қазақтың дәстүрлі ойындары
Топ: орыс тілде оқытылатын « Балдырған» тобы
Мақсаты: Ойындар жайлы түсінік беру. Балалардың бойында қазақтың ұлттың ойындарына деген қызғушылықты арттырып, ойын аттарын мен ойынға керек құрал-жабдықтардың аттарын дұрыс айта білу.
Көрнекілік: Интерактивті тақта, ойынға арналған арнайы ойыншықтар, домбыра, асық.
Әдіс-тәсілдері: Сұрақ-жауап, жұпқа бөлу, ойын.
Ұйымдастыру кезеңі: Балалар қатармен топқа кіреді,шеңбер құрады.
Педагог: Сәлеметсіңдер ме?
Балалар: Сәлеметсіз бе, апай?
Шаттық шеңбері:
Балалар: Бақыт-біздің сиқырлы шеңберіміз,
Бақыт-біздің достарға сенгеніміз.
Бақыт-таңнан біреумен достасуың,
Бақыт-кеште достармен қоштасуың.
Қайырлы таң, көк Аспан!
Қайырлы таң, алтын Күн!
Қайырлы таң, Жер-Ана!
Қайырлы таң, достарым!
Педагог: Қалдарың қалай?
Балалар:Жақсы!
Педагог:Балалар, бүгін аптаның қай күні?
Балалар: Бүгін бейсенбі.
Педагог: Қазір жылдың қай мезгілі?
Балалар: Көктем.
Педагог:Көтем мезгілінде неше ай бар?
Балалар:Үш.
Педагог:Қазір қай ай?
Балалар:Наурыз.
Педагог:Наурыз айында қандай мерекелер болады?
Балалар:Аналар күні, 22-наурыз.
Педагог:Балалар, ойын ойнағыларың келеді ме?
Балалар:Иә!
Педагог:Ендеше бүгін сіздермен қазақ халқының ұлттық ойындарымен танысып, ойнайтын боламыз. Бірінші ойын – қыз қуу. Қыз қууды қалай ойнайтынын кім біледі?
Анна: Жігіт қызды атпен шауып, қуып жету керек. Қуып жетпесе қыз жігітті жазалайды.
Қуыршақтар арқылы балалар «Қыз қуу» ойынын ойнайды.
Педагог:Балалар, бұл ойыннан үйренген сөздерімізді қайталайық.
Қыз — девочка
Балалар:Қыз.
Педагог:Жігіт- мальчик
Балалар:Жігіт.
Педагог:Жылқы – лошадь
Балалар:Жылқы.
Педагог: Келесі ойынымыз «Теңге алу». Бұл ойында не істейтінімізді кім біледі?
Аяла: Екі ойыншы жылқыға отырып жарысады да, жердегі теңгені жинайды. Кім көп жинаса, сол жеңеді.
Педагог:Ендеше ойынымызды бастайық.
Амир мен Парвиз ойыншық жылқыларға отырады.
Балалар:Кім тез алса теңгені, сол баланың жеңгені.
Педагог: Педагог:Жеңіске Амир жетті!
Бұл ойыннан үйренген сөздеріміз қандай ?
Теңге – деньги.
Балалар: Теңге.
Педагог:Жылқы – лошадь
Балалар:Жылқы.
Педагог:Ал келеіс ойынымыз «Асық ату». Бұл ойынды қалай ойнаймыз?
Рима: Асықты алып, басқа асықтарды құлататындай, дәлдеп атуымыз керек.
Педагог:Ендеше ойнайық!
Балалар жұп-жұпқа бөлініп, тізіліп тұрған асықты атып ойнайды.
Педагог:Балалар, ойын аяқталды. Енді бәріміз білетін домбырамен ән шырқайық.
Диана: Домбыра- қазақтың ұлттық музыкалық аспабы.
Балалар мен педагог қосылып « Домбырасыз ән қайда?» әнін шырқайды.
Педагог:Бүгінге сіздермен қоштасамын! Сау болыңдар!
Балалар:Сау болыңыз!