Home » Ашық сабақтар » Қ дыбысы мен әрпі

Қ дыбысы мен әрпі

Түркістан облысы, Кентау қаласы
«Айша-Бибі» бөбекжай балабақшасы
Тәрбиеші: Ташметова Шахиста Абдрахмановна

 

Ашық ұйымдастырылған оқу қызметі

Мақсаты: Қ дыбысы мен әрпінтаныту,Қдыбысы бар сөздергедыбыстықталдаужасау, оқуғажаттықтыру, сауаттыжазуғамашықтандыру. Ойынарқылыойлауқабілетіндамыту, сөздікқорынмолайту, оқуғадегенбелсенділігінарттыру, саналытүрдетапсырмалардыорындаудықадағалау. Ойлау, естесақтау, сөйлеумәдениетін, тілдеріндамыту, табиғаттысүюгетәрбиелеу.
Әдіс-тәсілдер: түсіндіру, әңгімелеу, нұсқа беру, сұрақ-жауап.
Көрнекіліктер: суреттер, кеспеәріптер, буындаржазылғанкесте, жаңасөздержазылған таблица.

Мотивация- лық қозғаушы. Сәлеметсіздірме балалар ! Бүгінгі ауат ашу оқу қызметімізді бастамас бұрын сәлемдесіп алайық.

Амансың ба алтын күн!

Амансың ба көкаспан!

Амансың ба Жер ана!

Амансыңба достарым!

Сіздерді көрсем қуанамын.

Балаларжақсыкөңілкүйменсәлемдеседі.

Ұйымдастыру-іздестіру

( Есіктіқағыппошташыкіріпкеледі,амандасып хат береді.)

Тәрбиеші: Балалар, бұл хат кімгеекен, оқыпкөрейік.

Қайда: «Түркістан  облысы Кентау қаласы Қарнақ аулындағы «Айша-Бибі» балабақашасыныңмектепалдыдаярлық тобы балаларна ».

Қайдан: БілімХаншайымынан.

«Сәлеметсіңдермебалалар! Сендердіңсауаташуданалғанбілімдеріңдітексеріпкөрмекшімін. Сендергетапсырмаларжібердім. Мынасиқырлысандықтасыйлық бар. Сиқырлысандықтапсырмалардыдұрысорындасаңдарғана

ашылады. Сәттіліктілеймін !

БілімХаншайымы.»

  • Балалартапсырмалардыорындаймызба?

№ 1 тапсырма.Дыбыстар нешеге бөлінеді?
№ 2 тапсырма.Дауысты, дауыссыз дыбыстар қандай текшелермен белгілейміз?

№3 тапсырма.-Сөз неден құралады?

№4 тапсырма.-Сөйлем неден құралады?

Жаңа сабақ. Қ қдыбысыжәнеәрпі.

Жұмбақ:

Жапалақтап жауады,

Жердің бетін жабады.

Бұл не аппақ мақтадай

Қанеки, кім  табады?

-Дұрыс, қардегенсөздіайтқандакөздеріңе не елестейді? Не естеріңетүседі?

— қарсөзінедыбыстықталдаужасау. Қар сөзі «қ» дыбысынан басталады. Қ дыбысы дауыссыз дыбыс, көк текшемен белгілейміз.

Тіл жаттықтыру:

  1. Қу-қу-қу ұшып кетті аққу.(2рет)
  2. Қыр-қыр-қыр орманда қасқыр.(2рет)

   Сергіту сәті

Біз балдырған баламыз
Құстай қанат қағамыз.
Дүниені аралап,
Оқып білім аламыз.
Көзді салып қараңыз
Былай қанат қағамыз.

№5тапсырма. «Кел  жазайық»

Саусақ жаттықтыру:

Дәптерімізді ашайық,

Қолға қалам алайық.

Қолға қалам алған соң

Әдемілеп  жазайық.

Балалар Қ әрпіндәптерлерінежазады.

№6 тапсырма.Қай дыбыстан басталады? А-ю, Қар, Алма, Нан,Бала.

Қ әрпін жаздыру.

  1. Тақтаға жазып көрсету.
  2. Ауаға жазып көрсету

Шығармашылық жұмыс. (палочка,жіп,ермексаз,гуашь арқылы «Ққ» әрпін жаздыру)

Қортындылау.

Балаларқандайдыбысжәнеәріппентаныстық?

СендерБілімХаншайымыныңтапсырмаларынорындадыңдар.

Сиқырлысандығымыздыашайық. Балаларғасыйлықтар беру.

Күтілетін  нәтиже:

Білу керек:  Дыбыстардыңайтылыуын,жазылуын, дауыстыжәнедауыссыздыбыстардыңайырмашылығын, «Қ қ» әрпініңжазбашаүлгісінтаныпбіледі.

Дағдылану керек:Сөйлемдердітолықетіпайтуды , ойынанықтау.

Жасай білу керек:Берілгентапсырмалардыжүйеліорындауды.

Сіз не дейсіз оқырман?

Е-мэйлыңыз жарияланбайды.