Қаныш Сәтпаев атындағы №7 мектеп-лицейі
ағылшын тілі пәні мұғалімі Аймурзина Шұғыла
биология пәні мұғалімі Жусупова Динара
Жаңартылған білім мазмұны аясында жаратылыстану және математика пәндерін ағылшын тілінде оқытатын мұғалімдер СLIL технологиясын қолдана отырып, үштілділік саясатын жүзеге асыруға атсалысудамыз. Үштілді меңгерту кезіңде туындайтын қиындықтар болады, әрине осы орайда, ағылшын тілі пәнінен беретін әріптестерге жүгінеміз. Біздің негізгі мақсатымыз – біріге отырып зерттеу жұмыстарын жүргізе келе пән арқылы тілді дамыту. Within the framework of the updated content of education, teachers of science and mathematics in English are involved in the implementation of trilingual policy using CLIL technology. There will be difficulties in mastering the trilingual, of course, in this case, we turn to colleagues who teach English. Our main goal is to develop language through the subject through joint research.
Action research» зерттеу сабағын жүргізу барысында «Биология және ағылшын тілі сабақтарында Clil әдісін қолдану арқылы 8 сынып оқушыларының оқуға ынтасын арттыруда, тілдік дағдыларын дамытуда қаншалықты ықпал етеді?» тақырыбы бойынша жұмыс жасап жатырмыз. Осы тақырып бойынша сіздердің алдарыңызға қашықтықтан оқытуда жүргізілетін әр түрлі тиімді тәсілдерді ұсынбақпыз.Сабақ басында әр оқушыға алдын ала «Маршрут парағы» беріледі. Бұл маршрут парағында сабақтың жүргізілу алгоритмі көрсетілген. Оқушылар осы алгоритмді пайдалана отыра сілтемеге немесе QR–code-қа смартфондары арқылы кіріп тапсырмаларды орындай алады.
«How much does the use of the Clil method in biology and English lessons help to increase the motivation of 8th grade students to learn and develop their language skills?» We are working on this theme. On this theme, we would like to offer you a variety of effective approaches to distance learning.
At the beginning of the lesson, each student is given a «Route Sheet» in advance. This route sheet shows the algorithm of the lesson. Using this algorithm, students can perform tasks by accessing the link or QR-code on their smartphones. Тапсырмалар қашықтықтан оқуға байланыстан синхронды және асинхронды форматтарда құрастырылған.
Tasks are designed in synchronous and asynchronous formats, depending on the distance learning.
«Бейне контентті қарау» оқушының назарын аударып пәнді оқуына деген қызығушылығы мен ынтасын оятары сөзсіз.
«Оқулықпен жұмыс» кезінде оқушы қостілді оқулықты қолданады. Осы оқулыққа және биология пәні кітабына жүгіне отырып келесідей тапсырманы орындайды:
«Watching video content» will undoubtedly attract the attention of students and arouse their interest and enthusiasm for learning the subject.
When working with the textbook, the student uses a bilingual textbook. Referring to this textbook and biology book, performs the following task:
«Галерияға саяхат» әдісі арқылы постер құру және таныстыру жүргізіледі. Әр топқа Jamboard.google тақтасына тапсырма берілген. Сілтемеге кіріп 3 топқа бөліну арқылы жұмыс жасайды.
https://jamboard.google.com/d/19wsFmXngf7qYzXbnlB1Y4E5iS1g7YQ9mC0wEsj-mIMg/edit?usp=sharing
Әр тапсырмадан соң қалыптастырушы бағалау жүргізіледі. Бұл ретте оқушылар «Ашық микрофон» арқылы баға береді.Көмекші терминдер үлестіріліп немесе мұғалім қадағалап айтып отырса, оқушы жадында терминдердің жатталуы сөзсіз, әрі оқушы осы пән бойынша өз ойын академиялық тілмен жеткізетін болады.
Creating and presenting a poster using the method of “Journey to the gallery”. Each group is given a task on the board Jam board. google. Works by following link and dividing into 3 groups.
Formative assessment is carried out after each task. In this case, students assess through the “Open Microphone”. If the auxiliary terms are distributed or supervised by the teacher, the student will inevitably memorize the terms and students will express their thoughts on the subject in academic language.
https://jamboard.google.com/d/19wsFmXngf7qYzXbnlB1Y4E5iS1g7YQ9mC0wEsj-mIMg/edit?usp=sharing
«Интербелсенді ойын» бұл тапсырманы орындау барысында оқушыларға 3 топқа бөліне отырып сұрақтарға жауап береді. Сұраққа жауап беру уақыты 60 секундтты кұрайды. Әрбір дұрыс жауапқа 1 ұпайдан беріледі.
