Елеуова Айганым Ленбековна
Астана қаласы әкімдігінің
“№1 Арнайы мектеп — интернаты” КММ
тарих пәнінің мұғалімі
Сабақтың мақсаты:
1.Оқушылардың көшеде жүру ережелерін меңгеру дағдысын қалыптастыру және оны іс-жүзінде пайдалана білуін жетілдіру. Оқушыларды сақтыққа тәрбиелеу.
- Көше тәртібін әрдайым сақтауға, қиын жағдайларда дұрыс шешім таба білуге тәрбиелеу, құқықтық тәрбие беру.
- Оқушылардың ой — өрістерін, жан — жақты білімдерін дамыту.
Сабақтың көрнекілігі: бағдаршам, жол белгілері, жолда жүру әліппесі, жол ережесіне арналған суреттер, қима қағаздар, тапсырма парақшалары т.б.
Әдіс-тәсілдері: сұрақ – жауап, топпен жұмыс, ойын, оқушылардың шығармашылығы — салған суреттері.
Күтілетін нәтиже: Оқушыларға көшеде жүру ережесін үйрете отырып, алған білімдерін пысықтайды. Ойларын ашық айтуға, көше белгілерін жатқа айтуға дағдыланады. Жолда жүру мәдениетін қалыптасады.
Сабақтың барысы:
1.Ұйымдастыру.
Психологиялық тренинг . «Күлкі шуағында»
2.Кіріспе сөз.Сабақтың тақырыбы мен мақсатын хабарлау.
Біздің елімізде әр түрлі көліктер жылдан — жылға көбейіп келеді. Жаяу адамдар мен көліктегі жолаушылар саны да көбейе түсуде. Көшелер мен жолдардағы жағдай барған сайын күрделеніп келеді. Жол — көлік оқиғаларының қаупі арта түсуде. Сондықтан да жүргізушілер мен жаяу адамдардың көшелер мен жолдарда ерекше тәртіпті және мұқият болуы қажет.
Жол апаты оқиғаларының зардабынан көбіне балалар зардап шегуде. Оның себебі – көптеген мектеп оқушылары жолда жүру ережелерін әлі де болса нашар біледі.
— Балалар ,бүгінгі сабақта біздер жол жүру ережелер қаласына барамыз. Жол ережелер қаласындағы сендерге дайындап отырған тапсырмалары бар. Сендерді жол тәртібі бойынша білімдеріңді сынамақшы. Сыннан өтуге дайынбыз ба?
-Жол ережелер қаласының тапсырмаларын 3-топқа бөлініп ,сайысқа түсеміз
Оқушылар бағдаршамның түстеріне сәйкес қызыл, сары, жасыл түстерді таңдап, топқа бөлінеді.
1 — топ – «Қызыл»
2 — топ – «Сары»
3 — топ -«Жасыл» .
Жұмбақ шешу
Көрген дәу қырағы,
Көшемізде тұрады.
Ол бергенде команда.
Бағынамыз әмәндә.
Шешуі: бағдаршам
Ендеше бағдаршамымызды ортаға шақырайық
Алуа: Бағдаршам суретін мойнына іліп айтады
Мен боламын бағдаршам
Егер маған қарасаң
Менің үш көзім бар,
Бір көзім «кідір»дейді,
Бір көзім «жүгір»дейді,
Бір көзім «абайла»дейді.
«Қарап қалма маңайға»дейді.
Бағдаршам: Сәлем, балалар! Мені барлық елдің балалары жақсы біледі. Бүгін сендерге арнайы келдім.
Жүргізуші: Қош келдің, Бағдаршам! Бүгінгі айтар әңгімеміздің бәрі саған қатысты болмақ, сондықтан да бізбен бірге бол.
Бағдаршам: Мен сендерге қояр сұрағым да, жұмбағым да, тапсырмам да бар. Сендерді тексерейін.
І – бөлім . “Кім тапқыр?” Жұмбақ сайысы. Жұмбақтар шешейік Үш топқа жұмбақтар беру
1-Топ
Бұйырмапты бас та, ауыз да, құлақта,
Бақырайған үш көзі бар бірақ та. (бағдаршам)
2-топ
Арқаным бар тым ұзын, Ала алмайсың бір үзім.
Ақылға салып ойланып, Тапшы мұны пысығым. ( жол)
3-топ
Ала таяқ ұстаған, Жол тәртібін нұсқаған.
Өміріңді күзеткен, Ысқырығы күшті адам (Жол сақшысы )
Әр топ өздерін таныстырады:
«Қызылдар» тобы:
Қызыл көзін ашқанда,
Сынық сүйем баспа алға.
Бағдаршамның қызыл оты жанғанда жүргіншіге де, көліктерге де тоқтап тұру керек.
«Сарылар» тобы: Сары көзін ашқанда
Қарап қалма аспанға.
Сары шам бағдаршам отының ауысуын көрсетеді.Бұдан да жүруге болмайды.Тек сақ бол, дайындал!
«Жасылдар» тобы: Жасыл көзін ашқанда,
Жүре бергін, жасқанба!
Сарыдан кейін жасыл жарық жанғанда жол ашық, жүруге болады.
Қорытынды. Жүргізуші: Қызыл жанды, тоқтағын,
Көрдің жұрттың тосқанын.
Сары жанды – дайындал
Айналаңа қарап ал.
Жасыл жанды – тыңдағын
Жолың ашық, тұрмағын.
Оқушылардың баяндауы бағдаршам туралы
Балалар, бағдаршамды кім ойлап тапканын білесіңдер ме? Ал ендеше тыңдап көрелік.