Home » Балабақша » Менің отбасым

Менің отбасым

 

                   

Балабақшаның ересек тобына арналған ашық ұйымдастырылған оқу іс-әрекетінің технологиялық картасы
Білім саласы: Коммуникация
Білім бөлімі: Ағылшын тілі
Ұйымдастырылған оқу іс- әрекетінің тақырыбы
: «My family\ Менің отбасым»
Ашық ұйымдастырылған оқу іс- әрекетінің мақсаты: балаларға отбасы туралы түсінік беру, өз жанұясы туралы әңгімелеуге үйрету. Ойын арқылы есте сақтау қабілетін, қарым қатынас дағдыларын дамыту. Отбасына деген сүйіспеншілікке тәрбиелеу Балалардың патриоттық сезімдерін ояту, отбасы туралы түсініктерін кеңейту. Отбасы мүшелерін дұрыс атап, тақырыпқа байланысты жаңа сөздер, фразалармен таныстыру,сөздік қорларын, ой- өрісін дамытып, дұрыс сөйлеуге жаттықтыру.
Билингвалдық компоненттері: Астана- capital-страна, Елбасы – president-призидент, family – отбасы-семья, mother- анна-мама, father- әке-папа, grandmother- әже-бабушка, grandfather- ата-дедушка, brother – аға-брат, sister – әпке-сестра, baby- бөбек –малыш.
Көрнекіліктері:  плакаттар, отбасы мүшелері бейнеленген плакат, карточкалар, көрнекіліктер.
Шаттық шеңбері:

— Good morning children!
— Good morning teacher!
— Қане балалар келген қонақтармен амандасайық!
— Балалар бәріміз ортаға шығып, шаттық шеңберін құрайық. Бәріміз бір – біріміздің қолымыздан ұстап алақан жылуларын сезінейік. Қандай тамаша?!
Good morning teacher!
Good morning
Good morning to you
Good morning dear teacher
I am glad to see you
Үлкенге де сіз,
Кішіге де сіз,
Ата — ананы құрметтеп,
Бас иеміз біз.
— How are you children?
— I am fine!
— How is your mood?
— Good!
— Children what season is it now?
— It is winter
— How many monthes inwinter?
— Three!
— Балалар, көктем мезгілінде неше ай бар? Қане атап өтейік
— December. January.February
— Children, tell me please in what country we live?
— We live in Kazakhstan.
— Жарайсыңдар балалар, біз Қазақстан Республикасында тұрамыз, ол біздің Отанымыз.
Балалар, елбасымыз кім?
Who is our President?
— Our President N.Nazarbayev

Мотивациялыққозғаушы кезең
Бізге қонақ келді англиядан Каралева  сендерге шкатулка беріп жіберіпті ішін ашып көрейікші не бар екенін, (хат бар тапсырмаларымен) ішін ашамыз ішінде хаты бар екен. Ендеше балалар мен хатты оқимын.Мен ағылшын тілінде тамақтарын, көліктердің, жеміс-жидектердің, мамандықтардың атын дидактикалық ойындар  және саусақ қимылдарын ағылшын тілінде білгім келеді.  Маған осының бәрін айтып хатыма жазып жіберіңдер сау болыңдар!

К нам пришла гостья из Англии Каралева дала вам шкатулку, а что есть, открывала внутри(с заданиями с письмом) письмо. Я читаю письма и дети.Я хочу узнать на английском языке названия блюд, машин, фруктов, специальностей, дидактических игр и пальцев на английском языке.  Письмо,что все это мне писать, до свидания,

We received a visitor from England Karaleva gave you a box, and that is discovered inside the (job letter) letter. I read letters and children.I want to learn in English the names of dishes, cars , fruits, specialties, didactic games and fingers in English.  letters that I write, be berer water.

 

Балалар сабақтың тақырыбымен таныстырайық.
Ұйымдастырушыізденуші кезең: 
— Балалар, Бүгінгі біздің тақырыбымыз өз отбасымыз туралы болмақ.
“Менің отбасым.” Ағылшын тілінде менің отбасым қалай болады?
— My family
Кімдер бар?Кімдерді білесіндер? Who is?Who you know?

Отбасымызда атам, әжем, анам, әкем, шешем, кіші қарындасым, үлкен ағам және бөпем бар.

The family has a grandfather, grandmother, mother, father, younger sister, big Brother and trouble.

Маманның аты кім? Папанның аты кім?

Mother’s name?Fathers name?

Анаң үйде не істейді? Не әзірлейді?
What’s mom doing home? What is developing?

Менің анам тамақ пісіреді.

My mother cooks food.

Балалар тамқтардың аттарын айта кетейікші ағылшын тілінде.
Тамақтар: нан-хлеб-bred. Қант- сахар- shuger. Ет- мясо- meat, май- масло-oil, сут- малако-Maltese

Оның ішінде бізге витамин беретін дәрумендер бар.

Including vitamins that give us vitamin.

