«Өрлеу» БАҰО» АҚ Қарағанды филиалы институт миссиясы мен міндеттерін орындауда желілік мүмкіндіктерді де тиімді қолдануды қолға алды. Әлеуметтік желілердің бірі – Фейсбук институт ұжымына: виртуалды қарым-қатынастың шеңберін жасауға, таңдалған аудиториямен байланыс құруға, өз ойын білдіру және жеке басылымдар, пікірлер, фотосуреттер, сілтемелер, бейнелер және т.б. жариялауға мүмкіндік берді.
Әлеуметтік желілер байланыс және фотосуреттермен алмасу үшін ғана емес, сондай-ақ ұйым мен қоғам арасындағы ақпараттық ағындарды басқару (PR- паблик рилейшнз, қоғаммен байланыс) үшін, әсіресе корпоративтік беттер туралы, кәсіби қауымдастық туралы белсенді қолданылады.
Facebook-ды пайдалану ерекше дағдыларды, әсіресе бағдарламалау дағдыларын қажет етпейді. Интернеттегі компьютерлік операция мен навигацияның негізгі принциптерімен таныс кез-келген пайдаланушы FB-де жұмыс істеуді оңай түсінеді.
Таңдалған жазбаның пайдасы бар екеніне көз жеткізу, қысқаша және іс жүзінде болу, тиісті сілтемені тіркеу, тиісті хэштегтерді қамтамасыз ету, емле мен тыныс белгілерін тексеру және суреттерді немесе бейнені қосу секілді басылымдарды насихаттаудың техникалық құрамдас бөліктер негізінде әлеуметтік желілердегі институттың PR — мәртебесін көтеруге болады.
Баспа және электронды БАҚ басылымдары кез келген мекеме үшін өте тартымды PR құралы. Бұл бірден бірнеше тапсырманы шешуге мүмкіндік береді: компанияның имиджін жақсартады, мақсатты аудиторияны жаңа ақпараттармен немесе қызметтермен таныстырады. Насихаттаудың PR-стратегиясы нақты қадамдық құрылымдалған жүйе болып табылады. Қысқаша, құрылымдық және пайдалы ақпарат арқылы PR-белсенділігін дамытып құнды, білім беру контентінің маңыздылығын арттыруға болады.
Сонымен қатар, ең бастысы — PR философиясын түсіну. Бізбен ұқсас мүдделерге ортақтасатын ізбасарлары бар пайдаланушылар үшін PR-басылымдары қызықты болуы мүмкін. Егер белгілі бір адамдар сізді достарыңызға қосса немесе сіздің беттеріңізді ұнатса, олар өз еріктерімен іс-әрекет жасайды. Сіздің міндетіңіз — бұл сенімге нұқсан келтірмеу.
Әлеуметтік желілердегі басылымдар — бұл жарнама ғана емес, бұл беделді «насихаттауға» бағытталып төмендегідей міндеттерді шешуге мүмкіндік жасайды:
мекеменің имиджін жақсарту, жаңа басылымдарға немесе қызметтерге мақсатты аудиторияларды енгізу және ақпараттармен алмасуды арттыру. Бұқаралық ақпарат құралдарында брендті алға жылжыту стратегиясы немесе қажетті білім беру саласындағы бренд сипаттамаларын қолдайтын ойды мақсатты аудиторияға әкелуге болатын материалдар көмегімен жүзеге асырылады.
Білім беру мекемелерінің білім беру, соның ішінде инновациялық ресурстарға қолжетімділігін қамтамасыз етуге бағытталған білім беру қызметін ұйымдастырудың желілік нысаны қоғамдағы білім беру мекемелері мен олардың басшылығымен өзара әрекеттесу нысандарын жүзеге асырады.
Желілік білім беру кеңістігін моделдеу қазіргі заманғы нысандарды тәжірибеде енгізуді қамтамасыз етеді, білім беру қызметтерінің аумақтық қолжетімділігін және сапасын жақсартуға ықпал етеді.
Разбеков А.А., «Өрлеу» БАҰО» АҚФ Қарағанды облысы бойынша ПҚ БАИ
қоғаммен байланыс және баспа бөлімінің бастығы