Home » Ашық сабақтар » Тәтті тоқаш

Тәтті тоқаш

Орал қаласы,
№35 Шұғыла бөбекжайының тәрбиешісі
Шайдуллиева Назгүл Гизатуллиевна

Тобы: «Еркемай» кіші тобы

Білім беру саласы: Таным

Бөлімі: Сенсорика

Тақырыбы: Тәтті тоқаш

Мақсаты: Нанның дастарқанға қалай келетіні туралы түсінік алады. Балалар ұн тағамдары туралы білімдерін толықтыра алады. Нанды қастерлеп ұстау керектігін ұғынады. Қолдың ұсақ маторикасы дамиды.

Әдіс-тәсілдері: Сұрақ-жауап, түсіндіру, әңгімелеу, көрнекілік әдістері.

Көрнекілік: Интерактивтік тақта, тоқаш жасауға қажетті заттар, суреттер.

Белингвалды компонент: тоқаш- булочка,нан-хлеб, бауырсақ-бауырсак

Ұйымдастырушылық кезеңі:

Педагог жетекшілігімен:

4К моделі: сыни ойлау,коммуникативтілік креативтілік)                                                                     Сәлемдесу

Үлкенге де сіз,

Кішіге де сіз!

Баршаңызды құрметтеп

Бас иеміз біз!

Ашық-жабық сұрақтар

Ой қозғау:

-Балалар, қазір қандай жыл мезгілі?

-Күз мезгілі.

-Күзде ауа-райында қандай өзгерістер болады?

-Күн суытады, жапырақтар сарғайып, жерге түседі.

-Балалар сендер күз мезгілі жайында жақсы біледі екенсіңдер.

Енді бүгінгі ұйымдастырылған оқу қызметіміздің тақырыбын білу үшін  суреттерге назар аударайық.

Нанның суретін көрсету.

Нан өнімдерін таныстыру: ұн, нан,тоқаш, бөлке,бауырсақ  т.б                                                

Белингвалды компонент:  тоқаш- булочка, бауырсақ-бауырсак, нан-хлеб

-Балалар сендер  нан туралы тақпақ білесіңдер ме?

Нан қиқымын шашпаңдар,
Жерде жатса баспаңдар.(Айша)

 

Нан болса ойнап күлеміз                                                                                                         

Нан барда еркін жүреміз. (Гаухар)

Ғажайып сәт:

Есік қағылып, аспазшы келеді.

-Сәлеметсіңдер ме, балалар! Мен аспазшымын.  Мен сендерден көмек сұрай келдім. Менімен бірге тәтті тоқаш жасағыларың келе ме? Ендеше менімен бірге асханаға жүріңдер.

  • Балалар үстел үстінде тәтті бауырсақ, нан, печенье, тұр екен.

Осының барлығы  қамырдан жасалады.

  • Қазір бәріміз алдымызда тұрған қамырдан тәтті тоқаштар жасаймыз.
  • Ол үшін мен сендерге , жұмыс барысын түсіндіріп көрсетемін.
  • Жарайсыңдар, балалар! Енді бұл тоқаштарды қазір сендерге пешке пісіріп алып келемін.

Сергіту сәті. (музыка)

  • Аспазшы келіп, балалар міне сендердің тәтті тоқаштарын дайын болды. Апайларыңа тастап кетейін суығасын жейсіңдер.
  • Ендеше сау болыңдар!

Қорытындылау.

4К моделі: сыни ойлау,коммуникативтілік креативтілік)         

Кері байланыс:

Аспазшы тәтті тоқаштарын береді.

Ашық-жабық сұрақтар

-Бүгін бізге қонаққа кім келді?

-Біздер бүгін не жасадық?

Сіз не дейсіз оқырман?

Е-мэйлыңыз жарияланбайды.