Кайназарова Гулдана Елибаевна,
Астана қаласы әкімдігінің
№93 «Айгөлек» балабақшасы,
тәрбиеші педагог-психолог
Ғажайып математика
Мақсаты: Балалардың білімдерін тиянақтау, жыл мезгілдерін және апта күндерін атау, геометриялық пішіндер, геметриялық денелер туралы түсінік қалыптастыру.
Көрнекілігі: Геометриялық пішіндер.
Балалар: оқу іс-әрекетіне би қимылдары арқылы кіріседі. Шеңбер болып тұрамыз.
Шаттық шеңбер!
Достарымның барлығын
Сыйлап жақсы көремін
Алақаным арқылы
Жылуымды беремін.
(алақанымызды ашып үрлейміз)
Негізгі кезең:
-Балалар, бір жылда неше мезгіл бар?
-Балалар қазір жылдың қай мезглі?
-Қыс мезгілінде неше ай бар?
-Қыс мезгілінің айларын ата?
— Желтоқсан. Қаңтар. Ақпан
-Бір аптада неше күн бар?
– бір аптада жеті күн бар.-Ретімен атап береміз!
-Бүгін аптаның нешінші күні?
Ғажайып сәт: Балалар біз бүгін оқу іс-әрекеніне бару үшін, мына тұрған гометриялық пішіндерден зымыран құрастырайықта сол зымыранмен таңғажайып математика еліне ұшып барайық. Балалар шеңбер бойымен тұрып, көздерін жұмып ұшады.
Бізді НЛО қарсы алады.
НЛО: -Салем балалар! Мен осы планетаның тұрғынымын. Мен сендерге арнап біраз тапсырма дайындадым. Егер тапсырмаларды дұрыс орындамасаңдар осы жерде қаласыңдар. (күледі)
Тәрбиеші: -Салеметсіз бе, НЛО біздің балалар кез келген тапсырмаларды орындай алады.
НЛО: Олай болса балалар сендер мына допты лақтыру арқылы сұрақтарға дұрыс жауап беріңдер.
Тәрбиеші: Жарайды НЛО біз тапсырмаларды орындауға дайынбыз.
1-Тапсырма:
Логикалық есептер мен қарама-қарсы сөздерді табу.
Допты лақтыру арқылы сұрақ қойылады.
1.Үлкен-кіші, биік-аласа, алдында-артында, жоғары-төмен
2.Бір қоянда неше құлақ бар? Ал, үш қоянда неше құлақ бар?
3.Екі жыланда неше аяқ болады
4.Аспанда неше күн бар?
5.Ағашта 5 құс отыр, екеуі ұшып кетті ағашта неше құс қалды?
6.Екі балада неше құлақ бар?
7.Үш мысықта неше табан бар?
НЛО: Жарайсыңдар балалар. Тағы да тапсырмаларым бар, мына қораптың ішінде.
(тәрбиешіге ұсынады)
Тәрбиеші: -Ал, келесі тапсырманы орындау үшін, геометриялық пішіндерден жасалған жол арқылы жүріп барайық. (балалар пішіндердің үстімен жүріп өтіп партаға отырады).
2тапсырма: Сендер 1-10 ға дейін санай аласыңдар ма? Ал, 10-1ге дейін кері санай аласыңдар ма? Санап беріңдерші? Тамаша жақсы санайды екенсіңдер.
-Енді алдарыңдағы карталарды алып, санның көршісін табамыз.
Көршісін тап (картамен жұмыс)
Сергіту сәті: Санамақ «Бөрік тіктім»
Балалар мына тақтаға қараңдар, бұл суретте «аз-көп» заттар бар. демек біз алдымыздағы карталарға «<, >, =» деген белгі қою арқылы тапсырманы орындаймыз. Ал, кеттік!
Ойын: «Сан мен цифрды сәйкестендіру» ( құрастыру арқылы)
Тәрбиеші: Үшінші тапсырмада бізге есеп шығару керек, НЛО ( +,-) амалдарын білмейді екен.
