Сүлейменова Зиягүл Жөкенқызы
Ақтөбе облысы, Мұғалжар ауданы,
Қандыағаш қаласы, «Күншуақ» бөбекжай
бақшасының тәрбиешісі
Құзыреттілікке жеткізетін мақсат-міндеттер:
а/ Ақпараттық: Құстардың сайраған дауыстарын тыңдату арқылы құстың дауысын ажырата білуге үйрету.
ә/ Коммуникативтік құзыреттілік:Дидактикалық ойын арқылы сұрақтарға жауап беруге дағдыландыру, сөздік қорларын арттыру.
б/ Проблеманы шешу: Құстарға деген сүйіспеншілігін арттыра отырып, тілдерін дамыту.
Алдын-ала жүргізілетін жұмыстар: Құстар дауысын тыңдату, суреттерін қарау
Түрі: саяхат
Әдіс-тәсілдері: сұрақ-жауап, ойын
Көрнекіліктері: Құстардың суреттері, ойыншық құстар, құстардың дауысы жазылған дискі, тауық пен балапан киімі.
Билингвизм: торғай-воробей, әтеш-петух, тауық-курица, қаз-гусь, құстар-птица
Мотивациялық қозғаушы. Балаларды шеңберге тұрғызып, шаттық шеңберін айтқызу.
Бала, бала, баламыз,
Бақшамызға барамыз.
Күні бойы қызыққа,
Батамызда қаламыз.
-Балалар, бүгін біз құстар ауласына саяхатқа шығамыз. Ол үшін біз де тауық пен балапан болып киініп алдық. Алдымен ол аулада қандай құстар тұратынын білу үшін бейнефильм қарап алайық.
/Бейнефильмнен құстарды қарап, танысады/
Іздену ұйымдастырушы.
Сиқырлы сәт: /Құстардың дауысын тыңдап, сұрақтар қою. Балалар тыңдап жауап береді./ «Шөжелер» әнімен саяхатқа билеп шығу. Ағаштың қасына өткенде торғайдың дауысы естіледі, тоқтайды.
-Бұл ненің дауысы?
-Торғай-воробей
— Ол қалай дауыстайды? -Шық-шық
-Торғайдың қарны ашқан шығар, оған біз жем шашып кетейік. /Балалар жем шашады/.
Әрі қарай жүрейік. Музыка жиберіледі.
-Балалар, біз құстар ауласынада келдік. Мұнда нелер тұрады?
-Әтеш-петух, тауық-курица
-Әтеш қалай дауыстайды? – Ку-ка-ре-ку
-Ал тауық қалай дауыстайды? –Қыт-қыт
-Тауық бізге не береді? –Жұмыртқа
-Әтеш пен тауыққа жем шашайық.
-Құстар ауласындағы құстармен таныстық, енді орнымызға қайтайық.
Алдарынан қаз кездеседі.
- Балалар бұл не? –Қаз-гусь
- Қаз қалай дауыстайды? – Қаңқ-қаңқ
- Жарайсындар балалар, қазға да жем шашайық. Осылай біз құстарға қамқорлық жасаймыз.
Сергіту сәті: /әуен арқылы ритмикалық гимнастика немесе тақпақ/
Орнымыздан тұрайық,
Қане, қанат жазайық.
Торғайларға ұқсайық,
Ұшып,ұшып алайық. /Балалар қимылмен орындайды/
-Жарайсындар балалар. Енді біздер ойын ойнаймыз.
Дидактикалық ойын: «Дауысын сал».
Шарты: Балаларға құстардың суретін таратып беріп, кімде қандай құстың суреті бар, соның дауысын салады. Балалар қолдарындағы суреттер бойынша құстардың дауысын салады.
Қимылды ойын: «Түлкі мен құстар».
Шарты: Бір бала түлкі, қалғаны құстар. Түлкі ұйықтап отырады, құстар ұшып жүреді. Түлкі оянып кетеді, құстарды қуады. Ұсталған бала құстың дауысын салады.
Балалар ойын ойнайды. Рефлексивті коррекциялаушы.
—Әтеш қалай дауыстайды? – Ку-ка-ре-ку
-Ал тауық қалай дауыстайды? –Қыт-қыт
-Торғай қалай дауыстайды? –Шиқ-шиқ
-Ғай-ғай-ғай- шиқылдайды торғай,
-Ә-ә-ә-ә- әндетеді әтеш
-Қыт-қыт-қыт қытқылдайды тауық
-Қаңқ-қаңқ-қаңқ- қаңқылдайды қаз
Күтілетін нәтиже:
Біледі: Құстарды ажырата алуды біледі
Игереді: Құстар туралы жалпы түсініктерді, құс атауларын игереді.
Үйренеді: Құстардың дауысын салуды, оларды қамқорлауды үйренеді.