Home » Жаңалықтар » «Үздіксіз педагогикалық білім беру: тәжірибе, мәселелер, нәтиже» мақалалар байқауының қорытындысын шығарды  

«Үздіксіз педагогикалық білім беру: тәжірибе, мәселелер, нәтиже» мақалалар байқауының қорытындысын шығарды  

 

2017 жылдың 15.02. – 15.05. аралығында «Өрлеу» біліктілікті арттыру ұлттық орталығы» АҚ филиалы Қостанай облысы бойынша ПҚ БАИ «Үздіксіз педагогикалық білім беру: тәжірибе, мәселелер, нәтиже» тақырыбында мақалалар байқауы өткізілді. Байқау үздіксіз педагогикалық білім беру, өз бетінше білім алу және мақала түрінде тәжірибесі, проблемалар мен нәтижелерін ұсыну процесінде педагогикалық шеберліктерін жетілдіру бойынша педагогтардың тәжірибесін анықтау мақсатында ұйымдастырылды.
Қатысуға Қостанай облысы білім беру жүйесінің шығармашылық қызметкерлері шақырылды. Байқауға толып жатқан жұмыстар, 130-дан астам мақалалар ұсынылды.
Байқау ережесінде белгіленген барлық бағалау өлшемдеріне сәйкес, әділ-қазылар алқасы келесі номинациялар бойынша қорытынды шығарды:

«Публицистикалық мақала»

1 орын – Суинкина П.Б.

2 орын – Койтбаева З.А., Иванов В.П., Акмаганбетова К.Ж.

3 орын – Черноок Ю.А., Аблалимова А.Р.

«Әдістемелік мақала»

1 орын – Такенова Р.К., Абзарова Ш.А.

2 орын – Оралбаева А.А., Геворкян А.Р.

3 орын – Ведьманова Н.Г., Кабденова Р.Т., Тур Е.В.

 

«Ғылыми мақала»

1 орын – Иванина С.А., Лоза И.С., Дементьева И.В.

2 орын – Турманова Б.А., Петренко Е.А.

3 орын – Мергенбаев А.А., Преображенская М.В.

 

«Зерттеу мақала»

1 орын – Каримова Ш.К.

2 орын – Кунарбаева А.И., Кукиль А.М.

3 орын – Фазылова Д.Х., Жаулебаева Г.Е.

Жеңімпаздарды шын жүректен құттықтаймыз!
Байқаудың барлық қалған қатысушыларына сертификат берілді.
«Өрлеу» біліктілікті арттыру ұлттық орталығы» АҚ филиалы Қостанай облысы бойынша ПҚ БАИ осы байқауға қатысқан барлық қатысушыларға, өздерінің үздіксіз педагогикалық білім беру тәжірибелерімен қуана бөліскендері үшін алғысын білдіреді.
Сіздерге шығармашылық табыс, шабыт пен сәттілік тілейміз!

 

