Білім беру саласы: таным
Бөлімі: экология
Мақсаты: табиғат құндылығының маңыздылығы туралы түсінік беру. Табиғатты қадірлеуге, құрметтеуге тәрбиелеу. Экология туралы білімдерін пысықтау.
Әдіс –тәсілдер: түсіндіру, көрсету, әңгімелеу, сұрақ-жауап, мадақтау.
Көрнекі құралдар: презентация, жанды және жансыз табиғаттың суреттері, ыдыс, су, сүт, тас, құм, қасық.
Іс-әрекет кезеңдері
| Тәрбиешінің іс-әрекеті | Балалардың іс- әрекеті |
Мотивациялық -қозғаушылық
| Шаттық шеңбері Табиғат біздің анамыз, Табиғатқа баламыз. Иіліп сәлем береміз. Біз әдепті баламыз. Жұтсам ауа, ішсем су — Табиғатым тамаша!
Жұмбақ жасыру Таңмен көзін ашады, Әлемге нұрын шашады . (Күн)
Өлшеусіз піштім, Жіпсіз тіктім. (Жер)
Жылт-жылт еткен, Жырадан өткен (Су) | Шеңберге тұрып тәрбиешімен бірге айтады.
Жұмбақты мұқият тыңдап, ойлана жауап береді.
Күн, су, жер.
|
Ұйымдастыру-іздестіру
| Балалар, бүгін сендермен бірге бізді қоршаған орта, табиғат туралы әңгімелейміз. Көктем келіп, жер бусанып, күн жылынғанда барлық жан-жануарлар мен жәндіктер тіршілігін жалғастырады. Қазір жылдың қай мезгілі? (Көктем) Осы көктем мезгілінің айлары қалай аталатын еді? — Наурыз, сәуір, мамыр айлары. Адам – табиғаттың ажырамас бөлігі. Табиғат – адамға қажет баға жетпес байлық, ырыс пен мол қазынаның қайнар көзі. Сондықтан халқымыз «табиғат – адамзаттың өмір нәрі, қажеттінің табылар содан бәрі» деп дәріптеген . Табиғат адам бойына адамгершілік қасиеттерді қалыптастырады . Сондықтан орман-тоғайларды сақтап, қоршаған ортаның, өзен мен көлдердің ластанбауына ерекше мән берген. Балалар, табиғат екіге бөлінеді. Атап айтайын: жанды және жансыз табиғат болып. Жанды табиғатқа: адамдар, жануарлар, өсімдіктер, ағаштар, жәндіктер. Жансыз табиғатқа: тау, тас, топырақ , су.
Ғажайып сәт: — Бізге қонаққа Тамшы келіпті. — Қане, балалар, қонақпен амандасайық! — Тамшы: Сәлем, достар! Балалар, мен сендермен достасқым келеді. Сендер сияқты білім алып оқығым келеді. — Тамшы, кел, төрлет, біз бүгін су әлеміне зерттеу жасаймыз. Сенің келгенің қандай жақсы болды! Өзіңнің кім екеніңді білгің келе ме? — Тамшы: Әрине, білгім келеді. — Ендеше, балалармен бірге суға зерттеу жасаймыз, бізбен бірге тамашала. Балалармен бірге жансыз табиғат суға тәжірибе жасаймыз . Сергіту сәті Күндей болып күлеміз, Гүлдей болып өсеміз. Құстар болып ұшамыз. Көбелектей қонамыз. Су болып ағамыз, Жаңбыр болып жауамыз. Балалар табиғат туралы тақпақтар айтады. Жарқынай: Табиғат , табиғат, Тамаша ғой табиғат. Табиғатта ойнаймыз, Гүлдей өсіп жайнаймыз.
Жансая : Гүлдер, гүлдер көктесін, Көбелектер көп келсін. Ақ қанатты көбелек Балабақшадан кетпесін Әділбек: Табиғатты аялаймыз, Табиғатты қорғаймыз. Гүлдерді жұлмаймыз, Айналаны ластамаймыз, Табиғатты сүйеміз. Дидактикалық ойын : «Жанды және жансыз табиғатты ажырат». Шарты: жанды табиғатты бір жерге, жансыз табиғатты бір жерге жинау керек. |
Тәрбиешіні мұқият тыңдайды.
Судын түсін, дәмін, исін. Кант, тас, сүт ағаш. Тамшымен амандасады.
Тәрбиешімен бірге айтып, қимыл жасайды.
Тақпақтарын айтады.
Ойынды қызығып ойнайды.
|
Рефлексивті түзетушілік
| Балалар, бүгінгі оқу қызметіміз сендерге ұнады ма?
Балалар, бізге қонаққа кім келді? Балалар, біз неге зерттеу жасадық? Табиғат туралы қандай тиым сөздер білесіздер? Балаларды мадақтау. | Сұрақтарға ойлана жауап береді.
Тамшы. Суға. — Гүлді үзбе. — Құстың ұясын бұзба. — Суға түкірме. — Ағашты сындырма.
|
Күтілетін нәтиже:
Нені білу керек: табиғат туралы білу.
Нені игерді: суға тәжірибе жасап үйренді.
Нені біледі : Табиғатты сүйіп, оған камқор болуды біледі.
Байманова Сәнимай Базарваевна
№9 «Бәйтерек» балабақшасының тәрбиешісі
Маңғыстау облысы, Ақтау қаласы,
Мұнайлы ауданы