А.Е.Мергенбаева
Жамбыл облысы, Меркі ауданы әкімдігінің білім бөлімінің
№18 А. Қосанұлы атындағы тірек мектебі (ресурстық орталық)
информатика пәнінің мұғалімі
8 — сынып оқушыларына арналған интеллектуалдық ойын
Мақсаты: Оқушыларды компьютермен жұмыс жасауға үйрету; информатикадан алған білімдерін пысықтау; оқушылардың білім деңгейін анықтау, танымдық, ойлау қабілеттерін дамыту, пәнге қызығушылығын арттыру
Міндеті: оқушылардың инттеллектуалды қабілеттерін дамыту; тілдерді білу шеберлігі.презентация жасауды практикада қолдана білуді үйрету; алған білімдерін пысықтайды.
Күтілетін нәтиже: презентация жасай алады, алған білімдерін практикада қолданады, ойларын үш тілде жеткізе алады; информатика пәніне деген қызығушылықтары артады.
Түрі: интеллектуалды сайыс.
Жабдығы: интерактивті тақта,
Барысы:
Жүргізуші 1:
Ханымдар мен мырзалар, біздің «Тапқыр информатиктер» интелектуалды ойынымызға қош келдіңіздер!
Жүргізуші 2:
Good afternoon, ladies and gentlemen. Welcome to our intellectual game «Тапқыр информатиктер» !
Жүргізуші 3: Добро пожаловать на нашу интеллектуальную битву « Тапқыр информатиктер»!
Жүргізуші 1:
Информатика болашаққа бастайды,
Барлық әлем жаңалығын тастайды.
Армысыздар, ұстаздар мен оқушылар!
«Таланттылар терін төгіп, толғансын,
Тұлпарлары топ жарысында, жүлде алсын»,
деп бүгінгі ойынымызды бастайық..
Жүргізуші 2:
Көңілді тапқыш, білгіштер
Бар өнерін салады,
Кім білімді, көп оқыған болса егер,
Бүгінгі күн жеңімпазы болады,- деп бүгінгі ойынымызды ашуға рұқсат етіңіздер.
Жүргізуші 3: Всемирная паутина,
Цифровые аппараты,
Вычислительные машины,
Где биты и байты.
Всё это – информатика,
Это её достижения:
Для кого- то – математика,
Для кого – то -общение
Жүргізуші 2:
In our competition we have 6 parts:
Жүргізуші1:
Бұл ойын мына бөлімдерден тұрады:
Жүргізуші 3:
Наша битва состоит из этих туров:
Үш жүргізуші кезекпен оқиды.
1- бөлім «Таныстыру». «Introduce yours self» . «Презентация».
(Презентация дайындау: топтың аты, девизі, құрамын таныстыру).
2 — бөлім «Бәйге». «Bayge». «Байге».
3 — бөлім «Құпия алаң». «Magic land». «Секретное поле».
4 — бөлім « Мақал –сөз мәйегі». «Complete the proverbs» «Слово пословицы».
5 — бөлім. «Тапқырлар сайысы». «Battle resourceful». «Битва находчивых».
6 — бөлім Қорытындылау, Conclusion. Итоги конкурса
Жүргізуші 1:
Асып әсте саспайық,
Сайыс қызығын ей достар.
Осылайша шабытпен,
Қане енді бастайық!
Жүргізуші 3:
Собрались здесь, у нас,
Все умники класа.
С громкими аплодисментами,
Встречаем друзья.
Жүргізуші 2:
Let’s begin our game.
Жүргізуші 1:
1- бөлім. Бұл бөлімде әр топтың басшылары өз тобын таныстырады.
5 — 15 ұпай аралығында топтар бағаланады.
«Ақпарат» тобы
«Алгоритм» тобы
Жүргізуші 2:
Көрермен жиналған бұл тамашаға,
Құр қарап, жым отыру жараса ма?
Туыс, досқа, сыныптас, танысқа емес,
Соқ қолыңды білімді жас талантқа. – деп
2- бөлімді бастайық «Бәйге».
