Home » Оқу-әдістемелік материалдар » Информатиканы оқыту саласында роботтарды колдану

Информатиканы оқыту саласында роботтарды колдану

Робототехника теориясы сияқты электроника, механика, информатика, сондай-ақ радиотехника және электротехника пәндері негізделген. Құрылыс, өнеркәсіптік, тұрмыстық, авиациялық және экстремалды (әскери, ғарыш, суасты) робототехниканы бөлу.

Бүгінде адамзат өмірінің барлық салаларында роботтар қолданылатын сәт те өте жақын болды. Сондықтан оқу орындарына робототехника және компьютерлік бағдарламалау курстары енгізілуі тиіс.

Робототехниканы зерттеу информатиканы оқу пәні ретінде қарастыратын келесі міндеттерді шешуге мүмкіндік береді. Атап айтқанда, қарау желісі алгоритмдеу және программалау, суретші, логика негіздері және компьютердің логикалық негіздері.

Ол негізгі математикалық операцияларды жүзеге асыру, роботтар жобалау, технологияны стандарттау, физикада (робот шассиінің қозғалысы үшін қажетті дизайнерлеу) математика барысында робототехника оқуға, сондай-ақ басқаруға мүмкіндігі бар.

Басқару жүйелері

Роботты басқаруымен роботтың қозғалысын шешетін мәселелердің ауқымын, қозғалыс бағдарламалауын, басқару жүйесін синтездеу және оның бағдарламалық жасақтамасына байланысты міндеттер кешенінің шешімі түсіндіріледі.

Басқару түрі бойынша робототехникалық жүйелер келесіге бөлінеді:

Биотехникалық:

1.1. командалар (роботтың жекелеген сілтемелерін басқару және басқару батырмасы);

1.2. Көшіру (адам қозғалысын қайталау, қолданбалы күштерді, экзоскелеттерді тасымалдайтын кері байланысты жүзеге асыруға болады);

1.3. жартылай автоматтық (бір командалық органның басқару, мысалы, роботтың бүкіл кинематикалық сызбасының тұтқасы);

  1. Автоматты:

2.1. Бағдарлама (белгілі бір бағдарлама бойынша жұмыс істейді, негізінен сол ортаға бірдей мәселелерді шешуге арналған);

2.2. бейімделгіш (типтік есептерді шешеді, бірақ жұмыс істеу шарттарына бейімделеді);

2.3. интеллектуалдық (ең дамыған автоматтандырылған жүйелер);

  1. Интерактивті:

3.1. автоматтандырылған (автоматтандырылған және биотехникалық режимдердің ықтимал ауысуы);

3.2. қадағалау (адам мақсатты функцияларды орындайтын автоматты жүйелер);

3.3. диалог (робот адаммен мінез-құлық стратегиясын таңдауға диалогқа қатысады, сондықтан робот әдетте, манипуляцияның нәтижелерін алдын-ала болжауға және мақсатты таңдау бойынша кеңес беруге қабілетті сараптамалық жүйемен жабдықталған).

Роботтарды басқарудың негізгі міндеттері:

  • ережелерді жоспарлау;
  • қозғалыстарды жоспарлау;
  • күштер мен сәттерді жоспарлау;
  • динамикалық дәлдікті талдау;
  • роботтың кинематикалық және динамикалық сипаттамаларын анықтау.

Роботты басқару әдістерін дамытуда техникалық кибернетика жетістіктері мен автоматты басқару теориясы өте маңызды.

Қазіргі роботтардың кіші түрлері:

• Өнеркәсіптік роботтар

Медициналық роботтар

Қазіргі кезде роботтар адам қызметінің көптеген бағыттарына енгізіліп, адамның еңбегін қауіпті әрекеттерге де, күнделікті өмірде де толықтырып, кейде ауыстырады.

Автоматтандырылған техникалық жүйелерді дамытумен айналысатын қолданбалы ғылым болып табылатын робототехника үш пәннен тұрады: электроника, механика және информатика. білім беру және роботты IT даму кеңінен пайдалану, маңыздылығын және өзектілігіне ие жалпы және қосымша білім беру мекемелерінің оқу-тәрбие үрдісіне интеграцияланған жатыр.

Инновацияларды пайдалану жас ұрпақтың заманауи білім деңгейіне сәйкес келетін әлем бейнесін қалыптастырады. Тақырыпқа ерте ұшырау оны одан әрі оқуда жетістіктерге қамтамасыз өйткені ол, бастауыш мектепті қызмет етуге АТ пайдалану және роботты техника нүктесі деп ақталған болжам болып табылады. Робототехника физика, математика және технология қарсаңында ғана басқа мектеп субъектілеріне толықтырады. Электрондық компоненттермен тәжірибелік жұмыс тақталар мен микросхемалардың қазіргі әлемі қалай жұмыс істейтінін түсінуге мүмкіндік береді.

Қазіргі уақытта білім беруде балалардың шығармашылық және рухани өсуі үшін олардың пәнге қызығушылығы үшін жағдай жасауға бағытталған бағдарламаларды жүзеге асыру болып табылады, сондай-ақ жаңғырту және елдің инновациялық даму міндеттерді ескере кәсіби қызметке дайындау. Білім берудің қолжетімділігін арттыруда танылған көшбасшы болып, ең озық технологиялар негізінде шешімдерді енгізуде мол тәжірибесі бар Intel корпорациясы табылады.

Садикова Алтынай Халдаровна,
А.Байтұрсынов атындағы №50 мектеп-гимназия
мектебінің информатика пәні мұғалімі, Шымкент қаласы

Сіз не дейсіз оқырман?

Е-мэйлыңыз жарияланбайды.