Білім саласы: Денсаулық
Бөлімі: Дене тәрбиесі
Сабақтың мақсаты: Кедергілерден өтуге үйрету
Міндеттері: — Ойын жүзінде белсенділікке, икемділікке, шапшаңдылыққа үйрету.
— Ертегіге деген қызығушылықтарын дамыту.
— Адамгершілікке, бауырмалдыққа, достыққа тәрбиелеу
Құрал-жабдықтар: ысқырғыш, гимнастикалық орындық, доға, төбешік жотасы, интерактивтік тақта, доптар, үлкен доптар
Билингвалды компонент: кедергі, препятсвие, let
Сабақ барысы:
-Сапқа тұру. Амандасу.
Жетекші: Балалар жаңа мен бала бақшаға келгенде бір флешка тауып алдым. Кәнекей, тыңдап көрейікші.
Үнтаспа: (Балалар, мен көжегімді орманда жоғалтып алдым, маған тауып алуға көмектесіңіздерші). Балалар, қоян көжегін жоғалтып алыпты. Көмектесеміз бе?
Балалар: Ия.
Жеткші: Біз орманда абайлап жүруіміз керек. Сендер орман ережесін білесіңдер ме? (Карточкамен белгілерді көрсету)
Жетекші: Қазір біз денемізді шынықтырып алу үшін би залына аттанамыз. Балалар сендер би билегенді жақсы көресіңдерме? Кәне бір сәт көзімізді жұмайық. Өзімізді би залында тұрғанымызды елестетеміз.
— Сапта тұру;
— Аяқтың ұшымен жүру;
— Аяқтың өкшесімен жүру;
— Жартылай отыру;
— Толық отыру;
— Жай жүру;
— Жүгіру;
— Үш колоннаға бөліну
Ж.Д.Ж (экранға қарап билеу)
Енді орманға аттанамыз. (Бір саппен тұрып, шаңғы тәрізді жүру) Орманға кіру.
Залда бір ағаш тұрады. ( Ағаштың жанынан карточкаларды тауып алады).
Жетекші: Балалар, қараңдаршы, мына орман сыйқырлы екен. Біздің алдымызда әр түрлі кедергілер бар екен. (балаларға карточкаларды көрсету).
Екі сапқа тұрып кедергілерден өту.
— Бөрене үстінен еңбектеп өту (гимнастикалық орындықтан жүру)
— Ағаштың астынан абайлап өту (доға)
— Тастың үстінен секіріп өту (қатты модульдерден секіру)
— Жотадан сырғанап түсу. (жұмсақ модульдер)
— Балалар жақсылап қараңдаршы, көжек мүлдем көрінбейді! Енді не істейміз? Мүмкін орнымызды ауыстырып, кедергілерден қайтадан өтеміз.(қайтадан кедергілерден өту)
Жетекші: Балалар, қараңдаршы, біздің көжегіміз көрінбейме екен?
Арлан: Төмпешіктің артында біреу жатқан сияқты(төмпешіктің артында көжек-ойыншық жатады)
Жетекші: Міне Көжек, сен қайдасын. Біз сені іздедік. Ал кәне балалар көжекпен ойын ойнайықшы.
Ойын: Көп қимылды ойын «Қасқырлар мен лақтар», аз қимылды ойын «аяқпен допты бір-біріне беру»
Жетекші: Балалар сапқа тұрамыз, орманнан шығуға дайындаламыз… Балалар дыбыс шығатын сияқты. Тыңдап көрейікші…
(Экраннан қоян шығады): — Балалар, менің көжегімді тауып алғандарына рахмет.
Жетекші: Қоян біз көжекті тапқанымызды естіпті. Қазір біз ағаштың түбіне көжегімізді отырғызамыз, ал қоян келіп алып кетеді.
Жетекші: Ал, балалар, біз сендермен бүгін көп жұмыс атқардық, біздің қолдарымыз шаршады, аяқтарымыз шаршады. Енді дем алайық (ортаға шеңбер құрып, гүл жасау)
Сапқа тұру. Қорытынды
Жетекші: Балалар бүгін не істедік? Қандай қиыншылықтар болды? (балалардың жауаптары) .
МАКУЛЖАНОВА Салтанат Сагатовна,
Павлодар қаласы
№33 сәбилер бақшасының тәрбиешісі