Жүргізуші 3:
Тақтада 1-ден 30-ға дейін сандар берілген, әр топ бірінен соң-бірі сандарды таңдап сұрақтарға жауап береді. Жауап 3 тілде берілсе 3ұпай, 2 тілде 2 ұпай, 1 тілде 1 ұпай беріледі.
Ары қарай әр топ тақтадан сұрақтарды таңдайды.
30: 1 сұрақ: монитордың неше түрі бар? (уш,три, three)
30: 2 сұрақ: мәлімет енгізу құрылғысы? (пернетақта, клавиатура, keyboard)
30: 3 сұрақ:дауыс жазуға арналған құрылғы? (микрофон, микрофон, microphone)
30: 4 сұрақ: жойылған нысандар орналасатын жер? (себет, корзина,basket)
30: 5 сұрақ: компьютер теледидары? (монитор,монитор, monitor)
20: 1 сұрақ:баспа құрылғысы? (принтер, принтер, printer)
20: 2 сұрақ: зиянкес бағдарлама? (вирус,вирус, virus)
20:3 сұрақ: файлдар жиыны? (бума, папка, folder)
20: 4 сұрақ: таңбалар мен сигналдар жиыны? (ақпарт, информация, information)
20: 5 сұрақ:бір байтта қанша бит бар? (сегіз,восемь, eight)
15: 1 сұрақ : қарапайым есептеулер жүргізуге арналған бағдарлама? (калькулятор, калькулятор,calculator)
15: 2 сұрақ: жүріс келесі топқа беріледі.
15: 3 сұрақ: құжаттарды көшірмелеу құрылғысы? (ксерокопия,ксерокопия,photocopy)
15: 4 сұрақ: дербес компьютердің кішкентай құрылғысы? (тышқан, мышка, maus)
15 : 5 сурақ: сурет салуға арналған бағдарлама ? (пайнт,пайнт, paint)
10 : 1 сұрақ : Компьютерді вирустан қорғайтын бағдарлама (антивирус,антивирус,internet security)
10:2 сұрақ: дыбыс естілетін қорап?(колонка,колонка, colum)
10:3 сұрақ: компьютер маманы? (программист,бағдарламашы,programmer)
10:4 сұрақ: бүкіләлемдік желі? (интернет,интернет,the internet)
10:5 сұрақ:үлкен темір қорап? (жүйелік блок, системый блок,system unit)
Жүргізуші 1: 3 – бөлім «Құпия алаң» бөлімін бастаймыз. Әр топ конверт тандап алып, ішіндегі сұрақтарға жауап береді. Конвертте жумбақтар жасырылған.
Жүргізуші 2:
In this part each group mast choose 1 coloristic envelope and answer to the questions. To each right answer you can take 1 points.
Жүргізуші 3: начинаем наш третий тур «секретное поле» каждая группа выбирает конверт и отвечает на вопросы. В конвертах загадки.
Әр топ конверт таңдап алып, жумбақтарға жауап береді.
Сары конверт жұмбақтары:
- Төрт бұрышты әйнек
Тұнып тұрған әлек.
(монитор)
- Ұзынтұра жалқаубек
Тұрмай ылғи жатады.
Қозғала қалса артынан,
Ешбір белгі қалмайды.
(бос орын пернесі (пробел))
Қызыл конверт жұмбақтары:
- Батырмасын басасың,
Қажетті файлды ашасың.
(тышқан,мышка, маусс)
- Тетігін бассаң алаңсыз,
Жазады қалам, қағазсыз.
(пернетақта, клавиатура,кейборд)
Жүргізуші 1:
Осымен 3- бөлім аяқталды.
Сайыс – толқын, айналған қатты ағысқа,
Табылғандай таным да, жат дауыс та.
Біреу озып келеді қатарынан,
Біреу мініп жатқанда аптығыста.- деп
4 бөлімді бастайық « Мақал –сөз мәйегі» бұл бөлімде топтарға информатикаға байланысты аударылған мақалдар беріледі, сол мақалдардың дұрыс жағын айту керек, дұрыс аударылған мақалға 1 ұпай беріледі.
