Абылгазина Сарқыт Габдрашитовна
Өскемен қаласы
«Murager» балабақша-бөбекжайы ЖШС
тәрбиеші
Мақсаты : Балалардың ағаш туралы білімдерін бекіту. Сұрақ –жауап арқылы сөздік қорларын ,ой –өрісін дамыту. Қоршаған ортаға деген сүйіспеншілігін арттыру. Күзгі табиғаттың сұлулығы мен әсемдігін көре білуге тәрбиелеу.
Құрал –жабдықтар: әр балаға лупа, ойынның атрибуттары, еңбекке қажетті құрал-жабдықтар, жапырақтар тыныс алу жаттығуына.
Серуеннің түрі: Балабақшада
Барысы:
- Ұйымдастыру
-Балалар, біз серуенге қайда шықтық? ( таза ауаға шықтық).
Олай болса таза ауамен тыныстап алайық. Мұрынмен жұтып,ауызбен шығарамыз.
Серуен кезінде мынандай қауіпсіздік ережерін сақтауымыз керек:
- Тәрбиешіден қашпау.
- Бөтен заттар ұстамау.
- Жүгірмеу, төбелеспеу,бір-бірін итермеу.
- Ауызға ештеңе салмау.
- Бөтен адамдармен сөйлеспеу.
- Биіктіктерден секірмеу.
Көркем сөз:
Күздің қазан айында, (Айлин)
Алма алмұрт піседі.
Жапырақтар сарғайып,
Сыбдыр –сыбдыр түседі.
Сұрақ –жауап:
-Қазір жылдың қай мезгілі? (Күз мезгілі)
-Күз мезгілінде қандай өзгерістер болады? (Балалар өз ойларын айтады) -Бүгін ауа райы қандай?
- Негізгі бөлім Балалар екі-екіден қол ұстасып балабақшаның артына барады.
Айналадан не көріп тұрсыңдар? (Ағаштар көріп тұрмыз.)
Тәрбиеші:Қандай ағаштар өсіп тұр?
-Күзгі ағаштардың түсі қандай?
-Мына ағаш қалай аталады? (Қайың ағашы). (Қайың ағашына жақындау)
-Оны қандай белгілеріне қарап білдіңдер? ( қайынның діңі тік әрі ақ, жапырағы жалпақ, өте сүйкімді ағаш).
— Мынау қандай ағаш? шыршалар
Шыршаның түсі жасыл, қылқан жапырақты. Жазда шыршаның түсі қандай еді?
Тәрбиеші : балалар, мына жерге тиін себетке сендерге қабық қалдырып кетіпті.
Танымдық зерттеу әдісі: Олай болса лупамен қабықты зерттейік.
Балалар зерттеп өз ойларын айтады, қайың ағашының діңінін қабығы ақ,қара дақтары бар, әрі жұқа. Онда бетулин деген бояғыш заттар болады екен.
-Ағаштардың адамға қандай пайдасы бар? (Демалу үшін таза ауа береді.) Осындай әсем табиғатты, ағаштарды біз аялап күтіп, қамқор болуымыз керек.
Дидактикалық ойын: «Аталған ағашқа қарай жүгір»
Мақсаты:ойын ережесін орындай білу,ағашты дұрыс таба білу, ептілікке тәрбиелеу.
1,2,3 қайыңға қарай жүгір.
1,2,3 маған қарай жүгір.
1,2,3 шыршаға қарай жүгір.
1,2,3 маған қарай жүгір.
- Дұрыс жүгірдіңдерме?
- Жапырақтармен тыныс алу жаттығуын жасау.
Еңбек: Күзгі ағаштардан түскен жапырақтарды жинап,тазалап тастайық . Келісесіңдерме ? Құрал—жабдықтарды таратып беремін.
—жарайсыңдар ,балалар! Сендер бүгін үлкен іс атқардыңдар. Сендерге ағаштар рахметін айтып жатыр.
Енді екі-екіден қол ұстасып алаңға барайық.
Қимылды ойын: «Мысық пен тышқан»
Мақсаты: жылдамдыққа, ептілікке баулу.
Жеке жұмыс: «Дәлдеп тигіз» (допты көздеп дәл тигізу) 3-4баламен
«Тепе-теңдікті сақтау» (Жылан жолымен дұрыс жүре білу). 3-4бала
- Қорытынды
— Сонымен балалар,бүгін серуенде нені бақыладық?
-Ағаштар қандай түске боялған?
-Сендерге не ұнады?
–Жарайсыңдар, барлығың серуенде өздеріңді тәртіпті ұстап, жақсы еңбек еттіңдер.
Келген қонақтармен қоштасайық.