Мәселен: НЛО ға сұрақ қояды.
-НЛО! 5 жұлдызға 2 жұлдызды қосса неше жұлджыз болады.
НЛО: -4 жұлдыз болады.
Тәрбиеші: -Жоқ! Сен қателестің НЛО. 7 жұлдыз болады.
НЛО: -Ой, балалардан ұят болды, енді менде 6 саусақ барғой, сол үшін қателестім.
Қосуға саусақтарым жетпеді. (ұялып қалады.)
Тәрбиеші: -Сен қысылма НЛО біздің балалар саған үйретеді.
3-тапсырма:
Есеп шығару (картамен)
Тәрбиеші: Балалар біз осы планетаға өзіміздің планетамыздан естелікке бір зат қалдырып кету керекпіз. 4
тапсырмада солай делінген
Келіңдер ортаға 1,2 деп санау арқылы 2 топақа бөлінеміз
4-тапсырма: «Сурет салу.»
- Шеңбер, тіктөртбұрыштар пішіндері арқылы күн бейнесін сызып, гуашпен бояу.
- Үшбұрыш, шаршы пішіндері арқылы үй салып, ПВА желімімен түрлі-түсті тұз себу арқылы үйді әсемдеу. (сурет салу, шығармашылық)
Тәрбиеші: -Балалар біз осы салған суретімізді НЛО-ға табыстап кетейік. НЛО Біз барлық тапсырмаларды орындадық, енді өз бақшамызға оралсақ болатын шығар.
НЛО: -Иә, керемет ақылды балалар екенсіңдер. Жер ғаламшарына менен сәлем айтыңдар. Көздеріңді жұмып 10 ға дейін санасаңдар өз жерлеріңе жетесіңлер. Сау болыңдар!
-10-ға дейін санаймыз. Өз ғаламшарымызға ораламыз.
Тәрбиеші: -Балалар көзімізді ашып жан жағымызға қарайық, келдік пе балабақшамызға?
-Иә, (дейді балалар)
Қорытынды:
- Балалар біз қайда бардық?
- Немен бардық?
- Бүгінгі оқу іс-әрекеті сендерге несімен ұнады?
- Біз қандай тапсырмаларды орындадық?
- Жалпы математика бізге не үйретеді екен?
Жарайсыңдар балалар! Осымен біздің ұйымдастырылған оқу іс-әрекеті аяқталды. Мына сыйлықтар сендерге, сендер өте белсенді болдыңдар. Түсінбеген жерлер болса кешке дейін сұрасаңдар болады.
Қол ұстасып тұрайық,
Шеңберді біз құрайық
Көріскенше күн жақсы,
Сау саламат болайық!
Керемет 👍👍👍
Өз мамандығының иесі 💐
Керемет Апай
Керемет!!!👍
Самая лучшая воспитатель, Карим вас очень любит , апай апай деп)
Мақтан тұтамыз 👏
Керемет Апай👍👍
Алғысымызды білдіреміз өз отбасымыздан!!! Балаларды тәрбиелеп, мәпелеп, жақсы көріп, ұйреткенінізге көп рахмет!!!🙏🙏🙏:Рабиғамыздан бір сәлем)
Өз ісінің маманы Қызым таң ертең тұра сала Апайға барамын деп асығады. Керемет кісі тек алғыс айтамын.
Супер Келіншек! Кәсіби маман!
Өз ісінң майталманы👏👏👏
Керемет ,еңбегіңіз жаңа берсің!
Өте жақсы, Гүлдана, еңбегіңіз жансын. Алла тек біліміңізбен, біліктілігіңізбен биіктерді бағындыруды нәсіп етсін.
Лучший воспитатель 👍 талантливый человек 👍 за пару месяцев у данного воспитателя, доча знает 10 танцев и песен 👏
Керемет еңбегіңіз жансын👍
Тек биіктерден көріне беріңіз😘👏
Жарайсыз, біз сізді мақтан тұтамыз🥰