Home » Ашық сабақтар » Аласа таулар

Аласа таулар

Құрмаш Сапар Бектұрғанұлы
№4 Булаево орта мектебі
СҚО, Мағжан Жұмабаев ауданы

 

Мақсаты: Оқушы сабақта жазық, ойпат, үстірт, қырат ұғымдарын пайдалануды үйренеді, теорияда алған білімдерін өмірде, және карта беттерінде қолдана алады.
Күтілетін нәтиже: Оқушы:
1.«Сарыарқа (Қазақтың ұсақ шоқысы)», «Мұғалжар», «Маңғыстау таулары», сияқты қазақ даласындағы аласа тауларды сипаттап бере алады ;
2. Аталғаны аласа таулардың географиялық орнын анықтап картадан көрсете алады.
3.Аталған аласа таулардың жер бедері, биіктіктері, тау жынысына, гидрологиясына анықтама бере алады.

Деректі көздер: 1. Оқулық 2. Электрон-дық оқулық 3. Таза қағаз 4. Фломастерлер 5. Таратпа парақшалар 6.Қазақстан физикалық картасы 7. Атлас 8.Кескін карта

  Уақыт (мин)

Мұғалімнің іс-әрекеті

Оқушы әрекеті модульдер

  1.  Ынтымақтастық психологиялық ахуал туғызу «Банан» -ойын (2 мин)                                                                                      1.

«Шаттық шеңбері »

Бүгінгі сабақта бір – біріне жақсы тілектер тілу ойынды ойнатады, оқушылардың зейінін көтеру, сабаққа қызығушылығын арттыру мақсатында

/Топта орындарын да біріне тілек айту/

Ойын ойнайды

ЖЕ

  1. Топқа бөлу (2 мин)

«Санау » тәсілмен топқа бөледі (1.2.3)

Үш топқа бөлініп отырады

Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер

  1. Тақырыпқа шығу

Мақсат қою

(2 мин)

Электрондық оқулықтан үзінді. Оқушыларға сұрақ:

Бүгінгі сабағымыздың мақсаты қандай қалай ойлайсыздар?

Сабақтың мақсатын қояды

АКТ, СТО,

  1. Мәтінмен жұмыс

(5минут)

1.Топ.

Сарыарқа

2.Топ

Мұғалжар

3топ

Маңғыстау

4топ

Мәтінді оқып меңгереді топта талдайды

ЖЕ, СТО

  1. Жаңа тақырыптан алған мәліметті

Постерге салып ұсыну

(15мин)
Бағыт бағдар беру

Тапсырма (мәтінмен жұмыс):

Критерий бойынша

Бағалау. 2жұлдыз 1ұсыныс

«Постерге түсіреді»

Топта талдайды,

Пікір алмасады

Жұмысты «Топ мүшелері қорғай және оны картадан көрсетеді»

СТО, ДО, Көшбасшылық,

Талантты дарынды балалар мен жұмыс Көшбасшылық

  1. Бекіту. Синтездеу,

(10 мин)

  1. Нысандардың орналасу сәйкестігін табу арқылы бекітеді
  2. Шығармашылық жұмыс

Кескін картаға түсіреді

Екі тауды салыстырады ұқсастықтарымен айырмашылықтарын жазады

Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер

  1. Бағалау (3 мин)

Стикер арқылы бағалау

2жұлдыз  1 ұсыныс

 

Аттарын жазып бағалайды

ОүБ және ОБ Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, диалогты оқыту

 

 

 

Сіз не дейсіз оқырман?

Е-мэйлыңыз жарияланбайды.