Home » Жаңалықтар » «LESSON STUDY – МҰҒАЛІМДЕРДІҢ ҚЫЗМЕТІН ЖЕТІЛДІРУГЕ БАҒЫТТАЛҒАН ИННОВАЦИЯЛЫҚ ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ТӘСІЛ»

«LESSON STUDY – МҰҒАЛІМДЕРДІҢ ҚЫЗМЕТІН ЖЕТІЛДІРУГЕ БАҒЫТТАЛҒАН ИННОВАЦИЯЛЫҚ ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ТӘСІЛ»

Алматы қаласы, Түрксіб ауданына қарасты №49 жалпы білім беретін мектебінде педагогикалық қоғамдастық үшін маңызды оқиға нүктесі -«Lesson Study» әдістемесіне, мұғалімнің қызметін жетілдіруге бағытталған оқытудың инновациялық тәсіліне арналған Халықаралық ғылыми-практикалық конференция өтті.  Ұжымдық ойындар өткізу — сенімділікті арттырудың және бірге жұмыс істеуге деген ұмтылысты ынталандырудың тамаша тәсілі.

Математика пәнінің мұғалімдері Штарк М. В. және география, Усманов М. У. «шынжыр табан», «Төңкеріс» және «өткел»ойындарын ұйымдастыра отырып, достық пен ынтымақтастық атмосферасын құра алды. Бұл ойындар қатысушылардың физикалық, логикалық дамуына ықпал етіп қана қоймай, командалық рухты нығайтты.

Бұл конференцияның мақсаты мектеп ортасында зерттеу жұмыстарын жүргізу бойынша тәжірибе және білім алмасу болды. Конференцияда білім беру саласындағы көрнекті мамандар өз тәжірибелерімен, білімдерімен бөлісу және білім берудегі жаңа үрдістер мен әдістерді жеткізу үшін сөз сөйледі.

Мектеп директоры Хисамиддинова Жанна Танырбергеновна: «Сабақты зерттеу – мұғалімдердің кәсіби дамуының тиімді құралы ретінде» тақырыбында баяндама жасап, педагогикалық практиканы талдау мен жетілдіруге жүйелі көзқарастың маңыздылығын атап өтті.

Lesson Study әдісі білім беру саласында өте танымал және сабақтарды жобалауға, оқытуға және бағалауға ұжымдық көзқарас болып табылады. Сингапур білім берудегі инновациялық тәсілдерімен танымал. Сингапурлық әріптесіміз  Амангелді Жұлдыз  Zoom платформасы арқылы Сингапур еліндегі оқу және оқыту, сабақтардағы  зерттеудің қажеттілігі туралы ой – пікірімен бөлісті.  Оның ынта-жігері мен тәжірибе алмасу барысындағы кәсібилігі бізге осы елдің инновациялық білім беру атмосферасына енуге мүмкіндік берді.

Алматы қаласы «Назарбаев Зияткерлік мектептері» ДББҰ Педагогикалық шеберлік орталығы филиалының аға менеджері Калдарова Қарлығаш Исаевна «Lesson Study» әдісін мұғалімнің қызметін жетілдіруге бағытталған инновациялық педагогикалық тәсіл ретінде ұсынды.

Абай атындағы Қазақ Ұлттық Педагогикалық Университет Педагогика ғылымдарының докторы,профессоры Саудабаева Г.С. зерттеу сабактарының маңыздылығы мен ерекшелігіне токталып өтті.

Конференцияның негізгі бағыты академиялық қоғамдастыққа да арналды. Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университетінің академиялық бағдарламаларды әзірлеу және сапаны қамтамасыз ету бөлімінің директоры Мейірқұлова Аида Бақытбекқызы жоғары педагогикалық білім беруде «Lesson Study» енгізудің табысты тәжірибесі туралы өз ойларымен бөлісті.

Конференцияда қызықты сөз сөйлегеннен кейін қатысушылар практикалық сабақтарға көшті, бұл оларға демалуға ғана емес, өзара байланысты нығайтуға да көмектесті.

Мектеп мұғалімдері білім берудің инновациялық тәсілін енгізе отырып, «Lesson Study» сабақтарын өткізудің принциптері мен әдістемесін көрсетті. Әр сабақ оқушылармен белсенді қарым-қатынас жасау және максималды педагогикалық нәтижеге қол жеткізу мақсатында мұқият дайындалып, өткізілді.

Қазақстан тарихы сабағында 5 сынып оқушылары «Ежелгі Қазақстанға саяхат» тақырыбы бойынша . Оның сабағы оқушыларға белсенді оқытуға ықпал ететін интерактивті әдістер мен тапсырмалар арқылы өз елінің тарихына тереңірек үңілуге мүмкіндік берді.

3 сынып оқушылары  «Электр энергиясының қандай көздері бар» екенин анықтады. Оның сабағы көрнекі құралдар мен оқушылармен диалог арқылы оқу процесін қалай жандандырудың практикалық мысалы болды.

Физика пәнінде  7 сынып оқушылары  «Күн жүйесін» зерттеді. Оның сабағы ғылымға деген қызығушылықты ояту және оқушылардың зерттеу және талдау дағдыларын дамыту арқылы ғарыш арқылы зерттеу сапарына айналды. Бұл сабақтардың әрқайсысы «Lesson Study» әдісін қолдануды көрсетіп қана қоймай, сонымен қатар инновациялық тәсілдер оқушылардың оқу процесіне қызығушылығы мен белсенді қатысуын қалай ынталандыратынын көрсетті, бұл тиімді оқытудың негізгі элементі болып табылады.

«Lesson Study» әдістемесі бойынша сабақтар өткізгеннен кейін мектеп мұғалімдері осы тәжірибеден барынша пайда алу және өздерінің педагогикалық практикасын жетілдірудің мүмкін жолдарын анықтау үшін талқылау және рефлексия жүргізді. Сабақтарды талқылау қарқынды және нәтижелі болды. Мұғалімдер өз әсерлерімен алмасты, қолданылған әдістер туралы өз ойларын білдірді, ненің жақсы болғанын және нені жақсартуға болатынын талқылады. Талқылаудың маңызды бөлігі болашақта қолдануға болатын әрбір сабақтың күшті жақтарын анықтау, сондай-ақ одан әрі жетілдіру үшін әлсіз жақтарын анықтау болды.

Бұл рефлексия және сабақтарды талқылау процесі мұғалімдерге өз жұмыстарын бағалап қана қоймай, кәсіби шеберліктерін арттыру үшін нақты іс-шаралар жасауға мүмкіндік берді. Әрбір мұғалім бұл тәжірибеден одан да тиімді тәрбиеші болуға көмектесетін жаңа идеялар мен стратегиялармен шыға алды. Көріп отырғаныңыздай, бұл конференция идеялармен алмасу форумы ғана емес, сонымен қатар педагогикалық практиканы жақсартуға белсенді ұмтылыстың белгісі болды. Қатысушылар Lesson Study-ге әртүрлі көзқарастармен қарап, өз тәжірибелерін жаңа білім мен түсініктермен байыта алды.

«BILIM AINASY»

One comment

  1. Халықаралық конференция жоғары деңгейде өтті. Осындай тәжірибе алмасу мақсатында өткізілетін іс-шаралар жас мамандарға берері мол.

Сіз не дейсіз оқырман?

Е-мэйлыңыз жарияланбайды.