Үштілділікті енгізе отырып, оқушыларға орыс және ағылшын тілдерінде интербелсенді ойындарды ойната отырып қызығушылығын арттырамыз, тілдік дағдыларын жетілдіруге қолдау жасап отырамыз. Бұл тапсырмада оқушыларға сілтеме беріледі https://www.Learnis.ru/328696/.
«Interactive game» during this task students are divided into 3 groups and answer questions. The time to answer the question is 60 seconds. Each correct answer is given 1 point.
By introducing trilingual, we increase students’ interest by playing interactive games in Russian and English, and support the development of language skills. This task refers to students.
“Сәйкесін тап” «Learningapss» платформасы арқылы тапсырма беріледі. Сілтемеге кіріп суреттермен ағылшын тіліндегі сөздерді сәйкестендіреді. https://learningapps.org/watch?v=putgvrr8k20 Осылайша олардың сөйлеу-ойлау дағдылары қалыптасып, сөйлеу тәжірибесі артатынына көз жеткіземіз. Мұндай жұмыстарды орындау оқушылардың қызығушылығын тудырады.
The task «Find the match» is given through the platform «Learning aps». Go to the link and match the words in English with the pictures. https://learningapps.org/watch?v=putgvrr8k20 In this way, we make sure that their speaking and thinking skills are developed and their speaking experience is enhanced.Terminology Game “ Explain to me” бұл тапсырмада оушыларға сілтеме беріледі. Сол сілтемеге кіріп тапсырманы орындайды. Оқушыларға ұяшықтарда сандар көрсетіледі, әр санның ішінде сурет ашылады. Сурет бойынша оқушылар сипаттамасы мен қызметін айтады. Бұл тапсырмада сонымен қатар сөйлеу дағысын жетілдіре отырып оқушы тіл мен пәнді түсіну үшін ойлау қабілетін де жетілдіреді. https://www.learnis.ru/328875/
Terminology Game «Explain to me» This task refers to students. Follow that link to complete the task. Students are shown the numbers in the cells, and a picture opens inside each number. Students describe the picture. This task also develops students’ thinking skills in order to understand the language and the subject by improving their speaking skills. https://www.learnis.ru/328875/
«Кім жылдам» әдісі.
https://docs.google.com/forms/d/1U1RXcvfPNn5T623nehokQ8341xMde3x5CIJGToY5zLc/edit сілтемеге кіріп тест тапсырмасына жауап береді. Әр сұрақ 1 баллды құрайды. Мұндай жұмыс оқушының есте сақтау дағдысын дамытады.
«Who is faster» method.
https://docs.google.com/forms/d/1U1RXcvfPNn5T623nehokQ8341xMde3x5CIJGToY5zLc/edit Go to the link and answer the test task. Each question is worth 1 point. Such work develops students’ memory skills
Әр сабақтың соңында «Кері байланыс» ұйымдастырып тұрған тиімді. Өткен тақырыпқа байланысты оқушылар өз ойларын, идеялары мен сабақ тақырыбының сан алуан аспектілерін қозғайтын болады. https://learningapps.org/watch?v=pmrno8jd320 Осы сілтемеге кіріп оқушылар сабақтан алған әсерлерін сұрақтарға жауап беру арқылы жеткізеді.
CLIL әдісін қолдану арқылы кәсіби мақсатымызға жетудегі бірден бір жолы болып табылады. CLIL әдісін қолдану оқушыға сабақ барысында тілдік дағдысын қалыптастыруға мүмкіндік берсе, мұғалімге оқушыларды үштілділік бойынша қолдауға мүмкіндік береді.
Назарларыңызға рахмет!
It is useful to organize «Feedback» at the end of each lesson. Depending on the previous topic, students will share their thoughts, ideas and various aspects of the lesson topic. https://learningapps.org/watch?v=pmrno8jd320. By following this link, students can share their impressions of the lesson by answering questions.
Using the CLIL method is the only way to achieve our professional goals. The use of CLIL allows students to develop language skills during the lesson, while the teacher allows students to support trilingual.
Thanks for attention