Мақсаты: Балаларға ит туралы түсінік беру. Иттің дыбысын салуды уйрету. Дене мүшесімен таныстыру. Сөздік қорын молайтып, тілін дамыту.
Көрнекілік: Ойыншық ит.
Методикалық әдіс-тәсіл: көрсету, түсіндіру, қайталау, сұрақ-жауап.
Сөздік жұмыс: ит, жұмсақ, әдемі.
Оқу іс-әрекет барысы:
Кіріспе бөлім: Қонақтармен сәлемдесу.
«Үлкенге де сіз, кішіге де сіз ізетпенен сіздерге бас иеміз біз».
Балаларды орындықтарына үстел басына отырғызу.
Негізгі бөлім:
– Балалар бүгін бізге қонаққа ит келді?
– Балалар ит қандай әдемі!
Көркем сөз:
Итім менің сақ құлақ
Келеді әне шапқылап.
Сақтығыңды көрейін
Қой бағуға берейін.
– Итті ұстап корейік. Ит қандай?
– Жандос айта қойшы!
–Иттің денесі жұмсақ.
Иттің дене мүшелерімен танысу.
– Ақбаян иттің басы қайда?
– Міне деп көрсетеді.
– Жарайсың
– Ал, басында не бар?
– Міне көзі, құлағы, тұмсығы бар.
– Жарайсың.
– Ал құйрығы қайда?
– Саша көрсетеді.
– Жарайсың.
– Дұрыс, төрт аяғы бар, түсі қоңыр.
– Балалар ит қандай дыбыс шығарады?
– Қәне Мадияр айта қойшы.
– Мадияр аф-аф, деп дыбыстайды.
– Балалар қәне бәріміз бірге иттің дыбысын салайық (аф-аф).
– Жарайсыңдар.
–Балалар бүгін біз итпен таныстық, оның дыбысын салдық. Енді итті шығарып салайық.
Ит балалармен қоштасады.
–Балалар бүгін біздің ойынымыз өте қызықты болды.
Балаларды мадақтау.
Қимылды ойын: «Көңілді поездь».
Шарты: Балаларды қатарға тұрғызып бірінің белінен бірі ұстап қатармен поездың дыбысын салып жургізу.
Балаларды мадақтау.
Хуснутдинова А.Х,
«Үміт» мамандандырылған бөбектер үйі,
Тараз қаласы