Home » Ашық сабақтар » «Бала жанының сұлулығын түсін,ата — ана!» Ата — аналарға арналған тренинг сабақ

«Бала жанының сұлулығын түсін,ата — ана!» Ата — аналарға арналған тренинг сабақ

Мақсаты:Ата — аналардың қарым — қатынасын жақсарту. Мектеп пен ата-ана байланысын, отбасындағы тәрбиенің рөлін арттыру. Ата — анамен оқушы арасындағы қарым — қатынасты нығайту.
Әдістері: пікіралмасу, сұрақ — жауап, тренинг сабақ.
Тренинг бағдарламасы:
1. «Сәлем сөздің анасы» амандасу.
2. Тақырыпты ашу.
3. Көңіл күйді анықтау
4. Топқа бөлу. Шығармашылық  тапсырма.

  1. Гүл теру. Пікірлесу
    6. Баламды танып білем бе? ойын
    7. Бала тілегі
    8. Балама ақ тілек.
  2. Қорытынды.

Сәлеметсіздер ме, құрметті ата — аналар! Бүгінгі біздің «Бала жанының сұлулығын түсін, ата — ана!»  атты  тренинг  сабағымызға  қош келдіңіздер!

  1. Сәлем сөздің анасы.

Ата — аналар орнынан тұрып, көрсетілген белгі арқылы бір-бірімен амандасады.

Нұсқау: Топ екіге бөлінеді. Екі шеңбер құрады: сыртқы және ішкі. Әр қатысушы өзіне  серіктес табады. Қатысушылар бір-бірімен жүргізуші ұсынған түрмен амандасады. Содан кейін серіктестер сағат айналуымен ауысады.

Сәлемдесу түрлері:

  1. Ресейдегідей – үшқайтара сүйісіп құшақтау;
  2. Германиядағыдай – көзге тік қарап қол алысу;
  3. Франциядағыдай-екі бетке сүйіп қол алысу;

4.Қытайдағыдай-кеудесіне қолдарын айқастырып бас ию.

  1. Малайзиядағыдай-саусақтарының ұшымен қол алысу.

6.Жапониядағыдай-қолын жанында ұстап жай ғана бас ию.

  1. Испаниядағыдай-алақанын серіктесінің шынтағына салып бетінен сүю;
  2. Индиядағыдай-қосылған алақандарын маңдайының алдында ұстап, бас ию;

9.Эскимостар сияқты- мұрындарын бір-біріне тигізу;

10.Біздің таптағыдай-қатысушылар амандасудың өз түрін ұсыну керек.

  1. Тақырыпты ашу.

Ата-аналарға слайд арқылы тақырыпты ашу.
3.  Көңіл қүйді анықтау.

Ата-аналар өздеріне ұнаған тәттіні таңдайды. Көңіл күйлерін айтады.

  1. Берілген тәтті арқылы топқа бөлінеді. Тапсырма беріледі.
  • Бала деген кім?
  • Бала сіздің кіміңіз?
  • Бала үшін ата-ана кім?

Ата-аналар осы сұрақтар арқылы постер қорғайды. Ата-аналардың ойларын толықтырып жіберу.
5. Гүл теру. Пікірлесу
(Әуен ойналып тұрады, арнайы дайындалған гүлдер алқабына бару) Барлық ата — аналар орындарынан тұрып, гүл теруге шығады. Бір — бір гүлден алады. Сол гүлдерде сұрақтар жасырылған. Осы сұрақтар көлемінде пікірталас өрбиді.

Балаңызды еркелеткенде қандай сөздер айтасыз?

Балаңыз сізді ренжітті, сіздің іс — әрекетіңіз.

  • Сіздің бойыңызда, сіздің ойыңызша қандай жақсы қасиеттер бар?
  • Бала  тәрбиесі  үшін отбасы жауапкершілігі басым ба, әлде мектептің жауапкершілігі басым ба?
  • Балаларда  қызғаныш,  өзімшілдік  мінездің  қалыптасуы неден?
  • Балаларыңыз игілік істер істесе оларды қалай мадақтайсыздар?
  • «Өнегелі отбасы» дегенді қалай түсінесіз?
  1. «Баламды танып білем бе?»

Ойын барысында қатарда тұрған балалар арасынан ата — аналар жеке — жеке шығып, көзі жұмулы күйінде сипалап тану арқылы өз балаларын табады.

Ата – аналарға кеңес

Ата-аналарға кеңес парақшасын тарату.

  1. Бейнебаянмен бала тілегі тыңдалады.

Баланы өте жақсы көру үшін күнде құшақтап тұру керек.
Өте жақсы өмір сүру үшін күніне 4 рет құшақтап тұру керек.

Дені сау болу үшін күніне 8 рет, өсу үшін күніне 12 рет  құшақтап тұру керек.

  1. Балама ақ тілек.

Топқа бөлінген ата-аналар ағаш салады да, өз балаларына арнаған тілектерін стикерге жазып, cол ағашына іледі.
9. Қорытынды. (би және ән)

Ата — анаға көз қуаныш,
Алдына алған еркесі,
Көңіліне көп жұбаныш.
Гүлденіп ой — өлкесі,- деп Абай атамыз ата — ананың қуанышы,  арманы тек перзент сүю, оны тәрбиелеу екен. Бала тәрбиесі ешқандай                         үзіліс, демалыс дегенді білмейді. Ендеше, ата — аналар, қолымыздағы алтынымызды жақсылап тәрбиелейік және біз оларға үлгі болар бейне екенімізді ұмытпайық.  Олай болса балаға әрдайым жылы сөздер айтып, дұрыс тәрбие беруге  сіз болып, біз болып бірге атсалысайық.

 

Назарларыңызға көп- көп рахмет

 

Бакирова Ракима Абибулдаевна

Қарағанды қаласы

«№102 мектеп-гимназия» КММ

бастауыш сынып мұғалімі

Сіз не дейсіз оқырман?

Е-мэйлыңыз жарияланбайды.