Home » Балабақша » №9 «Қызғалдақ» мектепалды даярлық тобы ұйымдастырған оқу қызметі

№9 «Қызғалдақ» мектепалды даярлық тобы ұйымдастырған оқу қызметі

Астана қаласы,
№67 «Шұғыла» балабақшасы
Дауленова Маусымжан Болатқызы, тәрбиеші.

Күні: 23.11.2016 ж.
Білім беру саласы: «Коммуникация»
Оқу қызметінің түрі: Сауат ашу және жазу негіздері.
Тақырыбы: У у дыбысы және әрпі.
Мақсаты:

  1. Балаларға у дыбысын таныстыру, у дыбысы бар сөзді оқуға, у әрпін жазуға үйрету.
  2. У дыбысының кейде дауысты, кейде дауыссыз болатынын түсіндіру арқылы балалардың зейіндерін дамыту.
  3. Балалардың сөздік қорларын дамытып, көркем жазуға тәрбиелеу.

Әдіс-тәсілдер: ой қозғау, түсіндіру, сұрақ-жауап, дидактикалық ойындар, ребус шешу.

Көрнекіліктер: Уу дыбысына байланысты суреттер, текшелер, сыр сандық,

Билингвалды компонент: уық, науа

Іс-әрекет  кезеңдеріТәрбиешінің  іс-әрекетіБалалардың

іс-әрекеттері

Мотивацияық-қозғаушылық

 

 

Шаттық шеңбері:

Кәне, кәне, тұрайық,

Киіз үйді құрайық!

Бір уықты қолға алып,

Шаңыраққа тығайық.

Шеңбер болып айналып,

Арқандарды тартайық!

– Балалар, біздің бүгінгі сабағымыз әдеттегіден ерекше болмақ. Өйткені қонақтар келіп отыр. Біз қонақтарды тәрбиелі тәртібімізбен, білімімізбен қарсы алып, шығарып салуымыз керек.

 

Балалар шаңырақ астына шаттық шеңберіне тұрады.

 

 

 

 

Ұйымдастырушылық-ізденістік

 

Балалардың назарын сабаққа аудару, өткен сабақтарды қайталау.

– Балалар, біз өткен сабақта қандай дыбыстармен таныстық?

– Дыбыстар нешеге бөлінеді?

– Дауысты дыбыстар қалай айтылады?

– Дауыссыз дыбыстар қалай айтылады?

Дидактикалық ойын: «Кім тапқыр?»

Қазір мен өтілген дыбыстарды көрсетемін, ал сендер көрсетілген дыбыстарға қарай қолдарыңдағы қызыл және көк қалақшаларды көтересіңдер.

Ғажайып сәт.

Топқа домаланып Бауырсақ келеді.

-Сәлеметсіңдер ме, балалар!

-Мені таныдыңыздар ма?

-Дұрыс айтасыңдар, балалар, мен тәтті бауырсақпын!

-Мен сендерге бір жаңа әріпті өзіммен бірге ала келдім. Бірақ, ол қандай әріп екенін айтпаймын , ол әріпті табу үшін сендер мынадай тапсырмаларды орындауларың керек.

1. Уық, тауық, ұлу, қуыршақ, тауыстың суреттерін көрсетіп, олардың аттарын айтқызу.

2. Сөздік жұмысын жүргізу.

Уық – кереге басы мен шаңырақты ұстастыратын ағаш.

Тауыс –  құстың аты

3. «Әліпби» бейнетаспасынан Уу дыбысына байланысты бейнероликті тамашалау.

Осы сөздердің бәрінде у дыбысының кездесетінін айту.

Бауырсақ: -Балалар, сендер менің қандай әріп әкелгенімді білген боларсыңдар, е? Дұрыс айтасыңдар, балалар! Менің жаңадан әкелген әрпім Уу болатын.

У әрпінің баспа түрімен таныстыру.

У әрпін ауада жазғызу.

Сергіту сәті:

Жас ұланмын шыныққан,

Жасқанбаймын суықтан.

Қардан жасап аққала,

Сырғанаймыз шаттана.

Кеспе әріптермен у дыбысы бар сөздерді тақтаға жазғызу.

А-лау, ту, на-уа осы сөздерге дыбыстық талдау жасатамын. Бұл жерде у дыбысының бірде дауысты, бірде дауыссыз дыбыс болатынын  түсіндіремін. Яғни дауысты дыбыстан кейін және дауысты дыбыстың алдында (м/лы: уыз, уық, уақыт) келсе, у дыбысы дауыссыз, ал дауыссыз дыбыстан  кейін келсе, онда дауысты дыбыс болатынын түсіндіремін.

Тіл ұстарту жаттығуы.

У-у-у

Желбірейді біздің ту.

 

Айнамен жұмыс.

Дәптермен жұмыс.

Уық, тауық, ұлу сөздеріне дыбыстық талдау жасатамын.

Ойын: «Сыр сандық»

Ойынның шарты:

1-ші сандықшаға У дыбысы басында кездесетін суреттерді;

2-ші сандықшаға У дыбысы ортасыфнда кездесетін суреттерді;

3-ші сандықшаға У дыбысы соңында кездесетін суреттерді салу.

У дыбысының сөздің басында,ортасында және соңында келетінін түсіндіремін.

У дыбысы кездесетін сөздері бар өлең жаттатамын.

Уық деген немене,

Уыз жегің келе ме?

Уыс-уыс уаққа

Ақшаны уат.

Әліппе дәптерге Уу дыбысының кіші және бас әріпін үлгі бойынша үзік сызықтарды қосып жаздыру.

«Дыбыстардан сөз құра» тапсырмасын орындайды. Аққу сөзіне дыбыстық талдау жасайды.

 

 

-А, Т, П, Н, Ғ, Р, Л

 

– Дыбыстар екіге бөлінеді, дауысты және дауыссыз дыбыстар

– Дауысты дыбыстар әндетіп, созылып айтылады. Дауыссыз дыбыстар қысқа, кедергіге ұшырап айтылады.

 

-ия, сіз бауырсақсыз

 

 

Балалар бауырсаққа таңырқай қарайды.

 

 

 

Балалар суреттердегі бейнелерді атайды.

 

 

 

 

Балалар теледидардан бейнероликті тамашалайды.

 

 

-Ия, Уу әрпі

 

Бауырсақ Уу әрпін

балаларға көрсетеді.

 

 

Балалар жаттығуды қайталайды.

 

 

 

Балалар орындарында отырып, дыбыстық талдау жасайды

 

 

 

 

 

 

 

Балалар қайталайды

 

Балалар айнаға қарап, Уу дыбысының айтылуын көреді.

 

 

Балалар ойынды қызыға ойнайды.

 

 

 

 

 

 

 

Балалар қайталайды

Рефлексивтік-түзетушілік

 

 

 

Балаларды мадақтау.

– Бүгін қандай дыбыспен таныстық?

У дыбысы дауысты дыбыс па, әлде дауыссыз ба?

У дыбысы сөздің қай жерінде кездеседі?

 

 

 

У дыбысымен.

– Бірде дауысты, брде дауыссыз.

– Сөздің басында, ортасында, соңында кездеседі.

 Күтілетін нәтиже:

Нені білу керек: у дыбысының бірде дауыссыз, бірде дауысты дыбыс болатынын біледі.

Қандай түсініктерді игерді: у дыбысына қатысты сөздер құрауды игереді.

Меңгерген дағдылары мен іскерліктері: дыбыстық талдау жасауды меңгереді.

Сіз не дейсіз оқырман?

Е-мэйлыңыз жарияланбайды.