Астана қаласы №59 мектеп -лицей
Математика пәнінің мұғалімі :
Изеева Бибижамал Жақсыбайқызы
Сабақ №60 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақ атауы | Натурал сандардың 2, 5 және 10-ға бөлінгіштік белгілері | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сілтеме | Білім стандарты, пән бағдарламасы, математика оқулығы 5-сынып, Т.А.Алдамұратова, Е.Байшоланова. Алматы «Атамұра» 2015 жыл Әдістемелік құрал: Математика 5 А.Е.Әбілқасымова, Т.П.Кучер, З.Ә.Жұмағұлова. Алматы «Мектеп» 2009 жыл, интернет материалдары | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Жалпы мақсаты | 2, 5 және 10 сандарына бөлінгіштік белгілерін үйрету. Есептеу дағдыларын жетілдіру, пәнге қызығушылықтарын арттыру. Ұйымшылдыққа тәрбиелеу. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
РАББ бағыты | Құндылық: Дұрыс әрекет | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Күтілетін нәтиже | 2, 5 және 10 сандарына бөлінгіштік белгілерін үйренеді. Пәнге қызығушылықтары артады. Топпен ұйымдасып жұмыс жасауға үйренеді | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Негізгі идеялар | 2, 5 және 10 сандарына бөлінгіштік белгілерін есептеулер жүргізгенде пайдалана білу | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Тапсырмалар /Wiki материалдары/ | PowerPoint бағдарламасы, асtivstudio флипчарт беттері, Ғаламтор bilim kozy.idhost.kz, ustaz.kz, 45 минут сайттары | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақ бойынша мұғалім жазбалары | Уақыты | Мұғалім іс-әрекеті | Оқушы іс-әрекеті | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
2 минут
3 минут
3 минут
10 минут
20 минут
1 минут
3 минут
2 минут
1 минут | І.Ұйымдастыру. Оқушылармен амандасу. Тірек сигналдары арқылы топқа бөлу. ІІ. Үй тапсырмасын тексеру. №597,602 есептерді тексереді.
ІІІ. Маңызын арттыру. «Қоңыраулы сұрақ» стратегиясы. Кітапта үйден жаңа тақырыпқа дайындалып келу үшін берілген тапсырма. 1. 10-нан 30-ға дейінгі сандардың ішінен 2-ге еселік сандарды жазыңдар. Бұл сандардың соңғы цифрлары қандай цифрлар? 2. 10-нан 40-қа дейінгі сандардың ішінен 5-ке еселік сандарды жазыңдар. Бұл сандардың соңғы цифрлары қандай цифрлар? 3. 146,160,213,230,381,450 сандарының қайсысы10-ға бөлінеді? Айырмашылықтары неде?
ІV. Жаңа сабақ. «Ойлан. Бірік. Бөліс» стратегиясы Топтық жұмыс. Бүгінгі жаңа тақырып мәтіні 3 топқа бөліп беріледі. 1-топ: 2-ге бөлінгіштік белгісі 2-топ: 5-ке бөлінгіштік белгісі 3-топ: 10-ға бөлінгіштік белгісі 4-топ: Үш топты «Екі жұлдыз, бір ұсыныс» айту арқылы 4-топ бағалайды.
V. Білім бекіту. Жұптық жұмыс. №605 есеп. Жұптар бір-бірін «Басбармақ» арқылы бағалайды.
Жеке жұмыс. №606 есеп. Оқушылар жұмыстарын мұғалім 5 баллдық жүйеде бағалайды.
№607 есеп. Жұлдызшаның орнына тиісті цифрды қойып, кестені толтыр.
VІ. Сергіту сәті. Проигрыватель Windos Media «the skeleton dance»
VІI. Білім пысықтау. 1. Қандай цифрларды жұп цифрлар деп атайды? Мысал келтір. 2. Қандай цифрларды тақ цифрлар деп атайды? Мысал келтір. 3. Қандай сандар 2-ге бөлінеді? 4. Қандай сандар 5-ке бөлінеді? 5. Қандай сандар 10-ға бөлінеді?
VІII. Бағалау. «Екі жұлдыз, бір ұсыныс» әдісі Критерий бойынша бағалау «Басбармақ» әдісі.
IX. Рефлексия. Сабақ сіздерге ұнады ма? | 1. Мұғаліммен амандасады. Оқушылар тірек сигналдарын алады, онда 1-ден 4-ке дейінгі цифрлар жазылған. Оқушылар сол цифрлар арқылы 4 топқа бөлінеді. 2.
3. Оқушылар жауабынан жаңа сабаққа бастайтын сұрақ туындайды
4. Берілген тапсырманы оқушы өзі ойланып дайындалады, топ мүшелерімен бірігіп талдап, басқа топтармен бөліседі, яғни топтан бір оқушы басқа топтарға түсіндіреді.
5. Оқушылар жұптық жұмысты орындап болған соң бір-бірін басбармақ арқылы бағалайды. Басбармақ жоғарыға қарай = дұрыс Басбармақ көлденең =жартылай дұрыс Басбармақ төмен қарай = дұрыс емес
Оқушылар жеке жұмыстарды орындайды №197,198 есептер
6. Оқушылар іс-қимылды қайталап, сергіту сәтіне қатысады.
7. Оқушылар бекіту сұрақтарына жауап береді.
8. Оқушылар бір-бірін әрбір тапсырма бойынша формативті бағалайды
9. Табыстылық критерийі. Оқушылар пікірлерін стикерге жазады. Топтарға берілген параққа стикерлерін жапсырады
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың жабдықтары | Мультимедиа, интерактивтік тақта арқылы PowerPoint, флипчарт, маркер, қарындаш, бағалау парағы | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Келесі тапсырма-лар/портфолио/ | №615,617 есептер. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Келесі оқу | 2, 5 және 10 сандарына бөлінгіштік белгілері. Қоңыраулы сұрақ 61-бет |