Home » Балабақша » Үй жануарлары: Сиыр, бұзау

Үй жануарлары: Сиыр, бұзау

Білім беру саласы: «Қатынас», «Таным», «Денсаулық»

Оқу іс-әрекеті: сөйлеуді дамыту, жаратылыстану, дене тәрбиесі.

Мақсаты: Балаларға үй жануарларының неліктен үй жануарлары деп аталуын түсіндіру. Сиыр және төлі жайлы түсінік беру. Балаларды үй жануары – сиырға қамқорлық жасауға және іс-қимыл жасау арқылы денсаулықтарын нығайту.

Әдіс-тәсілі: сұрақ-жауап, көрсету, түсіндіру, әңгімелесу.

Көрнекілігі: суреттер, үй жануарлары.

Сөздік жұмыс: сиыр, бұзау.

Әрекет кезеңдер                 Тәрбиешінің іс-әрекетіБаланың іс-әрекеті
Мотивациялық-қозғаушылық

 

 

 

 

Ұйымдас-тырушылық

ізденушілік

Шаттық шеңбері:

Біз – ерекше баламыз,

Айтқан тілді аламыз.

Тәрбиеші апайдан

Тәлім-тәрбие аламыз

Саламатсыздар ма, апайлар!

—          Жарайсыңдар, балалар!

— Балалар, мына суретке назар аударайық, суретте біз үй жануарларын көріп тұрмыз.

— Неліктен “үй жануары” деп атаймыз?

— Өйткен олардың үйде бағып өсіреміз. Адамға пайдасы көп – етін, сүтін, жүнін, терісін, күші арқылы адамға пайда келтіретін болғандықтан “үй жануарлары” дейміз.

Енді, балалар, үй жануарларының ішінде сиырға тоқталамыз. Сиырдан алатын пайдалы өнімдерді айту.

— Сиыр қандай дыбыс шығарады?

— Сиыр мөңірейді.

Сиырдың баласын қалай атаймыз?

Сиыр түсі қандай?

Ғажайып сәт.

— Балалар, естідіңдер ме?

— Бұл ненің даусы?

— Сиырдың даусы

— Балалар дауыс шыққан жаққа барайық.

Сиырды көзімізбен көру үшін Әжеміздің үйіне барайық.

Кедергілерден өту

1. Көпірден өту.

2. Доғаның астымен өту.

— Балалар, біз дыбыс шыққан жағына келдік.

Әже: Саламатсыңдар ма, балаларым!

Тәрбиеші: Әже, біз балалармен үй жануарларын көруге келдік, оның ішінде сиыр туралы балалардың білгісі келеді.

Әже: Ендеше қораға барайық .

— Мынау – сиыр, ал мынау – төлі, төлін бұзау деп атаймыз.

— Сиыр жем, шөп жейді. Біз адамдар малдарға қамқор болуымыз керек.

Әже: Балалар, сендер қонақ болып кетіңдер.

Дастарханда сүт, қаймақ, айран, құрт-ірімшік, т/б

Тәрбиеші: Балалар да құр қол келген жоқ.

Музыка ырғағымен қимыл-қозғалыс жасау

Айналайын, торпағым

Бола берме қорқағым.

Тар болып тұр аула

Тысқа шықта заула.

—          Жарайсыңдар, балалар!

Сендер өте жақсы тәртіпті, ақылды балалар болдыңдар.

Өлеңнің ырғағымен қимыл-қозғалыс жасау

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

«Мө-мө»

 

бұзау

қара

 

сиыр

 

 

 

 

Саламатсыз ба, Әже!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Балалар бірге қайталайды

Рефлексиялық-түзетушілікСұрақ – жауап арқылы үйренгендерін пысықтау. Балаларды мақтап, мадақтау.Балалардың жауаптары тыңдалады

 

Күтілетін нәтиже:

Біледі: сиыр малының қандай пайдасы бар екенін;

Игереді: сиыр және оның төлі туралы білімді.

Меңгереді: оларға күтім жасауды.

Агибаева А.

МКҚК «Айгүл» балабақшасы, тәрбиеші

Оңтүстік Қазақстан облысы, Түркістан қаласы

 

Сіз не дейсіз оқырман?

Е-мэйлыңыз жарияланбайды.