Шымкен қаласы
№70″ Шолпан» бөбекжай балабақшасы
Мұғалім
Жорабаева Ақерке Бақытқызы
Тақырыбы: «Ғажайып әлемге саяхат»
Тобы: «Аяжан» ересек тобы.
Мақсаты:математикалық, конструктивтік ойлау дағдыларын,
танымдық, интелектуалдық қабілеттерін дамыту.
Балаларға көлік түрлерін, мамандықтарды, түстерді, пішіндерді, 1 — ден 5 — ке дейін тура және кері санауды қайталатып үйрету. Балалардың ойлау қабілетін, зейінін дамыту, сыйластық пен достыққа тәрбиелеу.
Міндеті:
заттарды зерттеу барысында олардың пішінін, көлемін көзбен өлшеу,
қолмен ұстау арқылы көрнекі-бейнелік ойлауды, есте сақтауды, қиялдауды,
сөйлеуді, қолдың ұсақ моторикасын дамыту;
танымдық қызығушылықты дамыту, себеп-салдарлық байланыстарды
орнату, талдау жасай білуге, қорытынды шығаруға баулу;
Көрнекі — құралдар: көлік түрлерінің, мамандық суреті, пішіндер, карточкалар, видеороликтер
Әдіс тәсілдер: сұрақ жауап, әңгімелесу, рөлдік және қимылды ойындар сергіту сәті, мадақтау, қортындылау
Мұғалім: Балалар, бүгін бізге ерекше күн, үйткені бізге қонақтар келді.
Арайлап таң атты
Алтын сәуле таратты
Жарқырайды даламыз
Жарқырайды күніміз
Қайырлы таң балалар! Балалар қозғалыс жасай тұрып, барлығы айтады, бір — біріне сәлем береді.
Ұйымдастырушы – ізденуші
Мұғалім:
— Балалар жылдың неше мезгілі бар?
— Қандай мезгілдері бар екен?
— Дұрыс айтасыңдар.
— Қазір жылдың қай мезгілі?
Қысмезгілініңнешеайы бар?
— Атапайтыпберіңдерші?
Қыстақандайөзгерістерболады?
Мұғалім:
— Өте жақсы, қазір енді орталықтарға бөлінейік.
Шығармашылықорталығы.
Сюжеттіойынорталығы
— Балалар, ғажайыпәлемгесаяхатқашыққыларыңкелеме?
Меніңқолымдамынандайғажайыптаяқша бар, осы таяқшамен ғажайыпәлемгесиқырменбарамыз.
(Ойыншықкөліктергекеледі)
Мұғалім:
— Балалар не көріптұрсыңдар, бірсөзбенқалайайтамыз?
— Көліктердіңтүрлерінешетопқабөлінеді?
— Мынакөліктердіөзтобынаорналастыруларың керек.
— Балаларсендеркөліктүрлерінжақсыбіледіекенсіңдер.
Саяхатымыздыбалалар, әріқарай жалғастырайық
Сиқырменпішіндерәлемінекелеміз.
— Мынапішіндердікіматапбереді?
— Пішіндердіңтүсіқандай, кімайтады?
— Нешепішіндікөріптұрмыз, пішіндерді тура жәнекерісанапберіңдерші.
Ойын: «Пішіндер қай жағында?»
Ойын: «Өз пішініңді тап»
Әр баланың қолына пішіндер таратылады
Мұғалім өз жұбыңды тап деген кезде қолдарындағы пішіндерге ұқсас пішіндердің артына тұра қалады.
— Балалар сендер пішіндерді жақсы біледі екенсіңдер түстерін, тура және кері санауды.
Сергіту сәті:
Мұғалім:
— Балалар сендер өскенде қандай мамандық иесі болғыларың келеді?
— Олай болса мамандықтар әлеміне барайық.
— Балалар мен сендерге жұмбақ жасырамын:
— Ішті де, тісті де
емдейтін ақ халатты абзал жандар кімдер?
— Дұрыс айтасыңдар.
— Қызық, қызық ертегі
Балаларға айтып береді.
Жылауық та, тентек те
Сол апайғакөнедіолкім?
Мұғалім:
— Балалар біз қайда тұрамыз?
— Бізге үйлерді кімдер салып береді?
— Мына суреттің ішінен құрылысшы мамандығының суретін тауып беріңдерші.
— Сендер ауырғанда кімдер емдейді?
— Дәрігерлер қай жерде жұмыс істейді?
— Сендер балабақшаға келгенде кім қарсы алады?
— Балабақшада сендерге тамақты кімдер дайындайды?
— Шашымызды қай жерде алдырамыз?
— Өрт болған кезде кімдерді көмекке шақырамыз?
— Аяқ киіміміз жыртылған кезде кімге барамыз?
— Бізге білімді кімдер береді?
— Балалар мына жерде мамандықтардың және олардың құралдарының суреттері бар.
(Үстел үстінде орындалады)
Мұғалім:
— Тапсырманы жақсы орындадыңдар, басқа балалардың жұмыстарын көрейік, балалар суретті жақсы салыпты.
— Ал мына балалар дәмді тоқаш пісіріпті.
— Қане дәмді тоқаштан қонақтарымызға дәм татқызайық.
Төрт.
Қыс, Көктем, Жаз, Күз.
Қыс.
Үшайы.
Желтоқсан, Қаңтар, Ақпан.
Балаларжауабы.
— Көліктер.
Үш топқа.
Әуе көліктері, тасжол көліктері, су көліктері.
Балаларкөліктердіөзтобынаорналастырады.
Шаршы, дөңгелек, үшбұрыш, тіктөртбұрыш, сопақша.
Балаларкезеек — кезекайтады.
Қызыл, сары, көк, жасыл, тоқсары
Балаларпішіндерді тура жәнекерісанапбереді.
Бірбаланыортасынақойып, оңжағынатіктөртбұрыштыны, солжағына
сопақты, артына домалақты, алдына шаршыны қояды.
(Балалар ойынды қызыға ойнайды).
Біз кішкентай баламыз
Өсіп — өсіптоламыз
Күнгеқарайталпынып
Көкке қолды созамыз
Қанат қағып ұшамыз
Қарлығаштай самғаймыз.
Балаларөзойларынайтады.
Дәрігерлер.
Тәрбиешіапайлар.
Үйде.
Құрлысшылар.
Дәрігерлер.
Ауруханада.
Тәрбиешіапайлар.
Аспазшылар.
Шаштаразда.
Өрт сөндірушілерді.
Етікшіге.
Ұстаздар.
Балалар әр мамандықтардың өз құралдарын орналастырады.
Күтілетін нәтиже:
Нені білу керек: балалартүстер, пішіндер, мамандықтар, көлік түрлері туралы білу керек.
Неніигерді: балалар пішіндерді олардың түстерін, мамандықтарды, көлік түрлерін және олардың үш топқа бөлінуін жақсы игеріп алды.
Ненібіледі: Берілген тапсырмаларды орындай біледі.