Білім беру саласы: Коммуникация
Ұйымдастырылған оқу қызметі: Ағылшын тілі
Топ: ересек
Мақсаты: «Бауырсақ» ертегісін қайталай отырып, үш тілде белсенді сөздерді үйрету.
Міндеттері: 1. Тәрбиелік: бір-бірлерімен дос болуға тәрбиелеу;
- Білімділік: жаңа сөздермен таныстыру, антоним сөздерді, мақал-мәтелдерді үш тілде үйрету;
- Дамытушылық: балалардың ауызекі сөйлеу дағдыларын, ойлау қабілеттерін дамыту.
Сөздік жұмыс: bun, hare, wolf, bear, fox,
Қажетті көрнекіліктер: суреттер, плакаттар, белгісі бар тақтайшалар, үйдің суреті.
Жоспар кестесі:
Педагогтың әрекеті Балалардың әрекеті
Good morning children! Good morning teacher!
How are you? I am fine, thank you!
How old are you? I am six.
Where are you from? I am from Kazakhstan, Pavlodar.
Children, what is it
in the picture? It is a bun.
Teacher: Бүгін сендермен «Бауырсақ» ертегісін тамашалаймыз, сендер кейіпкерлердің бастан кешкен оқиғаларына куә боласыңдар. Сендер кейіпкерлерге көмектесіп отырыңдар! Ендеше тамашалайық!
Ұйымдастырушылық- ізденістік кезеңі:
Ертеде ата-дедушка-grandfather және әже-бабушка-grandmother болыпты.Балалар үш тілде сөздерді қайталайды: ата-дедушка-grandfather, әже-бабушка— grandmother.
Author: Grandfather will to eat the bun.
Grandfather: “Grandmother bake me a bun!
Grandmother: Ok, ok!
Grandmother: “It is a bun.”
Author: Grandmother bakes a bun.
Grandmother puts a bun on the windowsill. Bun don’t sits on the windowsill and runs away.
Bun comes and comes and meets hare.
Hare: Hello, bun! How are you?
Bun: Hello, hare! I’m fine, thank you!
Hare: Little bun, little bun I want to eat you!
Bun: Please, don’t eat me!
Hare: Ендеше сен менің тапсырмамды орындасаң мен сені жіберемін. Сен маған үш тілде сөздерді ата!
Bun: Children, help me, please! I don’t know.
Teacher: Children, help your, please?
Children: Yes!
Балалар үш тілде антоним сөздерді атайды:
- Суық – ыстық, холодный – горячий, cold – hot;
- Үлкен-кішкентай, большой – маленкий, big – little;
- Биік – аласа, высокий – низкий, tall – short;
- Баяу – тез, медленный – быстрый, slow – fast;
- Ескі – жаңа, старый – новый, old – new;
- Көңілді – көңілсіз, радостный – грустный, happy – sad;
Hare: Маған сенің сөздерді атағандарың ұнады. Жарайды, мен сені жіберейін!
Author: Қоян бауырсақты жібереді. Бауырсақ қашып бара жатып қазақша ән айтады.
Children: Мен бауырсақ, бауырсақ
Жүгіремін асыр сап,
Ойнап айтты демеңдер
Мен бауырсақ, бауырсақ,
Жүгіремін асыр сап.
Author: The bun comes and meets a wolf.
Wolf: Good morning, bun! How are you?
Bun: Good morning, wolf! I’m good!
Wolf: Little bun, little bun, I want to eat you!
Bun: Please, don’t eat me!
Wolf: Ендеше сен менің тапсырмамды орындасаң, мен сені жіберемін. Сен маған үш тілде мақал-мәтелдер айтып бер!
Bun: Children, help me please! I don’t know.
Teacher: Children help your please?
Children: Yes!
Балалар үш тілде мақал-мәтелдерді атайды:
- The appetite comes with eating.-Аппетит приходит во время еды.- Еңбек етсең ерінбей, тояды қарның тіленбей.
2. Actions speak louder than words. Не по словам судят, а по делам. Күшіңе сенбе, ісіңе сен.
- Live and learn. Век живи, век учись. Ақыл азбайды, білім тозбайды.
Wolf: Маған сенің мақалдарды атағандарың ұнады. Жарайды, мен сені жіберейін!
Author: Қасқыр бауырсақты қоя береді. Бауырсақ қашып бара жатып орысша ән айтады.
Children: Колобок, колобок
Я бегу не чуя ног,
Не судите строго
Колобок, колобок
Я качусь не чуя ног.
Author: The bun comes and meets a bear.
Bear: Good day, bun! How are you?
Bun: Good day, bear! I’m good!
Bear: Little bun, little bun I want to eat you!
Bun: Please, don’t eat me!
Bear: Ендеше сен менің тапсырмамды орындасаң мен сені жіберемін. Сен маған ән айтып бер!
Bun: Children, help me please! I don’t know.
Teacher: Children help your please?
Children: Yes!
Сергіту сәті
Балалар іс-қимылмен көрсетіп ән айтады:
Hello! Hello! Hello!
How are you?
I’m good. I’m great. I’m wonderfull.
Hello! Hello! Hello!
How are you?
I’m tired. I’m hungry. I’m not so good.
Hello! Hello! Hello!
How are you?
Bear: Маған сендердің әндерің ұнады. Жарайды, мен сені жіберейін!
Author: Аю бауырсақты қоя береді. Бауырсақ қашып бара жатып ағылшынша ән айтады.
Children:
I am bun,
I run away
It’s a no fun
I am bun
And I run away
Author: The bun comes and meets a fox.
Fox: Hello, bun! How are you?
Bun: Hello, fox! I’m good!
Fox: Little bun, little bun I want to eat you!
Bun: Please, don’t eat me!
Fox: Ендеше сен менің тапсырмамды орындасаң мен сені жіберемін. Сен мен туралы сипаттап бер!
Bun: Children, help me please! I don’t know.
Teacher: Children, help your please?
Children: Yes!
Бекіту:
Балалар түлкіні үш тілде сипаттайды.
- Fox lives in the forest.
- Fox is orange.
- Түлкінің денесі орташа.
- У лисы длинный хвост.
- Түлкінің құлағы қысқа.
Fox: Маған сендердің әндерің ұнады. Жарайды, мен сені жіберейін!
Author: Түлкі бауырсақты қоя береді. Бауырсақ қашып бара жатып ағылшынша ән айтады.
Children: Колобок, колобок
Я бегу не чуя ног,
Не судите строго
Колобок, колобок
Я качусь не чуя ног.
Қорытынды:
Осымен біздің «Бауырсақ» ертегіміз аяқталды. Бүгінгі сабаққа барлықтарың жақсы қатыстыңдар. Келесі сабақта «Шалқан» ертегісін тамашалаймыз. Thank you, children! Good bye!
Күтілетін нәтиже: Ертегіде кездесетін белсенді сөздермен танысу;
Шағын қысқа сөйлемдер құрастыру, импровизацияға ене отырып кейіпкерлердің рөлдерін сомдау.
Нені білді: Жаңа белсенді сөздерді үш тілде айта білді, мақал-мәтелдерді, әнді айтты, қысқа сөйлемдерді дұрыс құрастырды.
Нені игерді: Белсенді сөздермен танысты, мақал-мәтелдердің мағынасын игерді.
Матаева Алтын Аллабергеновна,
№6 сәбилер бақшасының ағылшын тілі,
маманы