Түркістан облысы, Кентау қаласы
«Айша-Бибі» бөбекжай балабақшасы
Тәрбиеші: Ташметова Шахиста Абдрахмановна
Ашық ұйымдастырылған оқу қызметі
Мақсаты: Қ дыбысы мен әрпінтаныту,Қдыбысы бар сөздергедыбыстықталдаужасау, оқуғажаттықтыру, сауаттыжазуғамашықтандыру. Ойынарқылыойлауқабілетіндамыту, сөздікқорынмолайту, оқуғадегенбелсенділігінарттыру, саналытүрдетапсырмалардыорындаудықадағалау. Ойлау, естесақтау, сөйлеумәдениетін, тілдеріндамыту, табиғаттысүюгетәрбиелеу.
Әдіс-тәсілдер: түсіндіру, әңгімелеу, нұсқа беру, сұрақ-жауап.
Көрнекіліктер: суреттер, кеспеәріптер, буындаржазылғанкесте, жаңасөздержазылған таблица.
Мотивация- лық қозғаушы. Сәлеметсіздірме балалар ! Бүгінгі ауат ашу оқу қызметімізді бастамас бұрын сәлемдесіп алайық.
Амансың ба алтын күн!
Амансың ба көкаспан!
Амансың ба Жер ана!
Амансыңба достарым!
Сіздерді көрсем қуанамын.
Балаларжақсыкөңілкүйменсәлемдеседі.
Ұйымдастыру-іздестіру
( Есіктіқағыппошташыкіріпкеледі,амандасып хат береді.)
Тәрбиеші: Балалар, бұл хат кімгеекен, оқыпкөрейік.
Қайда: «Түркістан облысы Кентау қаласы Қарнақ аулындағы «Айша-Бибі» балабақашасыныңмектепалдыдаярлық тобы балаларна ».
Қайдан: БілімХаншайымынан.
«Сәлеметсіңдермебалалар! Сендердіңсауаташуданалғанбілімдеріңдітексеріпкөрмекшімін. Сендергетапсырмаларжібердім. Мынасиқырлысандықтасыйлық бар. Сиқырлысандықтапсырмалардыдұрысорындасаңдарғана
ашылады. Сәттіліктілеймін !
БілімХаншайымы.»
- Балалартапсырмалардыорындаймызба?
№ 1 тапсырма.Дыбыстар нешеге бөлінеді?
№ 2 тапсырма.Дауысты, дауыссыз дыбыстар қандай текшелермен белгілейміз?
№3 тапсырма.-Сөз неден құралады?
№4 тапсырма.-Сөйлем неден құралады?
Жаңа сабақ. Қ қдыбысыжәнеәрпі.
Жұмбақ:
Жапалақтап жауады,
Жердің бетін жабады.
Бұл не аппақ мақтадай
Қанеки, кім табады?
-Дұрыс, қардегенсөздіайтқандакөздеріңе не елестейді? Не естеріңетүседі?
— қарсөзінедыбыстықталдаужасау. Қар сөзі «қ» дыбысынан басталады. Қ дыбысы дауыссыз дыбыс, көк текшемен белгілейміз.
Тіл жаттықтыру:
- Қу-қу-қу ұшып кетті аққу.(2рет)
- Қыр-қыр-қыр орманда қасқыр.(2рет)
Сергіту сәті
Біз балдырған баламыз
Құстай қанат қағамыз.
Дүниені аралап,
Оқып білім аламыз.
Көзді салып қараңыз
Былай қанат қағамыз.
№5тапсырма. «Кел жазайық»
Саусақ жаттықтыру:
Дәптерімізді ашайық,
Қолға қалам алайық.
Қолға қалам алған соң
Әдемілеп жазайық.
Балалар Қ әрпіндәптерлерінежазады.
№6 тапсырма.Қай дыбыстан басталады? А-ю, Қар, Алма, Нан,Бала.
Қ әрпін жаздыру.
- Тақтаға жазып көрсету.
- Ауаға жазып көрсету
Шығармашылық жұмыс. (палочка,жіп,ермексаз,гуашь арқылы «Ққ» әрпін жаздыру)
Қортындылау.
Балаларқандайдыбысжәнеәріппентаныстық?
СендерБілімХаншайымыныңтапсырмаларынорындадыңдар.
Сиқырлысандығымыздыашайық. Балаларғасыйлықтар беру.
Күтілетін нәтиже:
Білу керек: Дыбыстардыңайтылыуын,жазылуын, дауыстыжәнедауыссыздыбыстардыңайырмашылығын, «Қ қ» әрпініңжазбашаүлгісінтаныпбіледі.
Дағдылану керек:Сөйлемдердітолықетіпайтуды , ойынанықтау.
Жасай білу керек:Берілгентапсырмалардыжүйеліорындауды.