Такелова Аққенже Сатайқызы
Атырау облысы
Мақат ауданы
Доссор поселкесі
«Сандуғаш» балабақшасының
«Айгөлек» ортаңғы тобының тәрбиешісі
Білім беру саласы: «Әлеуметтік орта»
Ұйымдастырылған оқу іс-әрекетінің түрі: «Қоршаған ортамен таныстыру»
Тақырыбы: «Жабайы жануарлар»
Мақсаты: Балаларға жабайы жануарлар туралы түсінік беру, күшіктерімен таныстыру; жабайы жануарлардың күшіктерін бір-бірінен ажыратып атау дағдыларын жетілдіру; жабайы жануарлардың күзгі табиғаттағы тіршілігі мен өзгерістері жайлы білімдерін қалыптастыру; жабайы табиғат әлемі туралы ұғымдарын кеңейту, еске сақтауы мен ойлау қабілетін, зейіні мен шығармашылығын дамыту; жабайы жануарлардың күзгі тіршілігіне қызығушылықтарын ояту; бір-біріне деген жолдастық қарым-қатынас пен ізгілік ережелеріне, белсенділікке тәрбиелеу.
Қолданылатын көрнекі құралдар: жабайы аңдар тақырыбы бойынша слайдтар немесе мазмұнды суреттер;
Әрекет кезендері | Педагогтың іс-әрекеті | Балалардың Іс-әрекеті |
Мотивациялық қозғаушы /Кіріспе бөлім/ | Ұйымдастыру кезеңі: Шаттық шеңбері: Жарқырап күн де ашылды, Айналаға гүл шашылды. Қайырлы күн! Біз көңілді баламыз! Қайырлы күн! Біз сүйкімді баламыз!. | Шеңбер бойына тұрып орындайды
|
Ұйымдастыру- іздестіру
| Кіріспе әңгіме. Тәрбиеші оқу қызметін бастай бергенде жабайы жануарлардың дыбыстары естіледі — Балалар, мына дыбыс қайдан естіледі? – деп сұрайды. — Тыңдайықшы, балалар, ненің дауысына ұқсайды? — Балалар, ненің дауысына ұқсайды екен? — Қандай аңдардың дауысына ұқсайды? — Балалар, жабайы табиғат әлемі дегенді қалай түсінесіңдер? — Жабайы аңдар қайда жүреді? Балалар, жабайы аңдардың балаларын не деп атаймыз? — Ал, жабайы аңдардың балалары қалай аталатынын білеміз бе? — Олай болса, балалар, тақтадағы суретке назар аударайықшы. — Балалар, суреттен нені көріп тұрсыңдар? — Балалар, мынау аюдың күшігі ме? Аюдың күшігін қалай атаймыз? Қасқырдың күшігі қалай аталады? Қоянның күшігі қалай аталады? Көжек. Тиіннің күшігін қалай атаймыз? Түлкінің күшігі қалай аталады? Сергіту сәті. «Жабайы жануарлар». — Балалар, орнымыздан тұрып, бой жазып алайық. — Аю болып қорбаңдап (аю сияқты қорбаңдайды), — Маймаңдаймыз, жүреміз (орындарында тұрып, маймақ жүрісті салады). — Қоян болып әндетіп (қолдарымен қоянның құлағын жасайды), — Секіреміз, күлеміз (орындарында тұрып секіреді). «Не артық?» дидактикалық ойыны. Ойынның шарт: суретке қарап отырып, үй жануарларының арасынан жабайы жануарды табу, жабайы жануарлардың арасынан үй жануарды табу. -Жолбарыс, Тиын Сиыр,Түлкі не артық? Дұрыс! Сиыр артық. |
Тәрбиешіні мұқият тыңдайды.
-Аңдардың
-Жабайы аңдар жүреді.
-Орманда. Күшіктер
Аңдарды. -Қонжық. -Бөлтірік. –Көжек. -Тиіннің баласы дейміз. — Мыршай
Балалар сұраққа жауап береді.
|
Рефлексивті – түзету /Қорытынды/ | Қорытынды — Балалар, біз бүгін немен таныстық? Жабайы жануарлар мен олардың күшіктерінің атауларымен таныстық. — Қасқырдың күшігін қалай атаймыз? — Аюдың күшігін қалай атаймыз? — Қоянның күшігі қалай аталады? — Тиіннің күшігі? Тиіннің баласы. — Түлкінің күшігін қалай атаймыз? — Жолбарыстың күшігін? — Тамаша, жарайсыңдар!. -Қатысқындарың үшін көп-көп рахмет. Осымен балалар біздің ашық оқу қызметі аяқталды. | Балалардың жауаптары.
Сау болыңыз! |
Күтілетін нәтиже:
Біледі: Жануарлардың дауысын табуды
Игереді: Жануарлардың төлдік ерекшеліктерін
Меңгереді: Жабайы жануарлар туралы