Home » Мақалалар » Артық, кем, тең таңбалары

Артық, кем, тең таңбалары

Әбдіразақова Салтанат Ақылбекқызы
Маңғыстау облысы
Маңғыстау ауданы
Шетпе селосы
«Шетпе психологиялық -педагогикалық түзету
кабинеті» мемлекеттік мекемесінің
мұғалім-дефектологы 

Сабақтың мақсаты:

Білімділік: Балаларға 1-ден 10-ға дейінгі сандарды тура және кері санауға, сандардың орны мен көршісін таба алуға үйрету. Артық, кем, тең таңбаларын ажыратуға және осы таңбалар арқылы сандарды, амалдарды  салыстыруға үйрету.

Түзете-дамытушылық: Балалардың қарапайым математикалық түсініктерін, логикалық ойлау және есте сақтау қабілетін, ұсақ қол моторикасын дамыту.

Тәрбиелік: Балаларды ұқыптылыққа, жылдамдылыққа, шыдам-дылыққа тәрбиелеу.

Көрнекілігі: 1 -10 дейінгі сандар, плакаттар, үлестірмелі карточкалар, шарлар, «артық, кем, тең» таңбалары, суреттер.

Сабақтың барысы:                                                                                         

I. Ұйымдастыру кезеңі:                                                            

Шаттық шеңберін құру.

Шеңбер болып тұрайық,

Алақанды ашайық.

Күннен жылу алайық,

Жүрекке жылу салайық.

Жиналған жылы шуақты,

Бір – бірімізге сыйлайық               

Балалармен амандасу (– Сәлеметсіздер ме! Балалар!).

— Балаларды орнына отырғызу, назарын сабаққа аудару,  көңіл-күйін сұрап, сабаққа ынтасын арттыру (Қалам мен дәптерлеріңді партаға шығарып, маған қараңдар).

— Бүгінгі күннің жады мен аптаның қай күні екенін сұрау (Балалар, бүгін қай күн? Аптаның қай күні?).

— Ал, ендеше, балалар бүгінгі сабағымызды бастаймыз, кім сабаққа белсенді қатысып отырса сол балаға сыйлығым бар.

Үй тапсырмасын сұрау.

II Жаңа сабақ                                                            

Балалар, бүгінгі түзете-дамыту сабағымыздың тақырыбы: «Артық, кем, тең таңбалары» деп аталады.

Тақтамен жұмыс:

— Ал, балалар, мына тақтадағы сандарды тура және кері ретпен санап шығайық.

1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10.

10, 9, 8, 7, 6, 5, 4, 3, 2, 1.                                    

Балалар, енді мына сандарға қараңдаршы. Бұл сандар ретімен тұр ма, кім біледі?

2, 5, 9, 4, 1, 3, 6, 7, 10, 8.                           

Жоқ, апай.

— Ендеше сендер сандарды ретімен атап беріңдерші.                                                                           

 – 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10.                                 

Балалар, мына таңбаларға қараңдаршы, бұлар қандай таңбалар?

Бұл таңбалар сандар мен амалдарды  салыстырғанда қолданылатын «>» — артық, «<» — кем, «=» — тең таңбалары. Екі санның арасында «>» таңбасы тұрса, онда ол артық таңбасы, егер екі санның арасында «<» таңбасы тұрса, онда ол кем таңбасы, ал егер екі санның арасында «=» таңбасы тұрса, онда ол тең таңбасы.

III. Жаңа сабақты бекіту.                                         

1-тапсырма. «Кім жүйрік?»

Үлестірмелі карточкалардағы сандардың көршілерін дәл тауып  және жылдам жазу.

…3…   …5…   …8…   …6…   …9…   …7…   …4…   …2…   …10    1…

2-тапсырма. «Орны ауысқан вагондар » ойыны.                               Ойынның мақсаты: есептерді дұрыс шығару және вагондарды орнына қою арқылы балалардың логикалық ойлау қабілетін дамыту.                            Ойынның шарты: үлестірмелі карточкалардағы есептерді дұрыс шығару арқылы поездың шашылған вагондарын ретімен бір қатарға жинап шығу.  

  1. Сергіту сәті. «Көңілді күн» әуеніне билеу
  2. Жылдамдыққа тапсырма.

3-тапсырма. Үлестірмелі карточкалардағы есептерді жылдам шығару. 5   5        8   4          9  9        7  7              2*5     2*4             3*5   3*7

3  3         6   4          4  2       9  4               2*2     2*6             3*8   3*4

4  2         8   8          3  6        4  8              2*3     2*3             3*6   3*6

  1. Қорытындылау.

4-тапсырма. Суреттерді салыстыру.

Бүгінгі  сабақ  сендерге  ұнады ма, балалар? Бүгінгі сабақта қандай таңбалармен таныстық?

VII. Үйге тапсырма. «>», «<», «=» таңбаларын дәптерлеріңе екі жол етіп жазып келіңдер. Дәптерлеріңе жазылған  есептерді шығарып келіңдер.

VIII. Бағалау. (Балаларды мақтап-мадақтау)

Сіз не дейсіз оқырман?

Е-мэйлыңыз жарияланбайды.