Толығырақ жеміс- жижектердің атын айта кетейік

More fruit — it is worth noting that the name rejected

Жеміс жидектерді атап кетейікші тустерімен атауларын.

Қызыл алма- красный яблоко-red apple. Сары  лимон- желтый лимон-yellow Lemon. Жасыл алмұрт-зеленый  груша- green pear. Ак қар- белый снег- whait snow

Азық түлікті қайда сатады? Where are the products sold?

Дүкенде сатады. Sells in the store. Кім сатады? Who’s selling?  Сатушы, Seller,

Сатушыдан басқа қандай мамандықтарды білесіндер?

Қандай мамандықтарды білеміз?(мұғалім- teather,  сатушы- суретші- шахтер- miner, жүргізуші-дәрігер- docter,)

Тамақтар неден алынады қалай жасалады? Сиырдан, жылқыдан алынады, тағы қандай үй жануарларын білесіңдер? ( қой- баран жылқы ит мысық қоян түйе )

Сендер балабақшаға немен келесіңдер? Мамаларың папаларың жұмысқа немен барат?

Көлікпен автобуспен барады. Тағы қандай көлік түрлерін білесіңдер?

( жеңіл көлік- машина-car, самалет- arplain,  автобус-bus,  поездь-train,  кеме-карабль- ship,)

Дидактикалық ойын: «Қай зат кімдікі, атын атап бер» 

Didactic game: «name who is called, who is called»
Көзілдірік — glasses
Газет – newspaper( атасынікі)
Орамал – shawl
Тігін мәшине – sewing machi
(аппақ әжем ақ әжем)
Кітап – a book
Галстук – a tie
(ағаныкі)
Бантик — bow
Қолшатыр – umbrella
(әпкенікі)

Бөтелке – bottle
Коляска – wheel chair
(бөпенікі)
Сумка — handbag
Гүл – flowers
(Анасінікі)
Машина – a car
Телефон – telephone
(Әкесінікі)

Мен отбасын жақсы көремін-Я люблю семья- I love you my family

Физ минутка- Physical minute- сергіту сәті
Ал, біз, балалар, қанекей түрлі іс қимылдармен сергіп, жаттығу жасайық
— Now children, let’s sing the song about family fingers.
Daddy finger, daddy finger
Where are you?
Here I am, here I am
How do you do?
Mommy finger, mommy finger
Where are you?
Here I am, here I am
How do you do?
Brother finger, brother finger
Where are you?
Sister finger, sister finger
Where are you?
Baby finger, baby finger
Where are you?
Here I am, here I am
How do you do?

How children lets continue our lesson.
Балалар сабағымызды жалғастырайық.
Дидактикалық ойын: Көліктерді ата

Didactic game: name the cars

Ауада ұшатын көліктер- Flying machines in the air- Летающие машины на воздухе-
ұшақ, зымыран, тік ұшақ- самолет, ракета, вертолет- plane, rocket, helicopter

Суда журетін көлік- Guren water transport- водно-транспортных-қайық, кеме- лодка, судно- boat, ship

Жерде жүретін көліктер- Ground vehicles- Наземные машины- велосипед, автобус, машина- Bicycle, bus, car.
Сергіту сәті
Hands up, clap, clap!

Hands down, clap, clap!

Turn yourself around and then you clap, clap!

Bend left, clap, clap!

Bend right, clap, clap!

Turn yourself around and then you clap, clap!

Рефлексивті-түзетуші кезең:
— Балалар бүгінгі біздің ашық сабағымызды қорытындылайық,

Қорытынды: Балалар Англиядан келген каралевага  өзіміздің хатымызды беріп жіберейік. Біз ағылшынша тапсырмамызды орындадық .

Let’s see your letter to the Queen of England. We have completed the assignment in English .

Біз бүгін өзімізге ең жақын, ең қымбат отбасымыз туралы әңгімеледік. Біз оларды жақсы көруді, сыйлауды, көмектесуді үйрендік. Отбасы ең жақын адамдардың ошағы екенін білдік. Ойындар ойнадық. Бүгінгі сабаққа өте жақсы қатысып, сұрақтарға жауап бере білдіңдер. Бәріміз бірге жүректен жүрекке жақсы сөздер айтып бүгінгі сабағымызды аяқтаймыз!
Балалар келген қонақтармен қоштасады
Goodbye, goodbye dear guests !
Біз ақылды баламыз
Айтқан тілді аламыз
Ойынменен өседі
Ойымызбен санамыз
Қол ұстасқан бәріміз
Жарасады сәніміз
Көріскенше кун жақсы
Сау болыңыздар бәріңіз.
Белсенді қатысқан балаларды мақтап мадақтау! Қоштасу
Goodbye children! See you!

Сарсенова Ақнұр Тулегенова,
 ағылшын тілі мұғалімі

Сіз не дейсіз оқырман?

Е-мэйлыңыз жарияланбайды.