«Өрлеу» БАҰО» АҚ филиалы
 ПҚ БАИ баспасөз қызметі
Қостанай облысы

2 комментария

  1. Орынбасарова Жайнагул Аманбайкызы

    «Бала тәрбиесі-ортақ міндет» ата-аналарға арналған ақыл кеңес

    «Жақсы сезімдер балалық шаққа, ал адамгершілікке негізделген, мейірімділік,
    қадір-қасиет, ізгілік туады еңбекте,
    алаңдаушылықта, қоршаған әлемнің сұлулығы
    туралы толқуда».
    В. А. Сухомлинский.
    Тәрбие — бұл тәрбиешілер мен тәрбиеленушілердің өзара әрекеттесуін қамтамасыз ететін арнайы ұйымдастырылған тәрбие жүйесі жағдайында тұлғаны мақсатты түрде қалыптастыру процесі. «Бәрін тәрбиелейді: адамдар, заттар, құбылыстар, бірақ бәрінен бұрын — адамдар. Олардың ішінде ата-аналар мен педагогтар (тәрбиеші) бірінші орында.
    Балаға білім беру — бұл болашақ өмірге дайындық емес, өмірдің өзі, оның толықтығы. Бұл өмірде әркім өз бетінше өмір сүруді үйренеді, бұл баланы ақылды ересек адам қолдайтын басқа мәселе.
    Бала өмірге қонақ ретінде келеді-ол басқа, бізге белгісіз адам, біз оған қуаныштымыз, ол үшін бәріміз дайынбыз, біз оны жақсы көреміз, біз оны сол күйінде көргенімізге қуаныштымыз. Бірақ өсіп келе жатқанда ол бізбен тең болады, ол біздің серігімізге айналады. Осылайша, біздің педагогикаға ең маңызды және күрделі сөз — ынтымақтастық педагогикасы кіреді. Білім берудегі ынтымақтастық-бұл адамның рухымен бірдей.
    Ынтымақтастық-бұл бір сөз, бірақ ол барлық жоғары адамгершілік қасиеттерді қамтиды. Тек ынтымақтастықта адамды адам үшін тәрбиелеуге болады — демек, бұл біздің ортақ ісіміз! Л. Н.Толстойдың сөздері: «Тәрбие де, білім де ажырамас. Білім бермей тәрбиелеу мүмкін емес, кез-келген білім тәрбиелік тұрғыдан әрекет етеді».
    Сонымен, тәрбиеге кім қатыса алады? Балаларына үлкен үлгі көрсететін ата-аналар? Балаларға адал қарайтын ата-әжелер, туыстар оларды еркелете ме? Немесе балалар күні бойы балабақшада өткізетін және олар туралы» Менің тәрбиешім «деп айтатын»тәтелер». Әрине, бәрі баланың тәрбиесіне әсер етеді, және, әрине, анасы мен әкесі. Балаларды тәрбиелеу кезінде, ең алдымен, өзіңізді тәрбиелеу туралы ұмытпау керек. . Бала сіздің мінез-құлқыңыздан күнделікті көретін және сізден еститін барлық нәрсені сіңіреді. Балаларды сөзбен ғана емес, мысалмен де тәрбиелеу керек. Ата – аналар қандай болса да, балалардың мінездері, қоршаған ортасы және баланың әлемді түсінуіне әсер етуі мүмкін барлық нәрсе — біз тәрбиешілерден үлкен үлес талап етіледі және күтіледі, бұл одан әрі жеке тұлғаны қалыптастыруды шешуі мүмкін.
    Тәрбиеші-көптеген шағын кәсіптерден тұратын адам. Ол психолог, музыкант, педагог, тәрбиеші және ата – ана — бұл тізім ұзақ уақытқа созылуы мүмкін. Бір сөзбен айтқанда, бұл өте талантты және жан-жақты адам, ол өзінің білім қорын үнемі толықтырып отырады. Бірақ ең бастысы – тәрбиеші бас әріппен жазылған адам болуы керек. Үлкен мейірімді жұмсақ жүрекпен, ашық жанмен, мақұлдаған көзқараспен және жарқын күлімсіреумен. Тәрбиешінің маңызды жалпы функцияларының бірі-балалардың өмірін қызықты және пайдалы істермен белсенді, қаныққан ұйымдастыру, олардағы адамгершілік микроклиматты, ынтымақтастықтың адамгершілік қатынастарын нығайту.
    Сондықтан біз тәрбиеге бірге жауап береміз. Біз бәріміз, ата-аналар да, тәрбиешілер де балаларымыз бен тәрбиеленушілеріміздің керемет, ақылды және табысты адамдар болып өсуін армандаймыз.
    Менің ойымша, егер ата – аналар мен тәрбиешілер арасында өзара түсіністік, қолдау болса, егер олар баланың қолын ұстап тұрып аяғымен жүрсе, онда керемет балалар өседі-ата-аналардың, педагогтың мақтанышы және қоғамға керемет сыйлық. Тек бірге сіз әртүрлі кедергілерді жеңе аласыз және мақсатқа жете аласыз. . Тәрбие — біздің ортақ ісіміз!

  2. Оразбекова Айгуль Алпысовна

    Консультация для родителей дошкольников
    «Как научить ребёнка говорить правильно»
    Речь – основа человеческого разума. Благодаря речи люди сообщают идеи, потребности, передают опыт и координируют действия. Оно контролирует наше поведение, формирует нашу личность, поведение и убеждения.. Можно сказать, что речь человека – это его визитная карточка. Поэтому важно и возможно помочь ребенку научиться правильно и красиво говорить.

    Во-первых, ребенок должен родиться с нормально развитым речевым аппаратом (мозг, носоглотка, легкие, язык, губы, щеки, зубы, мягкое небо и нижняя челюсть).. Зависит ли это от родителей? Конечно, это зависит. Ведь в начале беременности формируется центральная нервная система и основные органы ребенка.. Родителям следует только вести правильный образ жизни, лечить свои болезни и следить за течением беременности матери, правильно питаться, бросить курить, избегать употребления алкоголя и остерегаться болезней и травм.

    Но ребенок родился благополучно. Теперь ему нужен хороший уход. Для предотвращения дефектов речи очень важно следить за состоянием и ходом лечения зубов, вовремя обращаться к стоматологу, устранять дефекты и лечить зубы.. Чтобы научиться четко и правильно произносить звуки и слова, ребенок должен сначала их услышать. Услышав слова, ребенок начинает звать себя. Однако, хотя его слух немного снижен, он теряет способность нормально понимать речь.. Поэтому важно беречься от постоянного сильного шумового воздействия, а при возникновении заболеваний органов слуха важно вовремя их лечить.. Следует позаботиться о еще слабых голосовых органах ребенка: избегать излишне громкой речи, особенно в холодную погоду, приучать его дышать носом и не допускать хронического насморка. Защищайте детей от травм, инфекций и хронических заболеваний.

    Все это было предпосылками физического здоровья.. Но нельзя забывать и о психическом здоровье, ведь от того, как вы с ним общаетесь, зависят умственные и речевые ресурсы ребенка. Старайтесь больше разговаривать с ребенком, независимо от того, что вы делаете: кормите, глотаете, одеваетесь, спите или играете бодрствуя.. Повторяйте с малышом звуки, которые он выработал самостоятельно (мычание, а затем крик). Называйте предметы и действия во время игры, знакомьте их с миром звуковых игрушек.

    Разговаривая с ребенком, следите за своим произношением, говорите медленно, четко проговаривайте все звуки и слова.. Часто причиной неправильного произношения является то, что ребенок имитирует дефектную речь взрослых, старших братьев, сестер, с которыми он часто общается. Вывод – важно настраиваться на голоса других. Ребенку необходим совершенно правильный речевой образец, которому он будет следовать.. Нельзя «подражать» детской речи, говорить невнятно, сокращать слова или звукоподражания («Где Бибика? Лала хочет поздороваться») и шепелявить.

    Не рекомендуется заставлять ребенка повторять слова, которые он не понимает, или запоминать слова, сложные по форме, содержанию и звучанию.

Сіз не дейсіз оқырман?

Е-мэйлыңыз жарияланбайды.