Жүргізуші 2:
Complete the proverd.
Жүргізуші 3: Начинаем наш четвертый тур «Слово пословицы»
Жүргізуші 1:
- Жігітті компьютеріне қарап, бағала (Жігітті досына қарап, бағала)
Жүргізуші 2:
- Байт биттен құралады (Теңге тиыннан құралады)
Жүргізуші 3:
- Вирустан қорыққан, Интернетке шықпас (Шегірткеден қорыққан, егін екпес)
Жүргізуші 1:
- Компьютердің жұмысы, иесіне мәлім (Аттың сыры, иесіне мәлім)
Жүргізуші 2:
- Веб-дизайншының өз еркі, сайтты қалай жасаса (Қазаншының өз еркі, құлағын қайдан шығарса)
Жүргізуші 3:
- Білмесең, «анықтама»-дан сұра (Білмесең білгеннен сұра)
Жургізуші 1:
- Бір ядролы процессор жақсы, ал екі ядролы одан да жақсы (Бір ақылдан, екі ақыл артық)
Жүргізуші 2:
- Антивирусы күштіні-Вирус ала алмайды (Досы күштіні – жау алмайды)
Ж.үргізуші 3:
- Күлсең ескірген компьютерлерге күл (Күлсең кәріге күл)
Жүргізуші 1:
- Компьютерде бес колонка, дауысы жер жарады (Айдағаны бес ешкі, ысқырығы жер жарады).
Жүргізуші 2:
5-бөлімді бастайық «Тапқырлар сайысы» бұл бөлімге топ басшылар ғана қатысады. Топ басшыларына сұрақтар қойылады. Дұрыс жауап берсе 10 ұпай алады.
Жүргізуші 3:
1 сұрақ – Сізге қажетті ақпараттың көлемі 2 Гб, ал сіздің флеш жадыңыздың көлемі 1800 Мб. Бұл жағдайда сіз не жасайсыз?
Жауабы: (архиваторлар бағдарламасын пайдаланып ақпаратты сығып, флеш жадына ақпаратты жөнелтеміз.)
Жүргізуші 1:
2 сұрақ — Компьютеріңізге компьютерлік вирус жұқты делік. Сіздің әрекетіңіз.
Жауабы: (Компьютерге антивирус бағдарламасын орнатамыз. Компьютерді қайта жүктеп, компьютер жадын антивирус бағдарламасымен тексеріп, емдейміз.)
Жүргізуші 2:
Осымен бұл қызықты тамамдасақ,
Бұл жайды айтамыз ба жаман болсақ?
Үйрендік білмегенді осы жолы,
Тағы да үйренеміз аман болсақ!
Жүргізуші 3:
Жетпесіңе жеткізген,
Қызықты уақыт өткізген.
Бар ғылымды сыйдырып,
Білетіні көп бізден.
Жаңалықтың жаршысы,
Жұртты елең еткізген
Информатикаға мың алғыс! – деп әділқазылар алқасына сөз береміз.
( топтардың қорытынды ұпайларын санап, жеңімпазды анықтайды, марапаттау рәсімі).
Бағалау
«Ақпарат» «Алгоритм »
1-бөлім
Таныстыру
5,10,15 ұпай
2-бөлім
«Бәйге»
Әр жауапқа дұрыс жауапқа бір тілде айтылса 1 ұпай, 2 тілде айтылса 2 ұпай, 3 тілде айтылса 3 ұпай беріледі.
Барлығы 20 сұрақ
3-бөлім
«Құпия алаң» (Жұмбақтар)
Әр дұрыс жауапқа 10 ұпай
4-бөлім
«Мақал — сөз мәйегі»
Әр дұрыс жауапқа 10 ұпай
5-бөлім
«Тапқырлар сайысы» (Топ басшыларына сұрақ)
Әр дұрыс жауапқа 5 ұпай
Қорытынды